Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذانخوردن کودک دوساله وهشت ماهه
سلام دختر من دوسال وهشت ماه داره، فقط شیرخشک و شیر پاستوریزه میخوره، دوسالگی شیرش قطع کردیم یکم غذاخوردن باز شیرپاستوریزه و الانم مرتب پستونک میخوره وشیرخشک، چیکارکنم غذابخوره؟ مکملهای سانستول وزینک هم برااشتهاش گرفتم بازغذا نخورده، ممنون
- واکسن
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم واوسن انفلونزا بزنه بهتره یانه ؟ چه واکسنی و چند بار بزنه ؟ چون تاالان نزده بود
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- شربت آزیترو
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم آزیترو۲۰۰روچقدربایدبه پسردوسالودوماهم با۱۴کیلووزن بدم؟بردم ۱۷شهریوردستیارپزشک نوشته هر۲۴ساعت۵سی سی مگه نبایدازروزدوم نصف استفاده شه
- سلام خسته نباشید ببخشید دختر من دیروز تب کرد هیچ مشکل دیگه ای نداره وقت ی هو تب کرد و یکم آب دماغشم در میاد مشکلش چیه
- سیاهی زبان
پسرم بیست ماهش هطت چند روزه ته زبونش سیاه شده همش هم نق میزنه دست وپاشو نشون میده میگه درد .راهنمایی کنید
- تب کودک ۴ساله
سلام پسر من ۴ سالشه تب بالای ۳۸ داره هرچهارساعت آستامینوفن میدم بعضی موقع اشک چشمهاش میاد و خیلی هم دستشویی میره تو این اوضاع نمیتونم ببرم دکتر یدونه شربت کوریزان سرماخوردگی گرفتم به نظرتان خوبه و چقدر بدم؟ وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- امیکرون
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم از صبح احساس گلودرد داشتم دوروز پیش هم خواهرم داشت الان هم بچم تب کرده میخوام بدونم بجز پاراکید چی بهش بدم اگه امیکرون باشه؟
- اسهال کودک
سلام پسرم یک سالشه سه روزه اسهال زرد رنگ وآبکی وبدبو داره آروغ بدبو هم داره کم اشتها هم هست میشه کمک کنید چکار کنم
- قطره استامینفون هی تکان دادن کف میکند؟اخه من شربت رو که گرفتم خودم با ریکا شستمش میگم نکنه از مایع ریکا به داخل شربت نفوذ کرده باشه
- گریه و بهانه گیری
سلام خسته نباشید من دختر دو سال و هفت ماه دارم,واقعا دیگه من و بابا خسته کرده,دائما گریه میکنه ,جیغ و دا میکشه,مثلا وقتی میخوایم بخوابیم گریه می کنه میگه من نمیخوابم نسبت به گریه هاش بی توجه میشم اصلا گریه تموم نمیشه دقیقه به دقیقه بدترم میشه, زیاد حرف میزنه, یک حرف رو چندبار تکرار میکنه, فحش میده, خیلی دختر گیری هست به یک چیز که گیر میده دیگه ول کن نیست, وسایلشو به هیچکس نمیده وقتی بچه های دیگه به وسایلش دست میزنند جیغ میکشه, حتی بعضی موقع ها بازی کردنشم با جیغ هست, اصلا حرف گوش نمیده,آخر مجبور میشیم کتکش میزنیم. ,...خواهش میکنم کمکم کنید میترسم....
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- الرژی و سرفه های خشک شدید
- نفخ
سلام نوزادان تاکی نفخ دارند دکتر
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- سیستم امینی ضعیف
سلام وقتتون بخیر پسر من ۱۸ ماهشه وی ساله که لب به هیچ نوع شیری نمیزنه خیلی تند تند مریض میشه سیستم امینی بسیار ضعیفی داره هر دکتری بردم چند تا قطره و شربت دادن که اونارم وقتی میخوره بالا میارع ازش آزمایش کامل گرفتن کمخونیه شدید و عفونت داره لطفا راهنماییم کنید
- آزمایش ۱سالگی
ضمن تشکر، آیا برای کودک در یکسالگی باید آزمایش کامل بگیریم؟ و چه زمانی چکاپ کامل بشه کودک؟
- خلط سینه
سلام اقای دکتر پسرم ۳سالشه ۱۰روزه مریض شد ابریزش و خلط، سینش هنوز خوب نشده، دکتر بهش ازیترومایسین داد با سفیکسیم اسهال گرفت دیگ ندادم بهش، بجاش اموکسی کلاو ۳۱۲دادم، هنوز سینش خلطیه خیلی زیاد چی بدم بهش ایا همون اموکسی کلاو میتونم ادامه بدم ضرر نداره، ده روزه چرک خشم کن میخوره بازم بدم؟
- شن کلیه
سلام دختر من یک سال و ۲۰ روزشه عفونت ادرار ووشن کلیه داره لطفا راهنمایی بفرمایین

