Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گلو
- خلط گلو
سلام خسته نباشید پسر من یک ماهش هس خلط گلو داره خیلی سختش میشه وقتی میخوابه سرفه خشک هم میزنه مخصوصا شبا ممنون میشم کمکم کنین
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- لباس
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۵روزشه و خیلی شدید گرمایی هست و عرق میزنه اما دست ها و پاهاش اکثر اوقات سرد هستن به علت دست و پا زدن زیاده فکرکنم اما سوال اینه که در این فصل بهار چه لباس هایی به تن بچه باید پوشید؟؟آیا فقط تیشرت کافیه؟؟من یه رکابی و آستین بلند میپوشم در منزل عرق میزنه و کلا تنش گرم میشه چی بپوشم؟؟
- شیر دادن
سلام خسته نباشین دختر من چهارماهه هستش احساس میکنم لاغر هست و وزنی نداره یعنی وزنش کمه آیا شیر لیدی میل باعث وزن گیری دخترم میشه
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار و نیم ماهه مولتی ویتامین ویواکیدز خوبه یا آپوویتال؟
- تکرر مدفوع خلطی
سلام. دختر من شش ماهه است حدود دو هفته اس ک تکرر مدفوع داره اما کم و ب صورت خلطی و باسنش هم خیلی سوخته و ب نظرم همین خلط باعثش است. هنگام دفع این مدفوع خلطی درد دارد. وزن گیری اش و رشدش هم خوب بوده
- شیردهی به نوزاد
سلام.ببخشید فرزند نه ماهه ی من از شیر خودم تغذیه می کنند الان باید به سرکار برم. معلم هستم وروزی شش ساعت پیشش نیستم .لازمه شیر خشک هم بدهم یا غذای کمکی کافیست تا بیام خونه؟اگ لازمه چه مارک شیر خشکی براش بخرم؟قبلا ببلاک و نان گرفتم نخورده
- اسپاسم شیر خواران تشنج
پسر چهار ماهه دارم که دچار یک بیماری مغزی اسپاسم شیر خواران شده هشت روز ارومیه بودیم دکتر نوار مغزو ام ارا خواست گفت که این یک نوع تشنج هست اسپاسم شیر خواران هست گفت که مغزش یکم پیچیده هست رشت نکرده خوب
- گرفتن صدا
سلام آقای دکتر. پسرم چند روز دیگه هفت ماهش تموم میشه. امروز صبح بلند شدم دیدم صداش یکم گرفته. تب و اسهال و استفراغ یا مشکل دیگه ای نداره. یعنی سرما خورده؟ چیکار کنم؟
- Zaditen
بإسلام.دخترم ٣روز ديگه وارد هشت ماهگي ميشه الان وزنش ٩كيلو نهصد گرمه وزن تولد٤٢٠٠ الرژي داره كه خارش چشم و كهير صورت و استفراغ داره دكتر براش zaditen تجويز كرده هر ١٢ساعت ٣سي سي ٣سي سي زياد نيست آقاي دكتر خًاستم خيالم راحت بشه؟
- جایگزین شیر خشک اپتامیل پپتی ۲
- کم وزنی
کم وزنی نوزاد
سلام جناب دکتر نوزاد 28 هفته ای دارم که با وزن 1450 بدنیا اومده و 95 روز به خاطر عفونت بیمارستانی بستری بود از روز اول رفلاکس و عدم تحمل داشت تمام بدنش جوش میزد ورم معده میکرد که میگفتن کولیک و رفلاکس داره تا شش ماهگی خیلی شیرمیخورد و همیشه گرسنه بود و البته جهشی استفراغ میکرد شش ماهگی 10350 بود بعد در 7 ماهگی اعتصاب کرد به طوری یک قطره شیر نمیخورد شیرخشک نان ای آر مصرف میکرد تا آن زمان و نکسیپد بعد دیگه هرکار کردیم شیر نخورد انواع آزمایش هم گرفتیم نهایتا به توصیه پزشک پپتی جونیور را براش شروع کردیم که مثل اینکه حساسیت داشت به پروتیین گاوی و با این شیر خشک که اول در فرنی ریختم بعد با سرنگ دادم کم کم بهتر شد که الان حدود 600 تا 800 سیسی شیر میخوره الان وزنش خیلی پایینه و افت شدید کرد8100 شده و اینکه پپتی جونیور نایاب شده و پپتی هم بزور پیدا میشه دارو شربت ساختنی پنتوپرازول 10 میلی 5 سیسی صبح وشب میدم میخواستم بدونم که دارویی هست که معده بچه من رو خوب کنه و اینکه چه بکنم وزن بگیره و اینکه اگر شیرش پیدا نشد چه شیری جایگزین بدم
و اینکه اصلا و ابدا غذا نمیخوره فقط نهایتاً خودش میاد غذای سفره رو میخوره که حدودا ۴-۵ قاشق غذاخوری باشه البته غذای ما بخاطر بچه دیگه که داریم کاملا رژیمی هست و مواد مضر یا ادویه توش نمیزنم یعنی ایشون اصلا غذای خودشو نمیخوره فقط غذذای ما که اونم مقدارش کمه میخواستم اینم بدونم ۵ قاشق کافیه
چه بکنم اشتهاش بیشتر بشه
۲۷ دی پارسال بدنیا اومده ممنونم - باقلا
با سلام من بچه شیر میدم سه ماهشه می تونم باقالی پلو بخورم؟؟
- دندان
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۹ روزشه ۲۰ فروردین ۴ماهش تموم میشه خیلی بی قراری میکنه و کف و آب دهن از دهانش سرازیر میشه و خیلی دست به دهانش میبره هرچیزی را میخواد بخوره و من احساس میکنم داره دندان در میاره لثه ی بالا و پایین دقیقا جای دوتا دندان بالا و دوتا دندان پایین سفید هست آیا دندان درآوردنه؟
- ضربه به سر نوزاد
من کودکم 10ماهه هست در حال خواب بود بیدار شد از روی مبل افتاد و سرش قسمت گیجگاهی اش به لبه میز برخورد کرد و یک بار استفراغ کوچک کرده است چه کنم¿

