Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- برامدگی ملاج جلو
با سلام. پسرم ۴ ماهش هست بعد از ۱۵ روز دکتر تشخیص پنونومی داد و بستری شد ۳ روز بستری بود و ۳ مدل انتی بیوتیک می گرفت. مرخص که شد ۲ روز بعد ملاج جلوی سرش برامدگی پیدا کرد. خواستم بدونم در اثر چی میتونه باشه و ایا خطرناک هست. ممنون از راهنمای شد.
- قلب در پسر ۱۳ ساله
سلام پسر من حدود یک ماه هست که قلبش درد میکنه تازگی ها میگه وقتی نفس میکشم پایین قلبم در میکنه و میگه انگار. بقضی در گلوش داره علت ش چی میتونه باشه
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام وقت بخیر. پسر من ۶ سالشه. دو هفته قبل عفونت شدید گوش گرفت که دکتر براش شربت کو آموکسی کلاو و چند نوع شربت دیگه تجویز کرد، آنتی بیوتکش رو یه هفته مصرف کرد، بعد اتمام آنتی بیوتیک سرفه های خلط دار شدید گرفت، دوباره بردیمش دکتر براش شربت برم هگزین و کیتوفن نوست و گفت به هیچ عنوان آنتی بیوتیک مصرف نکنه، ولی هم سرفه هاش شدیدتر شد هم تب کرد، دوباره بردیمش یه دکتر دیگه که گفت گوش هاش هنوز عفونت داره و براش قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرده، هر ۱۲ ساعت نصفه قرص. این حجم قرص آنتی بیوتیک برای بچه ۶ ساله زیاد نیست؟؟؟؟
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- غذا نخوردن کودک ۳ساله
سلام وقت شما بخیر آقای دکتر، دخترک من ۳ ساله است و غذا نمیخوره هر غذای رو میبینه حالش بهم میخوره و میگه بو میده، فقط شیر خشک بایومیل و نودل و گاهی هم اندکی برنج و خیلی خیلی کم میوه، چپس هم فقط آماده های بازار و اگر به خانه درست کنم اصلا به بشقاب نگاه نمیکنه؛ یبوست هم داره معمولا یبوست داره وزنش خوبه اما خیلی نگران این حالت هستم، امیدوارم منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما.
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- استفراغ
سلام وقت بخیر
پسرم ۱۵ ماهشه و از دیشب هرچیزی میخوره فوری بالا میاره
البته از دیشب فقط شیر میخوره
حتی آب رو هم بالا میاره
بردمش پیش دکتر متاسفافه امروز مطب دکتر اطفال بسته بود
مجبور شدم ببرمش بیمازستان
سرم و یک آمپول دادن که هرکاری کردن رگ بگیرن ازش موفق نشدن و آخرش یه آمپول عضلانی زدن
الان میخواستم ببینم باید چکاری کنم
علایم هم فقط استفراغ نه تب و چیز دیگه ای نداره - سوزش ادرار کودک
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه استفراغ و تب داشتن دوروز پیش و بهتر شدن اما مدام میگوید که پهلوم و ناحیه تناسیلیش درد میکنه وگریه میکند دردش انگار میگیره ول میکنه
- رشد قد
سلام آقای دکتر کودکم 17 ماهشه که دوبار پشت سر هم به درمانگا بردمش برای قد و وزن قدش تغییر نکرده بود 84 بود آیا مشکلی در رشد قدش وجود دارد یا خیر قدش نرمال است
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- میزان دفیق مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۴سال و پنج ماهشه و وزن ۲۱ کیلو دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چنده واسش؟ الان دو شبه ۵ سیسی بهش میدم گلوش خشک شده و تو خواب بیقراری میکنه ممنون میشم الان جواب بدین چیکارش کنم
- ّشب ادراری کودکان

