Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دررابطه باازمایشهای سرمی نوزاد
نوزادم یک ماهو ۱۸روزشه ازمایش سرمی انجام دادیم براش ایامیتونین جواب ازمایششو بهم بگین چی هست
- ناف نوزاد
سلام .من یک نوزاد پسر دارم الان روز هفتم تولدش هست.هنوز نافش نیفتاده یه کمی هم تورم شبیه به عفونت هم داره .البته دو مرتبه الکل سفید زدیم بهتر شده.آیا این تورم طبیعی است یا نیاز به ویزیت متخصص داره.ممنون
- استفراغ بعد از واکسن ۶ ماهگی
باسلام کودک من بعد از تزریق واکسن ۶ ماهگی همش بالا میاره میخواستم بدونم طبیعیه باید چکار بکنم ممنون
- شیرخشک
سلام دخترم شیرخشک میخوره ورفلاکس داره اول شیرخشک نان میخوردوزنش خوب بود ولی بعدش ببلاکAR دادیم و زنش خوب نیست مدفوع شل و کف مانند داره چیکارکنیم
- بسته بودن مجرای اشکی
دخترم از زمان تولد مجرای اشکی بسته بود دکتر بردم باکتی ماید دادن گفتن روزی سه بار ماساژ بده اگه ترشح زرد اومد قطره بریز تا دوماه همین کار کردم که همیشه ترشح زرد بود بعد از دوماه قطع کردم که دایم چشم چرک میکنه الان پنج ماهشه میخواستم ببینم باکتی ماید طولانی مدت روزی سه مرتبه استفاده کنم اشکال نداره چون دکتر گفتن تا 8 ماه صبر میکنیم بعد میل میرنیم ولی نگفتن قطره رو چند وقت استفاده کنم؟ ممنون از پاسخگوییتون
- کار نکردن نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر، پسر من الان( 2 ماه و 6 روزش) هست با وزن( 6 کیلو و 450 گرم) قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الان 6 روز هست که شکمش کار نکرده نفخ و باد شکم هم زیاد داره، آیا این مورد طبیعیه یا نه، باید چیکار کنم؟
- ماست و جوپرک
سلام وقتتون بخیر.آقای دکتر برای نوزاد ۵ ماه و نیم میشه زرده تخم مرغ و.ماست داد ؟؟جوپرک میتونم اضافه کنم به سوپ؟ لطفا آقای دکتر جواب سوالم رو بدید
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- شربت
سلاماقای دکتر دخترم هشت ماهشه شربت اموکسی سیلین هر هشت ساعت چقد بهش بدم؟؟
- ببلاك
بإسلام.دخترم شيرخشك ببلاك آي آر ميخوره وارد هفت ماهگي شده چه شماره اي بايد بخوره؟ ببلاك شماره چند؟
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهشه دوباربردمش دکترخس خس سینه داره colicaid30بهش میدم منظورم کولیکیدهست قبلاسرماخوردشربت ازیتروبرای گلوش وسرفه بهش دادم خوب نشدالان فقط با5قطره شربت کتوتیفن 12 ساعت یبارسرفشوباخس خسش برطرف میشه ولی ازاینترنت پرسیدم میگن نمیشه زیرشش ماه بدی اشکال نداره بهش بدم دکترش نیست که ازش سوال کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد دختر یک ماهه ای دارم که با وزن ۳۴۰۰ به دنیا امد ولی در پایان یک ماهگی فقط ۶۰۰ گرم وزن گرفته . چکار کنم که بیشتر وزن بگیرد با تشکر
- طریقه مصرفه شربت پدیزان برای نوزاد ۶ ماهه
طریقه مصرف شربت پدیزان برای نوزاد ۶ماهه
- کمخونی
سلام دکترپسرم ۸ماهو۱۸روزشه یک هفته بخاطرتب بستری شددکترش گفت کمخونی شدیدداره واشتهاشم کمه چه چیزی واسه کمخونی واشتهاش بدم ممنون از راهنماییتون
- رشد دور سر نوزادم
با سلام خدمت دکتر بزرگوار، سوالی داشتم راجب رشد سر نوزادم که دقیقا سه ماه و دو هفته اش شده و دقیقا چهل سانتیمتر هست بنا بر نمودار رشد باید بیشتر باشد روی خط زرد رنگ نمودار هست و خیلی نگرانم نکند رشد مغز اش با مشکل روبرو شده یک فرو رفتگی خیلی کمی از بدو تولد روی قسمت ملاجش همیشه حس میشه بنظر شما مشکلی هست؟ وزن و قدش روی خط سبز نمودار هست پس چرا رشد سرش روی خط زرد رنگ ؟ بنظر شما عذم تعادل در رشد مغزی و جسمی وجود دارد؟ بدو تولد اندازه سر نوزادم 33.8بوده . با تشکر منتظر جواب جنابعالی هستم!
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختری شش ماهه دارم که اندازه دور سرش در بدو تولد ۳۵ بود والان که شش ماه و ده روز داره ۴۲ است آیا اندازه دور سرش کمه؟لام
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین

