Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم از پله ها افتاده پایین باسر
دخترم امروز با کله افتاد پایین از پله ها خیلی نگرانم بخاطر کرونا نبردن دکتر
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- سرفه کودک یکساله
سلام دکتر ضدسرفه گفتیو برای یکسال پلارژین بدم ولی هیچ تاثیری نداره چند روزه میدم لطفا یکی دیگه بهم معرفی کنید سرفه خلط دار هست سفکسیم ۱۰۰میخوره با آیورا گیاهی ضدسرفه از امروز میدم.. چند روز طول میکشه خوب بشه کلا ایا سرفه کردن خوبه؟ اسپری ها چه تاثیری دلارند سالبوتامول و بکلومتازون؟
- سرما.خوردگی نوزاد سه ماه
سلام آقای دکتر روز شما بخیر دخترم سه ماه است خیلی سرفه میکنه آبریزش بینی و چشم اش چرک کرده لطف راه نمای کنید ممنون
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰
پزشک برای پسر ۴/۵ ساله من با وزن ۱۷ کیلو دوز روزی ۷ سی سی رو تجویز کردن.ممکنه اشتباه باشه.تب انفلوانزا داشت
- نیش پشه
سلام خسته نباشید، یه بچه شش ماهه دارم که پشه نیشش زده قرمز شده جای نیشش ، چه پمادی بگیرم آقای دکتر ، ممنون
- مقدار مصرف آزیترومایسین کودک سه نیم ساله باوزن ۱۷ کیلو
- قطره شیرافزا
آیا وجود رازیانه در قطره شیرافزا برای نوزاد پسر مضر است؟
- سینه نوزاد
سلام سینه دختر م از 5ماهگی سلام سینه سمت چپ دخترم از 5ماهگی سفت متورم شده الان یک سال و سه ماه داره هنوز فرقی نکرده شیر خودم میخوره به اندازه یه آلوچه سفته و قابل لمس چکار کنم
- چهار دستو پا نرفتن
آقای دکتر دختر م ۸ و ماه نیم ولی چهار دست و پا نمیره چیکار کنم وقتی می شینه سریع می افته باید تکیه گاه بزاریم واگرنه نمیتونه غذا اصلا نمیخوره
- شیرخشک
بچه من 11ماهشه اول بهش شیرسرخودبهش دادیم گریه میکرد شکمش رد بردیمش دکتر ازش ازمایش گرفت گفت تومدفوعش خون دیده شده گفت به شیرگاوالرژی داره بعد گفت اپتامیل پپتی تایک سالگی بهش بدین بعدا شش ماه به دلیل نداشتن پپتی 1بهش2دادیم اشکالی نداره بعدم الان که11ماهشه پپتی هردو نداشتن بهش جونیورمیدیم الان جونیورهم تموم شده چه شیری باید بهش بدم یکباراپتامیل خالی بهش دادم اشکالی نداره
- 🌷🌷🌷
سلام آقای دکترازشماممنونم بابت پاسخ سوالاتم شما بهترین وبامعرفترين دکترین ❤❤❤🌷🌷🌷
- کودک تازه وارد ۷ ماهه شده چقدر شربت سفکسیم بدهیم بهتره با وزن ۸.۲۰۰
- مصرف شربت ایبو پروفن
سلام اقای دکتر، من ۲روز پیش اومدم پسرم ویزیت شد شما برای تب بالاش، شیاف دادین و قطره استامینوفن، ولی شبا همچنان تب داره، یکسره بالا سرش بیدارم، شربت ابوپروفن خریدم میخوام بدم بهش،هر چند ساعت بدم؟ ۱۳کیلو چقد باید بدم؟ الان تبش ۳۷/۹
- نت
سلام آقای دکتر کرم بین. وقت شریف شما بخیر و خوشی. نوزادم تخت نظر شماست. غیر از چکاپ هاش، تقریبا اکثر سوالاتم را در سایت از شما میپرسیدم. تقریبا یک ماهی بود که نمیتوستم سوالاتم را بپرسم. نمیدونم چرا وارد سایت نمیتونستم بشم، و یا اگر سایت به کندی باز میشد ، مثلا روی سوال بپرسید میزدم ، وارد صفحه ی سوال نمیشد، نمیدونم سایتتون مشکلی براش پیش اومده بود و یا مشکل از سمت گوشی من بود اللن موفق شدم وارد سایت بشم و خیلی خوشحالم بابت این موضوع شما دلگرمی همه ی ما مادران هستید مخصوصا امثال من که فرزندش تحت نظر پزشک والا مقامی چون شماست متشکرم بابت علم و طبابت دلسوزانتون
- خوردن هسته آلبالو
پسرم ده ساله سه چندتا آلبالو رو با هسته خورده مشکلی براش به وجود نمیاد؟
- تب کودک یکساله
سلام آقای دکتر دخترم دو شبه تب میکنه.تمامبدنش داغ میشه منظورم فقط از ناحیه سر تب نمیکنه. آموکسیسیلین۱۲۵ و ایبوپروفن خوبه براش!؟
- سرماخوردگ
سلام اقای دکتر بچم ۶ ماهشه زیاد سرفه میکنه وزیاد عطسه چه دارویی بهش بدم لطفن کمکم کنید نمیتوانم ببرمش دکتر

