Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- شربت زینگ پلاس
سلام شربت زینگ پلاس رو دو ماهه باز کردم و دارم به بچم میدم با توجه به اینکه روی شیشه ش نوشته شده بعد یک ماه دور بریزید به نظرتون آیا فاسد شده ؟ یا تا زمان تاریخ انقضا شربت میتونم به بچم بدم و مشکلی پیش نمیاد؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر مریض شده تب نداره ولی دست و پاهاش تب میکنه داغ میشه بردم دکتر دارو نئوتادین سرماخوردگی وبرای تهوع دیمیترون دادن برای تب استامينوفن دادن ولی تاثیری نداره ممنونم میشم راهنمایی کنید
- مولتی
سلام.شربت مولتی کیندریوروویتال به پسرم میدم همیشه زردرنگ بود اینبار کمی به نارنجی میزنه.تازه خریدم وتاریخ انقضاشم درسته.. آیا خراب شده؟
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- بیماری چشم کودک
بچه ام 5 ساله است و دیشب یکی از چشمانش مقدار کمی متورم شد و بخار چشمش زیاد شد راه درمان چیست؟ البته درون چشمش قرمز نیست ما از قطره سیپلکس استفاده کردیم
- سلام شربت سفکسیم ۱۰۰ را چند ساعت بدیم برای کودک بچه ۱۷ ماهه هست
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- تغذیه – کودک یک سال ونیم
سلام، دختر یک سال ونیمه ای دارم که هیچی نمیخوره، فقط گاهی اوقات یکم نون خالی یا ویفر میخوره، لب به لبنیات نمیزنه، فقط شیر خودمو میخوره، کم خونی یا مشکل دیگه ام نداره، غذارو از دهنش درمیاره میریزه دور. واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم. اگه میشه راهنمایی بفرمایید
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر۵ماهه م، رفلاکس پنهان شدید داره ۴ماهه امپرازول میدم ۱هفته س قطع کردم شبا گرفتگی بینی دائمی داره و انگار ی چیزی تو گلوش گیر کرده ک نمیتونه قورت بده، علتش رفلاکسه؟
- پاسخ
سلام خسته نباشید اقای دکتر من پسرم ۵ سال نیمش هست از موقعی که به دنیا امد ریفلاکس معده داره تا الان باید چیکار کنم خوب بشه الرژی هم داره برای الرژی چیکارکنم
- افت دهان
سلام خسته نباشیددخترم دوسال ودوماهشه بعدگلودردوتب تودهنش خیلی افت زدنوک زبونشم هست بعددارودادن تب وگلودردش خوب شدولی بااونکه دیفن هیدرامین ونیستاتین میدم بعدسه روزهنوزافتش خوب نشده غذاهم نمیتونه بخوره خیلی عذاب میکشم اگه دارویی یاقرصی هست که حالش خوب میشه بهم معرفی کنیدلطفافاویسم هم هست
- سلام خسته نباشیدآقای دکترشربت آفاکسیم ۱۰۰آیاتلخه یاشیرین
سلام خسته نباشید شربت آفاکسیم ۱۰۰ بایدتلخ باشه یاشیرین دکتربرای دخترم داده ۳سالشه نمیخوره یه ذره خوردم دیدم تلخه آیابایدتلخ باشه یان
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
آقای دکتر میخواستم تشکر کنم از شما بابت پاسخگوییتون به سوالات.خدا خیرتون بده.ممنون.
- دلیل عدم تمایل کودک 9ماهه به شیر خشک
سلام آقای دکتر.پسرم 9ماهشه و دوماهه که کاملا نسبت به شیر بی میل شده و اصلا طی روز لب نمیزنه و مجبورم در خواب بهش شیر بدم. در این مدت شیرخشک نان ،گیگوز و آپتامیل رو هم امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم. به شدت از بوی شیر زده شده و با دیدن شیشه شیر نگران میشه.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- اعصاب
سلام کودک من هفت ماهست ویه هفتهست که سیاهی چشاش بالا میره میترسه وگریه میکنه آیا این کار ربطی به اعصابش داره
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم

