Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- یبوست
سلام.پسرم۱سال و۷ماهشه.وزنش۱۲کیلو.شیرخودمومیخوره.از۵ماه پیش یبوست داره.۲باربردمش پیش دکتراطفال شربت انجیردادن وشیاف تاثیرنداشت مقعدش هم زخم شده دکتری دیگ پمادآنتی هموروئید وتریامیسکورت اِن اِن نوشت تاثیرنداشت الان شربت لاکتولوزبهش میدم بازم همونطوره ومقعدش هم خوب نشده.نوبت بزشکان اطفال هم سخت گیرمیاد.ممنون میشم راهنماییم کنید
- عکس العمل کودک
سلام لقای دکتر بچه یکی از اشناهام ۵ ماهشه عکسالعملی نداره ن صدا از خودش در میاره ن میخنده خیلیم بی قراریم میکنه دائم گریه میکنه نوار مغز هم گرفتن سالم بوده مشکلی داره ببره دکتر باید چ دکتری ببره
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- کم وزنی نوزاد
بچم ۱۱ ماه و ۵ روزیشه هست وزنیش کم هست راه نمیتونه بره چه کار کنم وزن بیگره
- زردی کف پا
سلام دخترم ۶سالشه کف پاش زرده میخاستم بدونم ربطی ب کمخونی نداره؟
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- مالیدن چشم
باعرض سلام پسرم حدوداچن هفته ای هست بغضی وقتادرروزهمش به چشماش دست میزنه میخارونه دوسالشه بیشتراوقات بیرون میریم میایم بیشترمیشه دلیلش چی میتونه باشه
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- کلسیم بالا در خون کودکان
پسرم ۹ سالشه وقتی به دنیا اومد دکترا گفتن قلبش ۹ میلی سوراخه و سه سال پیش بردیمش دکتر گفت شده ۵ میلی و رو به بهبودی هستش پسرم ی مدته هی میگه پاهام دردمیکنه،باشگاه فوتبال میره و خیلی خیلی تحرکش زیاده از دیوار راست میره بالا اصلا یجا بند نمیشه . بردیمش دکتر ازمایش خون گرفت گفت کلسیم و ویتامین D خونش بالاس گفتن توی ادرارش خون یا کلسیم هست(وقتی دکتر میگفت حالم اینقد بد بود یادم نمیاد گفت خون یا کلسیم)دیشب دیدم به مربیش اروم میگه زانوهام خیلی درد میکنه دنیا رو سرم خراب شده میشه بگین خطرناکه؟چیکاررکنم
- شب ادراری
سلام پسری شش ساله دارم که شب ادراری داره. قبلا دکتر بهش اسپری بینی داد برای درمان ولی جوابی نگرفتم . ایا راهی برای درمان وجود دارد؟
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- زردی دست وپای کودک
هرازچند گاهی دست وپا ودور دهان پسر۶ساله ام زرد میشود
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- درباره شربت ستادین دی سی
سلام میخواستم بپرسم شربت ستادین دی سی چه مقدارش رو باید به کودک داد کودک تقریبا ۳الی ۴ میباشد عوارضش چیه واینکه آیا مصرف این شربت برای کودک خوب است یا نه
- باسلام پسرم ۴سال سن داره الان۲ساله یبوست داره هرروزم لاغرولاغرترمیشه ایاعلتش یبوسته میشه راهنمایی کنیدچیکارکنم شربتی چیزیتاچاق بشه
باسلام من پسرم۴سال سنشه یبوست داره هروزلاغرترمیشه ایاعلتش همون یبوسته میشه بگین چیکارکنم تاکمی چاق بشه
- امپول
با سلام ،بچه دو ساله ام شدید سرما خورده بهش انتی بیوتیک دادن شربت نمیخوره،میتونم آمپول بزنم؟

