Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص اهن
با سلام و عرض ادب ایا میتوانیم به کودک نوزده ماهه بجای قطره اهن قرص اهن فروس سولفات بدهیم؟ چون قطره زا نمیخوره ولی قرص را در اب حل میکنم بهتر میخوره اگر بله ایا هرروز؟ باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- قطره آد
سلام دخترم سه ماه و چهار روزشه به قطره آدم حساسیت داره به جاش میشه مولتی بدم ممنون
- درمورد ادرار کودک
بچم چند وقتیه که دیش میکنه توش یه چیزی مثل خاک وجود داره
- برای سرماخوردگی کودک 2.5ماهه
برای سرما خوردگی کودک زیر 3ماه که گرفتگی شدید بینی داره شربت اموکسی سیلین 125چند ساعته وچند سی سی استفاده شود؟
- کودکان
شربت سفکسیم را چند بار در روز وچقد به دخترم که 5ماهسه و7300گرمه بدم
- چه زمانی درروز بهتر است برای دادن شربت زینک سولفات
- دخترم یکنیم سالشه ولی رشته مو کم نمیدونم چیکارکنم ی بار سر شو ماشین کردم هنوز هم مو ها خب در نیامده
- کرونا در نوزادان
سلام آقای دکتر من مبتلا به کرونا شدم الان روز دهم هست وهمسرم علائم بدن درد وسینه درد داره و دختر ۴ ماهه دارم که از شنبه تا دیروز تو بیمارستان بستری بود از تو بیمارستان اسهال داشت هنوز خوب نشده وما دیشب اشتباهی کیدی لاکت بهش دادیم از دیشب هیچ بیرون روی نداشته لطفا مارا راهنمائی کنید
- خواب نوزاد
من نوزادم تازه يك ماه را تمام كرده خيلي سخت مي خوابد نزديك يك ساعت طول مي كشد كه بخوابد ولي وقتي مي خوابد سه ساعت تا شير خشك بعدي مي خوابد فقط سخت مي خوابد در برابر خوابيدن مقاومت ميكند گريه ميكند تا بخوابد در ضمن كوليك دارد .بعضي أوقات مطمينم درد ندارد ولي نمي خوابد و شروع به گريه ميكند تا بخوابد . چي كار كنم ؟دليل اينكه نميخواهد بخوابد چيست ؟ چه جوري سريع بخوابانمش؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- واکسن يکسالگي
سلام آقاي دکتر من 6روز است که واکسن يکسالگي دخترم رو زدم گفتن اين واکسن بعد از ده روز علائمش نشان ميدهد دخترم کمي عطسه ميکنه ميشه بهش شربت سيتريزين بدم؟؟يا تو اين مدت که واکسن زده نبايد بدم؟
- غدههای
سلام من بک پسر ۴ساله دارم ۱سال پیش متوجه شدم پشت گردن وروی برآمدگی پشت گوشش ۲تاغده کوچک هست به دکترعمومی مراجعه کردم گفت چیز نگران کننده ای نیست ولی الان غده پشت گوش کمی بزرگتر شده خواستم بپرسم که این غده چیست
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- استامینوفن
عرض سلام وشببخیر پسرم ۲۲ماهشه به هیچ عنوان قطره استامینوفن نمیخوره اگه بخوره بالامیاره..میتونم با شیرخشک اپتامیل بهش بدم؟یا شیاف بزارم؟
- باسلام دخترم دوماهشه امروزسه روزه متفوع نداشته وفقط ازشیرخودم استفاده میکنه امروزبهش نبات داغ هم دادم ولی بازم متفوع نداشته ازروغن زیتون دورشکمشوماساژدادم امابازم هیچی..خیلی زورمیزنه لطفاکمکم کنید
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- جناب دکتر سلام .من پسرم ۹ ماهش هست و از یک روز پیش سرفه میکنه دکتر شربت ازیترومایسن ۲۰۰ دادن طریقه مصرف دارو لطف کنید ممنون میشم .وزن بچم
- رشد جسمی نوزادان
سلام پسرم ۹ ماهش اشتها اصلا نداره فقط شیر خودمو میخور هرگی فرنی غذا باش اصلا نمیخوره شربت سندروس گرفتم خواستم بدون ایا بهش بدم مشکلی نداذه

