Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
من دخترم 2/5هست الان دوروزه مریضه دوروزه همش میگه دلم درد میکنه دیروز استفراغ میکرد همراه با تب و ابریزش بینی که بهش جوشونده ی نعنا و مایعات دادم خوب شد.امروز هم اسهال داشت که باز با جوشونده اسهالش بر طرف شدولی همچنان دل درد داره. دلیلش چی میتونه باشه?
- اسهال کودک
سلام و عرض ادب پسر٣سالم سه روزه كه اسهاله پودر پدي لاكت و شربت مترونيدازول بهش دادم اما اسهالش بند نيومده چيكار كنم به شدت نگرانم اسهالش خوني نيست ولي به شدت بو ميده
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه فقط یک روز تب کرد یکم بینیش کیپ هست کیپ بینی جوری نیست که نفس کشیدنش سخت باشه تو صداش تغیر ایجاد کرده چه داروی بهش بدم که بهتر شه ممنون از شما
- علت زردی کف پای پسر ۳ساله
سلام امروز صبح متوجه زردی کف پای پسر ۳ساله ام شدم ،این منکن است به دلیل این باشد که هنوز حریره برنج او را قطع نکردم ،و پسرم کمی بی اشتها است در خوردن مواد غذایی؟؟باید چه کنم؟!
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- دیابت
۱۳ سالمه دیابت دارم امروز پام به سنگ خورد و زخم شد چیکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- دارویی
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ سالشه و چند روزه مریض شده دکتر بهش قرص فارینات ۵۰۰ داده که هر ۱۲ ساعت نصفشو میدم امروز بعد از ۲ روز دل پیچه وسر درد شدید گرفته و بعد از نیم ساعت خوب شد البته من بعد از نیم ساعتی که قرص دادم بهش آب ولرم با چند قطره آبلیمو ریختم داخل آب بهش دادم مال اون نمیتونه باشه یا اینکه به قرص حساسیت داره و باید قطعش کنم؟
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه
- پروفن
سلام دکتر میشه به کودک یکساله شربت پروفن داد؟؟ وزن کودک 8 کیلو و نیم
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده
- قطره استامینوفن یا شربت؟
سلام پسرم فردا نوبت واکسن ۱۸ ماهگیشه شربت استامینوفن بهش بدم یا قطره؟ اگه شربت باید بدم تایلوفن بهتره یا کوریزان؟
- دگزامتازون در مخملک
دخترم یک هفته هست که گلو درد گرفته و همون روز اول دکتر اطفال بهش آمپول دگزا شربت کوآموکسی کلاو تجویز کرد البته دانه ها حدود شش روز پس از گلو درد بیرون ریخت به نظرتون دگزا میتونه مانع رفع کامل عفونت بشه؟
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- احساس چیزی در گلو وجود داره
دختر 8 ساله م چند روزی هست که احساس میکنه چیزی توی گلوشه (گلوبوس) به راحتی نفس نمیکشه و آزارش میده
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- مدفوع کودک
سلام پسر 5 ساله دارم چند روزه غذا که میخوره تقریبا\" یکساعت ونیم بعد مدفوع میکنه و اسهال نداره طبیعیه؟
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- روغن زرد
سلام دکتر وقتتون بخیر ب بچه یک ماهه روغن زرد بدیم اشکال داره ؟,کولیک داره

