Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- عوض کردن شیر خشک کودک
سلام وقت بخیر ..پسرم ک یک و نیم سالشه همش شیر خشک ببلاک استفاده میکرد الان چون تو شهرمون پیدا نمیشه یه روزه دارم بهش ابتامیل ۳میدم ولی خیلی بی رمق و بی حاله و فقط میخواد بخوابه به نظر شما از عوارض تغییر شیر خشکه یا مشکل دیگه ای داره ؟؟
- تالاسمی مینور
سلام آقای دکتر من ی دوقلو دارم که یکیشون مینور هستش میشه ی کاری کرد از کم خونی در بزرگسالی رنج نبره
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- تب و سرفه کم و بی حالی
سلام بچه من ۳ سالشه دیروز بعد از ظهر تب کم کرد بعدش کلا بی حال شد بعدشم یکم سرفه میکنه
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- ورم لثه و کیست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم شش سالشه چند وقت پیش بهتون پیام دادم که دخترم همش تب میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره به علاوه جدیدا دندونش درد میکنه .امروز دیدم لثه ش اندازه یه نخود باد کرده .دکتر دندانپزشک نبود تا شنبه نمیاد. دکتر عمومی بردم براش شربت مترونیدازول و آموکسی سیلین هر کدام هر هشت ساعت ۵ سی سی تجویز کردن . لطفا بفرمایید این داروها رو بهش بدم ؟ و دستورش درسته ؟
- سلام خسته نباشید
سلام خسته نباشید من یه پسر 28ماهه دارم از دیشب تب کرده هر6ساعت یه قاشق مربا خوری ایبوپروفن دادم تا2ساعت تبش پایین میاد ،دوباره بالا میاره به ندرت هم سرفه میکنه ضربان قلبش تنده چکار کنم
- سلام آقای دکتر پسر چهار ماهه دارم از اول تولد گوشاش تستش رد شد بعد گقتن عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ دادن سه هفته استفاده کردم دوباره رفتم جواب نگرفتن میگن هم چنان گوشش جرم داره من چیکار کنم
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- سلام وقتتون بخیردخترم یازده ماهشه هرچی غذامیدمتف میکنه بیرون بجزهیچی نمیخوره چمارش کنم
- کودکم به طور مکرر مدفوع میکنه نشانه چیست؟
با سلام کودک نه ماهه ام به طور مکرر مدفوع میکنه زیر چشاش هم کبوده اگر عفونت گوارشی داشته باشه دکتر تشخیص میدن چند وقت پیش چکاپ کامل داده مشکلی نداشته باید اول ازمایش بگیرم ازش
- ایمونس
سلام پسرم ۴ سالش تموم شده با وزن ۱۵ کیلو قطره ویتامین د و قطره آهن فلیپ میخوره به دستور شما ، نیازه که برای تقویت سیستم ایمنی شربت ایمونس بخوره؟ اگه نیازه چند سی سی بخوره و چد روز در هفته؟ سلامت باشین .
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- خلط سینه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ماه ۵روزشه سینه اش خلط داره سرفه میکنه خیلی کم ولی سینه اش صدا میده خودشم خلط داره خس خس میکنه چیکار کنم
- حس بالاآوردن
سلام دکتر پسرم ۲۳ماهشه ازدیروزغذامیخوره اولین لقمه رو مث اینکه میخوادبالا بیاره میشه بعدقورت میده دیگه بقیه غذارو راحت میخوره میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه ممنون
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه

