Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای دختر ۳ ساله
با سلام. دختر من ب علت تب و سرماخوردگی شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نسخه شده اما داروخانه فراموش کردن مقدار مصرف رو بنویسن. وزن دخترم ۱۴ کیلو و ۳ سالش هست. باتشکر
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- باسلام دخترم 10ماهشه آبریزش بینی داره و گلوش خس خس میکنه سه بار بردم دکتر دارو میدم خوب نمیشه بدتر هم شده اون یکی دخترمم همینطوره 5سال شه خوب نمیشه نظرتون چیه چی بدم بهش.؟؟؟
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- نحوه مصرف شربت تئوفیلین جی
سلام، بچه ام سه سال و هشت ماه و 12 کیلو میباشد. سرما خورد و دو روز بعد قطع شدن تب و آبریزش بینی دچار سرفه های همراه با خلط سینه و گلو شد تو بینی هم گرفتگی داشت، با سرم شستوشو بینی رو با سرنگ شست و شو دادم گرفتگی بینی بهتر شد اما وقتی سرفه میکنه سینش گرفتگی داره و سرفه هاش حدود دو دقیقه زمان میبره تا خوب شه طوری که صورتش قرمز میشه آیا این شربت براش خوبه و دستورش لطفا
- بوی دهان
- هسته زیتون
سلام وقت بخیر پسرم ۱۶ ماهش است، یک عدد زیتون را با هسته خورده، احتمال داره که دفع بشه؟ خیلی نگران هستم که باعث انسداد روده یا یبوست نشود..چه راهکاری پیشنهاد میدید برای دفع راحت.
- کم وزن
سلام دخترم 6سالشه خیلی لاغره آزمایشم انجام دادیم چیزی نشون نمیده به نظر شما آقای دکتر چ شربتی بهش بدم که هم اشتهاش بیشتر بشه هم وزنش خوب شه ممنون
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- حشره گزیدگی
سلام 'از دیروز بالای چشم دخترم که ۷سالشه و چندجای صورتش رو حشره زده بعد از یک روز یه مقدار بالای چشمش ورم کرده چه پمادی استفاده کنم ورمش بخوابه آقای دکتر ؟
- قد بچه
با سلام پیرم ۲۸ ماهشه قدش حدود ۸۷ و۸۸ میباشد ایا به نظر شما قدش نرماله یا کوتاهه البته بچگی خودم ریز بودم ولی الا خوبم
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- غلت زدن در خواب
سلام دکتر وقت بخیر پسر من چند روز دیگه وارد ۱۶ ماهگی میشه به تازگی خیلی غلت میزنه همش در خال غلت زدن هست گاهی بیدار میشه ولی دوباره میخوابه و دوبار در شب هم شیر میخوره چه کار باید کنم
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- دوز دارو
با سلام وقت بخیر من برای پسرم که ۹ و نیم سالشه میخوام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار باید مصرف کنه ؟؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون

