Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کهیر
سلام خسته نباشید پسرم ۶ ونیم ماهشه دوهفته پیش حریره بادام درست کردم بهش دادم روزبعدش هم یکم ماست زدم دم دهنش تف کرد بیرون شربت سیتریزین هم دکتر واسه مالش چشم ها بهش دلده بود که همون روز قطع کرده بودم پسرم همون رو کهیر زده بردم دکتر شربت هیدروکسی زین داد تا میدهم محو میشه باز تا قطع میکنم ظاهرمیشه بازبردم ازمایش نوشت گفت شربت بهش نده اگه تا اخر هفته تموم نشد شنبه ببرش آزمایش که براش نوشته ب نظرتون براچیه ممکنه چه مشکلی داشته باشه ؟؟
- سرفه در نوزادان
سلام پسر ۴ ماهه دارم با وزن ۶ کیلو خروسک گرفته بود و تب چند روزه داشت بهتر شد ولی سرفه اش قطع نمیشه و خیلی شدید سرفه میکنه همراه با خلط لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- عفونت
سلام خسته نباشید من بچم پنج ماهش تمام شده و سوزش و تکرر ادرار گرفتم اگ فنازومکس بخورم اشکال داره؟
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماهه ی من دو روزه که مدفوعش خمیری هست. علتش چی هست؟
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- غذا نخوردن نوزاد۷ماهه
سلام آقای دکتر من دخترم ازپایان چهارماهگی غذای کمکی شروع کردم ولی به هیچ عنوان دوست نداره فقط به زوربهش غذامیدم وزنش کمه وزن گیرییش کمه لطفاراهنمایی کنین چیکارکنم؟
- بیماری نوزاد
ایاشربت گریپمیکسچر رومیشه برای رفع کولیک وشکم درد به نوزاد ۲۳روزه داد؟روی جعبه شربت نوشته برای زیریک ماه توصیه نمیشه
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکترببخشیدبچم ۱۸روزه هستش اولاخوب دسشویی میرفت ولی الان شیرخشک میخوره شیرخودمونمیخوره کمی به سختی دسشویی میکنه.ولی باروغن زیتون مالش میدم یاتحریک میکنم میشینه اولش کمی سفته ولی بعدش شل میشه کم کم هرروزم میشینه
- وزن کودک
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم وقتی هم که دنیا اومده ۳کیلو سیصد مخواستم بدونه وزنش خیلی کم نیست شربت زینگ هم بهش مدم نظر شماچیه
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- رفلاکس
سلام اقای دکتر دخترمن ۷ماه خورده ای داره شیر میخوره یا سرلاک بالا میاره یکم بعدش چهاردستوپا رفتنی بالامیاره بعضی وقتاهم شیر میخوره عاروقشو گرفتنی میاره بالا رفلاکس داشت پودرو شربتشو میدادم الان خیلی وقته قط کردم شیرخشک arببلاک هم میخوره چیکارکنم الان دیگه ۸ماهش شد
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- اولین سوپ
سلام آقای دکتر ۱ماه پیش اومدم پیشتون گفتین از این ماه سوپ رو شروع کنم برای پسرم. توی سوپ سیب زمینی و هویج و لوبیاسبز با مرغ بریزم یا گوشت گوسفند باید بریزم؟ ۶ماه و دوهفته داره .
- با سلام ..یکی از چشمای نوزاد من اب ریزش دارد پیش متخصص اطفال بردم گفتن عفونت کرد و قطره استریل چشمی داد هر وقت استاده میکنم خوب میشه اما تا یک روز استفاده نشه دوباره مثل قبل میشه ممنون میشم جواب بدین
با سلام یکی از چشمای نوزاد من دو هفته بعد تولد اب ریزش دارد بردیم پیش متخصص نوزاد قطره استریل تجویز کردن هر وقت مصرف میکنه خوبه تا متوقف میکنم بلافاصله به حالت اولی برمیگرده میترسم قطره برا چشمش ضرر داشته باشه چکار باید کرد الانم چهل روزشه
- اگزمای نوزاد سه ماهه
سلام ببخشید نوزادم یکماهه که اگزمای شدید گرقته صورتش و پاهاش از ران تا مچ پاش صورتش ملتهب و خشک و ترک میخوره و اب زرد و خون میاد بیرون دکتر بردم یه کرم دستساز داده میزنم پوستش خیلی نرم شده ولی همچنان خون و اب زرد و قرمز قرمزه علت چیه چرا خوب نمیشه ۱۲ روزه دارم پمادش میزنم سه بار در روز خواهشا بگید اب زرد ها چیه عفونته دکترش میگفت چون اگزمای شدید داره اینجوریه خیلی نگرانم حدود دو هفته پیش دکتر رفتیم و این کرم داد ولی بهبودی حاصل نیمشه پاهاشم اینجوریه
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- سفر با نوزاد
سلام و وقت بخیر. سفر 10 ساعته با ماشین شخصی به همراه نوزاد دو ماهه برای او خطر یا عوارضی همراه دارد؟ چه توصیه و پیشنهادی برای این سفر دارید؟ ممنونم از شما.
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید

