Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- سرماخوردگی
با سلام پسرم دو سال و نیم هست سرما خورده سرفه میکنه و ابریزش و گرفتگی بینی داره شب ک میخابه هی سرفه میکنه و خلط میاد گلوش نمیتونه بخابه چه دارویی بدم و با چه دوزی بسیار سپاسگزارم
- اسهال خونی
سلام وقت بخیر من یه دختر ۳.۵ ساله دارم که حدود دو هفته است روزی یک یا دوبار میگفت شکمم درد میکنه و ما فکر میکردیم به دلیل نرفتن به دستشویی شکمش درد میکنه (بعضی وقتا برای دستشویی رفتن تنبلی میکنه) که بعد از رفتن به دستشویی دیگه نمیگفت شکمم درد میکنه. تا اینکه امروز عصر گفت دستشویی دارم بردمش دستشویی یه کم مدفوعش حالت اسهالی داشت البته اسهال کامل نبود نیمه اسهالی بود در عرض ۵،۶ ساعت حدود ۵،۶ بار دستشویی رفت ، من در ۳ دفعه آخر متوجه شدم که در مدفوعش خون وجود داره، الان خیلی نگرانم و در شهرمون الان دکتر متخصص و آزمایشگاه فعال وجود ندارد که ببرمش، دلیل این خون ریزی چی میتونه باشه؟ ممنون میشم اگه زود جواب بدین
- آسم..
سلام وقت بخیر دختر 10 سالم تو این یک ماه دو الی 3 بار سرما خورد و سرفه هاش طولانی شد هر داروی سرفه دادیم خوب نشد تا کم کم شب ها از سرفه بیدار میشد دوباره سینش خلطی شد. شما گفتین دگزا بزن چون مدرسه میره. من بردم دکتر ریه الان دوهفته هست اسپری استفاده میکنه دیگه شب ها بیدار نمیشه ولی در طول روز سرفه خلطی هنوز هم هست. دکتر کفت اسم... تماما پختنی میخوره 4 کیلو وزن کم کرده. میخوام بدونم دگزا اگه بزنه تمام این خلط ها خشک میشه یا نه؟؟ دکتر امانی بردم
- شربت سفیکسیم
سلام دوز دقیق شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴/۵ ساله با وزن ۱۶ چقدر است
- شربت فروگلوبین
سلام دکتر به دخترم ک یکساله هست میتونم شربت فروگلوبین بدم یا خیر
- گرفتگی بینی
با سلام بچه من 14 ماههشه و رفلاکس داره و مرتب بینیش کیپ میشه و موقع خواب اذیتش می کنه . قطره کلرور سدیم و مایع منتول هم فایده نداشت . میخواستم بدونم اسپری یا قطره ای هست که بچه من بتونه استفاده کنه. با تشکر
- سرماخوردگی کودک دو سال و هشت ماهه
با سلام دو روزه دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره و خیلی بی حاله سرماخوردگی کودکان بهش میدم با سفکسیم کافیه براش؟ چه داروهایی تجویز میکنید
- گلودرد
سلام .پسرم ۴/۵ داره مخملک گرفت دکتر بهش سفکسیم داد خوب شد ولی دوره داروش تمام نشد ، بعد از سه روز دوباره گلودرد گرفته دکتر گفت اول گلودرد شه بهش ازیترومایسین داده ولی بعد دوروز دکتر گفته یه مقدار بدتر شده ، باید همون دارو رو ادامه بدیم یا دار عوض بشه؟
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- تپش قلب در شیردهی
با سلام و وقت بخیر پسرم ۱۸ ماهشه و فقط یه وعده شیر مادر در خواب میخوره آیا مصرف پروپرنوول مجار است؟ تپش قلب بخاطر استرس دارم
- رادیوگرافی جمجمه ضرر دارد ؟
سلام اقای دکتر سر پسر دوسال و نیمه ای من یخرده ورم کرده بود نمیدونمجوش بود یا چیز دیگ بردم متخصص اصفال گرافی جمجه نوشت ک خداروشکر مشکلی نداشت الان من نگران اشعه اون عکس شدم اقای دکتر خیلی حالم بده خیلی...خودمو مقصر میدونمک بیخودی ب بچه گیر دادم و عکس گرفتم و ضرر رسوندم ب پسرم تورو خدا بگید چقد خطر وجود داره ؟
- حرف زدن کودک
سلام دکتراست نباشیددکترپسرم ۱سالو۵ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی بااینکه۱۷ماهشه فقط ماماوبابامیگه البته من۳بچه دارم وقت نمیکنم زیادباهاش حرف بزنم شوهرم نذاشت که قطره ویتامین زیادبهش بدم الان ۴ماهه که بهش ندادم دکترتوروخداشرایط دکتربردنشوندارم کمکم کنیدضعیفم هست همه چیزمتوجه میشه فقط این دوکلمه میگه دارویی چیزی بهم معرفی کنیدبخدابراتوندعامیکنم اجرتون باامام زمان
- سلام پسرم با استامینوفن تبش پایین نیومد دکتر گفته بروفن بدم مشکلی نیست؟
- کهیر
پسرم 5سالشه بیشتر سمته ناحیه تناسلی وران پاهاش کهیرمیزنه بایدچیکارکنم؟
- Clearing Your Main Conviction: Record Clearance Procedure for Cincinnati
dwi regulations about Ohio may be complex, only it's important to have actually a good comprehension of these individuals if that you are facing rates. Operating under their influence (DUI) is actually a severe crime that can come with notable ramifications on the life. In Ohio, your legal limit for body ethanol concentration (BAC) is 8%for more and more motorists as well as four % business motorists. If your are stopped by legal enforcement and alleged of DUI, they could accomplish field sobriety investigations or chemical studies, this sort of while breathalyzer or body assessments, to establish any level of handicap. Declining many of these tests can cause mechanical penalties, including driving license suspension. ovi criminal acts in Ohio possess various penalties, according on variables including previous prosecutions, BAC level, furthermore no matter whether indeed there appeared to be an vehicle accident or injury used. Repercussions can contain fines, license suspension system, required alcohol cures products, test period, and perhaps jail time. Repeat crimes and irritated concerns can result in more harsh penalties. Providing a knowledgeable DUI security attorney is vital to manage the difficulties of Ohio drunk driving statutes. They will examine the indications, confront the legalization of the block, concern the truth of studies, and enjoy potentiality protections to help minimize the premiums. Likewise, an personal injury attorney can point you during the appropriate process, making sure all of your protection under the law are secured and indicating for the great possible final result. Remember, being updated up to Ohio's DUI statutes and seeking the assistance of an qualified legal representative are significant actions in perfectly controlling a DUI charge additionally safeguarding the forthcoming future. [url=https://cincinnaticriminal-lawyer.com/ovi-dui-drunk-driving-attorney/]terror warnings attorney[/url]
- تب شدید و تداخل دارویی
سلام پسرم سه سال و سه ماهشه تب شدید داره و گلو درد و آبریزش، هم ستادین دادن ۴/۵ سی سی ۸ ساعتی، هم استامینوفن شش ساعتی ۷/۵ سی سی. با هم تداخل دارویی ندارند؟
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- زردی
سلام پسرم2سال نیمشه قطره اهن از همون اول نخورد الان میبینم شکمش کف پاش زردی داره باید چیکار کنم

