Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بلعیدن
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دخترم پنج ماهه و بیست و سه روز دارد از اول پنج ماهگی بهش غذای کمکی میدهم ولی بلعیدن بلد نیست همه غذا و آب را بیرون می ریزد آیا این طبیعی است
- مدت زمان خواب نوزاد
سلام. نوزاد من ۴ ماهه است. میخواستم بدونم چقدر باید بخوابه. نوزاد من معمولا از ده شب تا ۸ صبح میخوابه. و صبحها نمیخوابه اگرم بخوابه یک ساعت و عصرها هم معمولا دو تا سه ساعت میخوابه. و اینکه آقای دکتر نوزادم خیلی سخت میخوابه باید چکار کنم؟
- تشنج بدون تب
سلام خدمت شمااقای دکترببخشیدپسرمن توهشت ماه است دوماه پیش دوسه بارتشنح زدبدون تب الان بعدازمصرف داروبعدازدوماه دوروزپیش یهوبی حال شددوباره یه روزبعدش خیره شدکه یکی ازعلایم تشنجه خواستم بدونم که ممکنه دوباره تشنجش بامصرف دارواوج بگیره؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. دختر من ۱۵ روزه است، امروز ازمایش زردی دادم که total bilirubin به این صورت هست 8.1 وزنش هنگام تولد ۳ کیلو و ۱۲۰ گرم بود. ایا ایندرجه از زردی خطرناکه؟؟
- عفونت گوش
سلام دیروز پسرم که ۷ مهش هستن بردم متخصص گوش براشون تا دو هفته شربت آفا کلاو ۳۱۲ نوشن هر ۸ ساعت از دیروز میدم بالا میاره توصیه شما چیه لطفا راهنماییم کنید باتشکر
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- شیردهی
سلام آقای دکتر تا چه ماهی در دوران شیردهی نباید گوشت گاو مصرف بشه ؟ اگه بستنی خورده باشم ولی بچه واکنش بدی نشون نداده باشه بازم باید از خوردن لبنیات جلوگیری کرد؟
- ریزش ابرو
سلام خسته نباشید پسرم ۴ ماه ونیمه ازسه ماه ونیم داره کم کم ابروهاش میریزه عادیه ؟؟ ازدوماهگی مولتی میدهم تازگی هم آهن بهش میدهم خیلی نگرانم توغربالگری دوبار گرفتن تیروئید نداشت البته چون شیر نداشتم یه هفته اول شیر خشک دادم نمیدونم میتونه نتیجه رواشتباه کرده باشه یانه
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- سونوگرافی
سلام دکتر برای نوزادم سونو هیپ دوطرفه موقع معاینه در بیمارستان نوشته اند درحالیکه با سر به دنیا امده و مشکلی در سونوگرافیهای بارداری نداشته ممکن است اشتباه شده باشه؟ چرا بنظرتون نوشتن؟میشه بگسد چیه و اگر مثبت باشه باید چکار کرد
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- با سلام دکتر جان نوزاد ۵۰روزه دارم از دیشب سرفه میکنه چکار باید کردممنون میشم
- شیرنخوردن
باسلام نوزاد ۴ ماهه من هم شیر منو میخوره هم شیرخشک اما مدتی هست که دیگه شیر منو نمیخوره وبه شیشه عادت کرده میخواستم بدونم الان اگه از شیشه بگیرمش دوباره ممکنه شیر منو بخوره یا با توجه به سنش به شیشه عادت کرده و نمیشه کاریش کرد؟
- ناف
سلام ببخشید سوال قبلی در مورد ناف را پرسیدم خواهشمندم بفرمائید این سفیدی نشانه چیست در مورد فتق ناف نوزادم چه کنم شرمنده بابت مزاحمت دوباره
- گوش دردوسرماخوردگی
سلام دخترم4ماهشه، سری قبل بخاطر قرمز و ملتهب بودن گوشش آموکسی سیلین200 ب مدت 10 روز مصرف کرد الان فقط یکی از گوش هاش کمی قرمزه، اما گاهی دیتش رو سمت اون میبره و گاهی هم سخت شیر میخوره آیا باز هم نیاز ب مصرف آنتی بیوتیک داره با توجه ب سنش؟
- جوش
سلام وقت بخیر پسر سیزده ماهه من بعد اسهال اطراف مقعدش جوش سر سفید زده ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی استفاده کنم
- خونریزی از بعد ختنه کردن
سلام خدمت دکتر عزیز من پسرم که 40 روز داشت به روش حلقه ختنه کردیم بعد از ختنه هیچ خونریزی نداشت ولی حدود نیم ساعت بعد خونریزی شدید داشت بلافاصله به دکتر مراجعه کردم گفتند به علت گریه زیاد یکی از مویرگهای زیر آلت پاره شده است که باید آن را سوزاند و این کار را انجام داد. حال این دغدغه ذهنی برای من و مادرش ایجاد شده که با سوزاندن آن مویرگ مشکلی اعم از مشکلات جنسی، نعوظ و ... برای آینده پسرمون بوجود نمیاد؟؟؟؟

