Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره
- خواب نوراد
با سلام نوزاد ۵۴ روزه ای دارم که الان چهار روزی هست خیلی خیلی خوابش کم شده است و اصلا نمیتونم روی زمین او رو بگذاریم خیلی گریه میکنه ولی دل درد نیست شما چه پیشنهادی میکنین که بیشتر بخوابه
- الرژی
اقای دکتر علت بروز الرژی در نوزاد یکسالونیمه چی میتونه باشه؟ همش سرفه میکنه
- زیاد کار کردن شکم بچه 14 ماهه
محمد ما خواب وخوراک خوب ندارد و شکم اودر روز 5-6 مرتبه کار میکند که غیر قابل تحمل است
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم چهار ماهشه شیر خشک میخوره الان دو هفته تو بیداری شیر نمیخوره بیشتر با شیشه بازی میکنه میخواستم ببینم چیکار کنم ؟ اگه با قاشق یا قطره چکان شیر بدم بهش عادت میکنه؟
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- گریه شبانه دختر ۲ و نیم ماهه
با سلام . دختري 2.5 ماهه دارم که شبها از ساعت 10 به شدت حدود يک ربع گريه ميکند و بعد از تا 2 بعد از نيمه شب بيقرار است و شير نميخورد با خوردن شربت گريپ ميکسچر کمي بهتر است اما هر شب اين موضوع تکرار ميشود. لطفا راهنمايي کنيد. ممنون
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- شیردهی
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه ای دارم که گاهی چهار ساعت میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. در این مواقع لازمه خودم نوزاد رو برای شیر دهی بیدار کنم؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه ای دارم که ۲ باره بهش شیر کم چرب میدم و مدفوعش یه حالت سبز رنگ شده،ممکنه به شیر حساسیت داشته باشه؟
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- سرماماخوردگی
پسرم 2سالشه سرماخورده 3روزه سینش خلطی شده صداش خروسکی و آبریزش بینی داره و همش نق میزنه از شبی ک فهمیدم سرماخورده شربت سرماخوردگی کودکان دادم و استامینوفن از دیروز بهش هر 6ساعت هم آموکسی سلین 125و شربت دیفن هیدرامین و دوتاشربت قبلی میدم بنظرتون نیاز ب آمپول هی ببرمش دکتر آخه میترسم
- گرمی پیشانی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر جان پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست میذارم رو پیشانیش نسبت به جاهای دیگه بدنش گرمه از اول اینجوری بود گاهی دست میذاره رو چشمانش البته موقع نوزاد ی چند بار سرش خورد به استخوان شانه ام همش میترسم صدمه ندیده باشه خون لخته نشده باشه شده یه استرس واسم راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- شیشه شیر
سلام آقای دکتر شیشه شیر نوزادو با چی بشوریم که ضرر نداشته باشه؟جز آبجوش.....
- زور زدن نوزاد ۲۵ روزه در خواب و بیداری
بایادخدا.باسلام و احترام. نوزاد ۲۵ روزه که تو خواب زور میزنه و دستاشو میره بالا کنار گوشش و وقتی بغلش میکنیم بهتر میشه. تو حالت بیداری هم گاهی اینجور میشه و صورتش قرمز میشه. شیر مادر هم میخوره و در کنارش روزی دو الی سه بار شیر خشک ببلاک ۱ هم میخوره. قطره کولیکز و پربیوتیک و ویتامین آ د هم میخوره. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید چیکار کنیم.ایا چیز مهمی است؟باتشکر
- شستن
سلام اقای دکتر میشه لطفا بفرمایید بهترین شیشه شیر چیست؟ نوزاد هفته ماهه دارم با شیر خشک تغذیه میشه. شیشه شیر شیشه ای یا لاکی؟ کدام بهتر است؟ ممنونم
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه

