Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک شش ماهه
سلام به کودک شش ماهه چه مقدار آموکسی سیلین 125 بدم خلط داره و آبریزش سبز و اسهال
- تشنج
- دخترم با درد سینه در سمت راست مواجع شده میخواستم بفهمم
- امپول پنی سیلین۶۳۳در شیردهی
- تب
سلام آقای دکتر پسر من 21ماهسه از 4/9/1499تب کرد و آرزو داشت دکتر بردم 2ذوز بستری شد و اینکه از 8/9/1700,تبش قط شد ب مدت 4روز وای الان 2روزه باز تب داره و سرفه و آبریزش بینی این دفه تبش نسبت ب تب چندروز پیشش خیلی بهتره اون سری پایین نیومد آزمایش دادیم 4ام crp3تت مثبت و esrهم 42بود ک آنتی بیوتیک گرفت خوب شد آزمایش دفه بدش اومده بود پایین دندونم در میاره من چیکار کنم خیلی نگرانم
- فاویسم
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم وارد شش ماهگی شده. شیر خشک نان یک میخوره. چهار روز هست که متاسفانه نتونسته دفع داشته باشه. اقای دکتر خیلی نگرانم. شیاف گلیسیرین نوزادان باید استفاده کنم؟ تروخدا کمکم کنید. خدمت شما پرونده داریم. دستورالعمل های سایت رو هم همیشه انجام میدم. اب دادن و ماساژ دور ناف، متشکرم
- سلام خسته نباشیدبچم سرماخورده بودازپنج شنبه پیش داروآموکسی سیلین ،کولیک ریلیف،پلارژین وپدیزان دکتربهش دادالان دوروزه اسهاله ازداروهاست؟
- استفراغ نوزاد 26 روزه
من نوزاد دوقلو دارم كه 26 روزشون هست نوزادان من در 34 هفتگي بدنيا اومدن از پنج شنبه سرماخوردگي همراه با سرفه شديد و عفونت و گرفتگي بيني داشتند به دكتر مراجعه كردم كه علاوه بر چكاندن قطره بيني با سديم كلرايد قطره آزيترومايسين خارجي تجويز كردند. دارو هارو مصرف ميكني اما از جمعه شب يكي از پسرانم هر وقت شير ميخوره همرو استفراغ ميكنه چيكار كنيم؟ با تشكر
- سرماخوردگی پسر ۳ ساله
با سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله وزن ۱۶ سرما میخوره ی هفته خوب میشه دوباره شروع میشه ۱۰ روز پیش دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ و شربت زادتین و سیتریزین و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس داد بهش کامل خوب شد اصلا سرفه نداشت الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دار شدیدش شروع شده اسپری کاتوسین پلاس رو با زادتین و سیتریزین همچنان میدم میشه لطفا بگید چخ دارویی بدم دوباره شربت کواموکسی کلاو بدم ؟چی بدم کاملا خوب بشه خیلی ممنونم از راهنماییتون
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- شربت ستادین چطوره به نوزاد هفت ماهه
سلام ببخشید من سه قطره به نوزاد هفت ماهه خود دادم زیاد سرفه می کرد ضرری ندارد
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- معرفی شیر خشک
آقای دکتر من شاغل هستم و مجبورم از شیر خشک استفاده کنم بچم بعلت رفلاکس وزن گیری کندی داشت تا الان شیز پی دی اف و شیر مادر خورده از یکسالگی به بعد چه شیر خشکی بدم وزن گیری خوبی داشته باشه ؟خواهش می کنم معرفی کنید
- زور زدن های زیاد و کبود شدن نوزاد
سلام وقتتون بخیر.پسر من ۴۰روزش هست.شیر خودم رو میخوره .بینهایت زور میزنه به طوری که صورتش قرمز و کبود میشه.و مثل کسی که خسته هست کش و قوس با صدا میاد. بهش کولیکز میدم ۳بار در روز ۱۰قطره.کامی کالم میدم۱/۵ سی سی شب.نمیدونم چکارش کنم که انقدر در اثر زور زدن کبود نشه.
- باسلام،دختر ۴ ساله ی من از دیشب تب داره ،امروز اسهال زرد آبکی هم اضافه شده راهنمایی می فرمایید؟
- گوش درد
سلام خوب هستین بچم گوشش درده چهارماهشه خیلی بی ارومه چی خوبه؟
- حرکت غیر ارادی نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۸ ماهشه مدتی هست ک صبح ها ک از خواب بیدار میشه ی حرکتی مثل اینکه سردش هست انجام میده و طی روز چند بار تکرار میکنه خیلی زمانش کوتاه حتی یک ثانیه هم نمیشه ولی نگرانم کرده
- عدم وزنگیری
با سلام خدمت دکتر گرامی.فرزند من اکنون نزدیک چهار ماه می باشد دو ماه اول ماهی ۹۰۰گرم وزن اضافه کرد ولی در ماه سوم و چهارم مخصوصا ماه چهارم خیلی کم وزن اضافه کرد.با وزن ۳۴۰۰به دنیا آمد و اکنون وزنش ۵۶۰۰می باشد.زیاد شیر مادر نمیخورد برای همین شیرم خیلی کم شده .شیر خشک کمکی تروویتال بهش میدم اونم هر پنج ساعت ۶۰تا میخوره لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم .

