Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تداخل دارویی
آیا شربت توفلین جی با قرص دکسترومتوفان تداخل داره برای بچه ۶ ساله
- غذا نخوردن کودک ۳ساله
سلام وقت شما بخیر آقای دکتر، دخترک من ۳ ساله است و غذا نمیخوره هر غذای رو میبینه حالش بهم میخوره و میگه بو میده، فقط شیر خشک بایومیل و نودل و گاهی هم اندکی برنج و خیلی خیلی کم میوه، چپس هم فقط آماده های بازار و اگر به خانه درست کنم اصلا به بشقاب نگاه نمیکنه؛ یبوست هم داره معمولا یبوست داره وزنش خوبه اما خیلی نگران این حالت هستم، امیدوارم منو راهنمایی کنید ممنون از لطف شما.
- شیر خشک
سلام جناب دکتر ،وقت بخیر .دوشنبه یعنی ۱۰ مهر دخترم رو برای چکاپ ۶ ماهگی اوردم خدمتتون و فرمودید سرلاک شروع کنم . در حال حاضر شیر خشک نان کامفورت میخوره متاسفانه یادم رفت بپرسم که همین شیر خشک روباید ادامه بدم یا نه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- زانو درد وتب
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- شربت ویتامین
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و نه ماهشه ، دو بار شربت ویتان بهش دادم مجدد همین شربت براش تهیه کنم یا شربت دیگری تجویز میفرمایید قبلش هم شربت هایی همچون کیندر،آسماویت،ایمونس ساندروس زینک هم تجویز فرموده بودید سپاس از شما.
- سلام آقای دکتر پسر من ۱۰ سالشه میخ کهنه گلخانه رفته به پاش چکار کنم تا خوب بشه ورم کرده
- مقدارشربت ستادین دی سی
سلام .مقدار مصرف شربت ستادین دی سی برای کوک سه ساله
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- پدیدارشدن دانه قرمز در بدن دخترم که ۲ونیم سالشه
سلام وعرض ادب خدمت شماعزیز. دخترم دونیم سالشه. توسرماخوردگی وبعدازتب بدنش دانه قرمزرنگ زده بیرون الان دو روزه الان دارو چی بدم
- آمپول بتامتازون
سلام وقت شما بخیر، آمپول بتامتازون برای درمان سرفه و آلرژی در کودکان چه مدت بعد از تزریق، تاثیر در بهبودی نشان میدهد؟
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- انتی بیوتیک
سلام دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود الان هیچ مشکلی نداره بجز سرفه های خلط اورک شربت مشابه پروسپان میدم بهش بینیش هم پرمخاطه یه چرک خشک کن میگین ک سرفه و بینی و بعضی وقتا گوش دردشو خوب کنه ممنون
- ریزش مو
با سلام و تشکر، پسر ۱۶ ماهه ام ریزش مو داشت به توصیه شما زینک سولفات ۲ سی سی در روز دادم، الان ریزش خیلی کمتر شده، میخواستم ببینم کی دارو رو قطع کنم.الان ۳ هفته هست میخوره.
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- تب
سلام خسته نباشید کوکد ۲۲ ماهه پسر فاویسم دارد تب و کمی ابریزش بینی دارد دکتر بردم با شیاف و شربت استامینوفن پایین نیومد ایبپروفن دادم پایین اومد میشه ۶ ساعته داد
- خونابه خشک دور دهان
سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۷ ساله س دوروز صبح خونابه دور دهنش خشک هست آزمایش داده انعقعاد خون ۱۵ شده بجای ۱۳ علت چی میتونه باشه کمک کنید
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره

