Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم
- تغییر شیر خشک از خارجی به ایرانی
سلام پسرم شش ماهه است تا شش ماهگی شیر است ام ای خارجی میخورد از شروع ماه هفتم شیر خشکش رو عوض کردم نان ۲ ایرانی میدم الآن چهار روزی میشه اسهال شده روزی دو یا سه بار دفع داره حس میکنم از تپلیش کم شده لوپاش و بدنش یکم شل شده . میخواستم بدونم علتش چیه چیکار کنم ممنون .
- پودر امپرازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید دکتر واسه پسرم از ۲ماهونیم پودر امپرازول واسه ریفلاکس تجویز کرده الان یک هفته دیگه ۵ماهش تموم میشه ولی هنوزم شیر بالا میاره این پودرا تاکی بایداستفاده کنه؟؟؟؟؟
- غده
سلام وقت بخیر دختر دوماهه ای دارم که از زمان تولد یه توده بالای ابروش بود الان بزرگتر شده انداره گردو. میخواستم ببینم کجا باید مراجعه کنم و چکارش کنم خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- اسهال کودک یک ساله
یک هفتست دندون نیش داره در میاره و اسهاله.ولی الان دو روزه بشدت اسهاله.روزی شش تا هشت بار مدفوع آبکی.چیکار کنم.کمکم کنید لطفا
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دختری دارم شش ماه و ده روزه بهش فرنی و سوپ ساده شامل گوشت سیب زمینی هویج و سبزی میدهم در ضمن یبوست است و همیشه بینی اش کیپ است میخواستم بدانم چه غذاهای دیگری میتوانم بهش بدهم و نیاز به درمان خوراکی برای یبوست و گرفتگی بینی دارد
- خس خس
سلام خوبین خسته نباشید دکترجان بچه من ۹ماهشه نزدیک دوماهه سینش خس خس وحالت خرخر مکنه هرچی هم بردمش دکتر میگن حساسیته چکارش کنم که خوب بشه؟؟بعدهم خیلی آب دهان مریزه میشه برای این باشه
- بالا بودن آنزیم کبد در نوزاد
با سلام کودک 2 ماهه دارم که طی آزمایش تست کبدی 90 دارد و طی این 2 ماه اصلا وزن نگرفته و به پروتئین گاوی هم حساسیت دارد آیا این بالا بودن آنزیم کبد طبیعی است یا نیاز به درمان فوری دارد آیا خطرناک است .
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم بیست روز پیش هم دندون دراورده دوتا
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- دورسر
سلام دخترم ۱۲ماهشه بادورسر۳۳.۵باوزن ۲۷۷۰به دنیااومدالان دردورسرش ۴۴هس ارلحاظ تکامل وحرکت هم نرماله وزن الانشم ۸۳۰۰وقدشم ۷۲ از۷ماهگی دورسرثابت مونده ولی روی نمودارش خوبه نگرانم کمک کنیم
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- پیرو سوال حساسیت گاوی
سلام اقای دکتر . دیروز سوالی پرسیدم مبنی بر اینکه نوزاد من حساسیت پروتیین گاوی داره ولی به من فقط دکتر گفت لبنات نخور و من اشتباهی گوشت گاو مصرف میکردم روتیین.حالا سوالام اینه اگه الان از نوزادمون آزمایش مدفوع بگیریم مشخص میکنه حساسیت پروتیین گاوی داره؟ من از محصولات گاوی فقط گوشت گاو مصرف میکنم.چون من به تشخیص این دکتر شک دارم. اقای دکتر من دسترسی به دکتر اطفال ندارم واسه خاطر همین ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی بفرمایین
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- تلوزیون دیدن
درمورد تلوطیون دیون نوزاد 6ماهه سوال کردم شما فرمودید کوتاه مدت مشگل نداره.منظور از کوتاه مدت یعنی روزی چندساعت؟ سوال بعدی اینکه کلا چرا بده این کارمنجر به چه مشکلاتی میشه؟؟
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشین،پسرم واکسن دو ماهگیشو به دلیل یه سری آزمایشات دو هفته دیر زد و تب و درد آنچنانی نداشت،میخوام بدونم واکسن چهار ماهگی شم درد نداره براش،آخه میگن اگه توی دو ماهگی درد نداشته یا تب نداشته تو چهار ماهگی هم همونجوریه
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام در غربالگری اول پسرم tsh 5.3 و مرحله دوم ۳ بود که گفتن نرمالهالان چشمای پسرم خیلی کم تو چشماش زردی بود گوشه اش که تا چهلمش رفع شد و خیلی کمورم داشت یکی از چشماش که اونم بهتر شده پوستشم خشکه میخواستم ببینم از علایم کم کاری تیرویید هست ؟ باید کاری انجام بدم ؟
- اسهال
پسر دو ماهه دارم که به مدت یک و نیم ماه شیرخشک ببلاک میخورد(البته روزی سه بار و بقیه اش با شیر مادر) و روزی یک بار مدفوع داشت اما دو هفته است که دچار اسهال شده، دکتربردم گفت از شیرخشکه و عوضش کرد و بیومیل آر داد اما فرقی نکرد دکتر دیگه بردم بیومیل ال اف داد اما بدتر شده وکاملا مدفوعش آبکی و۴،۵بار شده، نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- جوش ابدار
باسلام وخسته نباشید من بچم 10روزه هستش از روزی که به دنیا اومده روی بدنش جوش ابدار و چرک زردمیده باید چکارش کنم خطری که واس بچه دارید یاخیر

