Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وگلودرد
پسرم ۸ روز تب داره وشلوار درد سرفه های شدید دو بارم بردم دکتر سرم وصل کرده ولی تبش پایین نمیاد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر فرمودید شربت ایمونس به کودک بدهید برا تقویت سیستم ایمنی بدنش ۶سالشه وزنش ۱۸ کیلو چه مقدار بدم تشکر
- اطفال
سلام آقای دکتر پسر من ۶ سالشه امشب متوجه شدم ک ی کمی کف پاش و کف دستش زرد هست چکار کنم خیلی میترسم
- بلعیدن هسته خرما توسط بچه یک سال ونیمه
سلام دخترم یک سال وپنج ماهه اشه دوتا خرما با هسته خوردمن دیدم صداش نمیاد رفتم دیدم خرماهادوباهسته خورده وروزمین افتاده داره دور ازجون مثل جون کندن به خودش میپیچه ونمیتونه نفس بکشه بلندش کردم زدم پشتش وبعد یکم آب بهش دادم خوب شد ولی فرداش تب شدید کرد واستفراغ بردمش دکتر ترسیدم بگم هسته خرما خورده دکتر گفت ویروس یه آمپول داد گفت اگه استفراغش بند نیومد وحالش بهترنشدباید ببرینش بستریش کنین وگرنه نمیخواد من آمپولو زدم بهتر شداستفراغش بند اومد بستریش نکردم ولی سه روزتب داشت الانم بعد سه روز بی حال وبی قرار چیکارکنم یعنی امکان داره گیر کرده باشه ونیاد بیرون وامکان داره تب ۴۰ درجه وحال بدش مال همین هسته خرما باشه نه ویروس
- اشتهااور
سلام برای پسر 18 ماهه ام که کم اشتهاست شربت باریج خوبه یا سانستول یا اسیپ؟؟؟روزی چند سی سی
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- سلام خسته نباشید. آیا شربت تیماسین برای بچه های فاویسم ضرر دارد؟ با تشکر
من بچه ام فاویسم داره سرما خورده و خیلی سرفه میکنه. شربت تیماسین بهش بدم اشکال نداره؟ هر چی شربت سرما خورگی و...بهش میدم باز سرفه. رو داره
- تهوع
سلام،کودک نه ماهه من رودل کرده و هرچی خورده رو بالا آورده و میلش به غذا کم شده و حتی آب هم تو معدش نمی مونه،چه کار می تونم بکنم براش
- برم هگزین برای کودک ۱حماهه
- تکرر مدفوع
سلام اقای دکتر بچه ام ۳ سالشه ودر روز سه الی چهار بار مدفوع میکنه ایا طبیعی هست ؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- قطره باکتری ماید ۱۰ درصد
سلام میخواستم ببینم که بچه من زیر دوسال یعنی یک سال و هشت ماهش آیا این دارو برای خوبه یا نه الان سه روز بود که چشمهای بچه من چرکی شده بود دکتر این قطره داد و گفت که هر ۸ ساعت ۲ قطره
- لاغری کودک
پسر ۷ دارم که از بدو تولد تاکنون لاغر اندام است وخوب وزن نمگیرد . اشتهاش خوبه ولی وزنش نه. در صمن کمی چشماش بیرون زده که موجب نگرانیم شده . لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- بوی تند عرق دختر 6ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم..
من یه دختر 6 ساله دارم که از حدود یک سال پیش عرق زیر بغلش بوی تندی میده. زیاد سرما میخوره و عفونتهای شدید گلو زیاد داشته.
از وقتی اینطور شد که لوزه هاش یه خرده بزرگ شد....
میشه راهنمایی ام کنید دلیل و درمانش را. ممنون - سلام دخترم پنج ماهست چقدر شربت اموکسی سیلین بدم
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره

