Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
سلام نوزادم ۳ ماهه هست تقربیا ۲ ماهه که شکمش بلغمی و روزی ۲ بار کار میکنه .آیا اثر کپسول شیر افزا هست به خاطر شوید و رازیانش
- شربت سفیکسیم 100
سلام عرض ادب،دخترم 5 سال داره و وزنش 22 کیلو،شربت سفیکسیم 100 رو به چه اندازه ای استفاده کنه؟
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- بی حال
سلام خسته نباشید دخترم 2سالشه مدفوع سفید رنگ البته اشتها نداره حتی علاقه به آب نداره نزدیک به چند روز این حالت داره
- غذا
سلام واحترام.اقای دکتر مولتی ویتامین واهن کمبود بچه ها رو جبران میکنه؟ما ازنظرمالی وضع مناسبی نداریم.وتنوع غذایی نداریم که به دردبچه بخوره..ولی همیشه مولتی واهن خارجی میدم ب بچم..که کمبوداش جبران بشه..دراینده برای هوش ورشدو ...مشکلی بوجودنمیاد؟
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- دل درد
سلام اقای دکتر.پسرم سه ساله و نیمه هست با وزن 13800 .تو نوزادی رفلاکس داشت الان دو هفته هس میگه دل درد دارم مخصوصا شب درد مرکز شکمش هست
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم 10ماهشه و سرفه میکنه و شباهم تو خواب خس خس میکنه شربت اموکسی بهش بدم ؟؟
- شربت نیوزینک
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیم دارم برای اشتهاش شربت نیوزینک خریدم میخوام بدونم روزی چند سی سی بهش بدم؟
- سلام نوزادم ۹ماهشهه سرماخورده دکتر بهش آموکسی ۱۲۵داده خواستم بپرسم چند سی سی باید بدم ۹کیلوعه وزنش؟
سلام نوزادم ۹ ماهشه وزنشم ۹کیلوعه سرماخورده خواستم بدونم آموکسی ۱۲۵رو چن سی سی باید بدم
- سوختگی براثراسهال
سوختگی درکودکان براثر اسهال
- شربت سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه سرماخورده شربت پلارژین و سیتریزین و سیموسپان میدم خوبه یانه؟ پلاررین بهتره یا شربت کوریزان؟
- سلام آقاي دكترپسرم شش سال دارد يك ماهه سرماخورده وآب بيني اش بند نميآيدرنگش هم سبز رنگه
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- حساسیت
سلام آقای دکتر امیدوارم که همیشه تنتونم سالم باشه که بدون هیچ چشم داشتی جواب سوالات ما رو میدید .دخترم الان یک سالشه .وزن دهی ضعیفی دارره به لاکتز و پروتیین حساسه چون گلپروکتین در پنج ماهگی 132بود فرمودین پپتی جونیور بدین رفلاکس هم داره تا قرص نکسیوم میدم خوبه غذا عالی میخوره اگه ندم غذا درست نمیخوره شیر خشک پپتی جونیور آبکی رفلاکسش بر میگردونه البته شیر مادر میخوره اما کمه الان به نظر شما کی آلرژی به لاکتز و پروتیین از بین میره و چه شیری امتحان کنم .
- آرامش در خواب
سلام پسر سه سال و سه ماهه دارم از ساعت ۹ شب تاد۷ صبح که می خوابه ۳ الی ۴ دفعه از خواب بیدار می شه. بنظرتون عادی هست ؟ خواب ظهر هم نداره .شب که بیدار می شه ازش می پرسم جایت درد می کنه می گه نه . می گم گرسنه ای می گه نه
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد

