Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟
- ن
سلام پسرم ۵ سالش هست وزن ۱۷ کیلو، سرما خورده دکتر بهش نوتادین و پلارژین داده با قطره بینی حال خوبه ولی یه خلط ته گلوش هست تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم ؟ ممنون
- گرفتگی صدا
سلام پسر19ماهه دارم سه روز پیش تب کرد و روز سوم با استامینوفن تب قطع شد و از دیروز صداش گرفته و امروز خس خس میکنه و اصلا نمیتونه درست حرف بزنه ونفس های سنگین میکشه علت چیه؟ ایا خروسک گرفته؟ باید چکا کنم؟ چهدارویی میتونم استفاده کنم
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- شربت اسپکتورانت برای فاویسم
سلام. آیا مصرف شربت اسپکتورانت برای نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم مجاز می باشد؟
- سلام دوز دارو
سلام آقای دکتر بچم سرما خورده و سرفه میکنه شربت کواموکسی کلاو با دوز ۴۵۷ برای بچه با وزن ۱۷ و نیم کیلو چقدر باید بدیم ؟
- خواب کودک ۴ساله
باسلام خدمت آقای دکتر.میخواستم بدونم قرص ملاتونین برای تنظیم خواب کودک ضرر داره البته با تجویز پزشک؟ممنونم
- جوش صورت
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم روی بینی اش حدود یکماهه جوش زده چرکی نیست ولی سفته میخوام بدونم چه پمادی بزنم که خوب بشه ؟
- قطره استامینفون هی تکان دادن کف میکند؟اخه من شربت رو که گرفتم خودم با ریکا شستمش میگم نکنه از مایع ریکا به داخل شربت نفوذ کرده باشه
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- شیرخشک
سلام آقای دکتر عزیز پسرم دیروز واکسن یکسالگی زد از نان 2تغذیه میکنه ,میتونم تغذیه با نان 3رو شروع کنم براش ؟
- سرعه
سلام اقای دکتر مسر دوسال دارم سرماخورده شربت استامینوفن. سستریزین ووپلارژین میدم ولی سرفه های خلطی داره میخوام بدونم ازیترومایسین هم بدم؟
- درد سفیدی چشم کودک ۷ساله
سلام خدمت شما،درد شدید میگیره شدید ول میکنه واشک میاد از چشمش ،دکتر قطره باکتی ماید۱۰داده دردش کم شده ولی یکم چرک کرده،آیا طبیعیه،واینکه از دیشب حیلی بالا میآورد، وشربتومترال خورد قطع شده آیا میشه دلیل بالا آوردن، ازچشمش باشه،واینکه این قطره چشم چطور باید بریزم چند قطره ،کی خوب میشه اقای دکتر عزیز۰۰🙏🌹
- مولتي ويتامين ها
سلام خسته نباشيد در صورت امكان در مورد مصرف همزمان ايميونس، استئوكر و كيد كر راهنمايي بفرماييد مبشه هر سه تاشو به كودك بديم يا مصرف يكيش كافيه يا دوتاش؟
- علایم سرماخوردگی درکودک
باسلام دختریک ساله ای دارم که متاسفانه انگارسرماخورده وسرفه میکنه وعطسه وگلوش هم گرفته ودرحال حاضرجایی هستم که دسترسی به دکترندارم وشربت دیفن هیدرامین وزادیتن دارم آیامیتونم هردوی اینهارویک زمان بدم بهش
- درمان مبکروب معده دختر م ۴ سالشه
شربت اموکسیسیلین ۱۲۵ دخترم ۴ سالشه برای نبکروب معده پزشکش داده چه نقدار چند ساعت یه بار بدم

