Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اگر نوزاد تب داشته باشد مانعی ندارد واکسن ۱۸ ماهگی بزند
- تفاوت
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ای دارم ک ب پروتوئین شیر گاو حساسیت داشت با آزمایش خون و مدفوع مشخص شدولی به خیلی دیگه چیز ها ...حساسیت نشون میده دکترش براش شیر خشک ببلاک اچ ا نوشت ک دو ماهی هست ک بهش دادم شیر خودم بیشتر بهش میدم بازم اذیت بود الانم شیرش گیر نمیاد نان اچ ا گرفتم خواستم ببینم خوبه بهش بدم یا ن دنبال همون شیر خودش بگردم
- قرص سفیکسیم
سلام ،آیا قرص سفیکسیم ۲۰۰برای کودک ۷ساله ۷ ماه خوب است؟خطرناک نیست ؟من شنیدم قرص سفیکسیم بهتر عمل میکند تا پودر آموکسی سلین ؟؟شربتی هم معرفی کنید برای سرفه کودک؟چند ساعته باید بدم، و چند روز باید بخورد،
- ایا صورت وبدنونوزاد به رنگ پشت دست نوزاد میشع
- چکاپ
- کرونا
سلام اقای دکتر سرفه های کرونایی چیجوری؟.علایم همراه باسرفه دزتشخیص کرونا چیه توروخدا راهنمایی کنیید
- دارو
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزادم رفلاکس داره هرقطره ای بهش میدم چ دارو چ ویتامین ب محض اینکه بهش میدم یکی دو دقیقه بعد یا حتی تا ده دقیقه بعدشم بالا میاره سوالم اینه ک اگه بعد اینکه بهش دارو دادم بالا آورد مجدد باید دارو بهش بدم
- عوارض دارو
سلام پسر من ۸ساله هست میتونه کلد استاپ مصرف کنه
- آزمایش ۱سالگی
ضمن تشکر، آیا برای کودک در یکسالگی باید آزمایش کامل بگیریم؟ و چه زمانی چکاپ کامل بشه کودک؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- ضربه زدن به کمر دل درد
سلام به کمر با مشت محکم کودک ضربه زدن الان دلش درد می کنه مشکلش چیه؟
- سلام برای نوزاد سه ماهه که اسهال داره چیکار کنم
- سلام خدمت داکتر صاحب محترم،طفل نوزادم بسیار زور وضرب میکند در هنگام دستشو کردن
علت زور وضرب کردن اطفال نوزاد درهنگام دستشوی کردن
- خواب کودک ۴ساله
باسلام خدمت آقای دکتر.میخواستم بدونم قرص ملاتونین برای تنظیم خواب کودک ضرر داره البته با تجویز پزشک؟ممنونم
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- سرماخوردگی
دوهفته هست آبریزش بینی داشت با کمی سرفه دکتر گفت اگه سرفه هاش بیشتر شد آنتی بیوتیک بده واگرنه نمیخواد الان دوروزه دوباره سرفه میکنه سفکسیم ۱۰۰ چقدبدم بهش وزنش ۱۵/۵ هستش سنش ۴سال و ۱۰ ماه
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید بچه ای من سه ماهه نیم ۵.۵کیلو هست شیرم هم کمه چه شیر خشکی مناسب براش هس
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- سلام دخترم یک غده پشت گوشش دراومده دردنداره چهارساله این غده پیداشده

