Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کلسیم
سلام واحترام پسرم دوسالش.تا بزرگسالی میشه بهش شربت کلسیم استؤکربدم؟تقریبا چهارماه که میدم بهش
- واکسن 18 ماهگی
با سلام... واکسن 12 ماهگی پسرم چون سرما خورده بود تقریبا 1 ماه دیرتر زده شد الان واکسن 18 ماهگی هم باید یک ماه دیرتر بزنم یا همون 18 ماهگی؟؟ با تشکر
- واکسن ۱۲ماهگی
سلام واکسن ۱۲ماهگی فرزندم، ۱ماه به تاخیر افتاده، مشکلی پیش نمیاد آقای دکتر؟
- عدم رشد قد وموو وزن
سلام ببخشید دخترم چهار سالش هست خیلی لاغر و رشد موهاشم کمه شربت زینک پلاس خارجی دارم بهش میدم چه نوع شربت کلسیم یا شربت شربت امگا3 بهش بدم ممنون میشم
- خر خر کودکان
سلام ،آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست ،سرما خوردگی بهتر شده ولی شب ها موقع خواب خر خر میکنه و انگار روی سینش خلط هست قبل از خواب ،تا قبل از مرخصی این طور نبود ،سه دوره ام آنتی بیوتیک خورده،از قطره بیتی ام استفاده میکنم
- Discovered this community recently and decided to join. It looks like a useful resource and I’m happy to be part of the conversation.
Pleased to be here and glad to be involved. I came across this site not long ago and chose to register after seeing how much useful content is already shared. It’s refreshing to see a place where people are open about sharing their insights and providing helpful advice. I’m still new, but I’m liking browsing everything so far. I have recently been studying about this lately. https://medium.com/@southwestspasandjacuzzis/how-phoenix-and-mesa-homeowners-are-rethinking-outdoor-relaxation-at-home-3e78c9481d4d [url=http://grfgyrty.is-programmer.com/guestbook/]Hey everyone, glad I found this forum. I’ve been looking through posts and it seems like there’s a lot of valuable information here. Excited about reading more when I can.[/url] 811e573
- شربت گلوکونات زینک
سلام استاد دخترم ۲سالشه یک ماه پیش دکتر براش شربت گلوکونات زینک تجویز کرد هر روز بهش میدم گفت برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودک خوبه میخواستم بدون وقتی شیشش تمام شد میشه دوباره بهش بدم تا چند وقت لازمه بهش بدم تشکر اگر راهنمای بفرمایید
- سرما
درود، پسرم ۴ سالش تموم شده از صبح آبریزش بینی داره و بینی اش کیپ شده انگار گرفتگی بینی داره چه شربتی بهش بدم آقای دکتر وزنش ۱۵ کیلو هست ممنون.
- ترشحات زردرنگ شرت کودک
سلام آقای دکتر. سال نو رو بهتون تبریک میگم. دخترم ۳ سال و نیمشه، چند روزیه که شرتش به شدت زرد میشه. با توجه به اینکه تو سفریم ممکنه عفونت گرفته باشه؟ آزمایش ادرار دکتر براش نوشت. آزمایشگاه نتیجه کشت ادرار رو تو ۲۴ ساعت داد. نتیجه از این قرار بود: W.B.C: 4-5 / R.B.C:0-1/ Epithelial cells: 3-4 / Mucus: few / Amorphe urate: many/ co-oxalate: few/ PH: 6/ specific gravity:1020 نتیجه کشت و بقیه تست هایی که گرفته شده هم منفی هست و مشکلی نداره. دکتر اینجا براش متروماکس تجویز کرده. همین دارو رو بهش بدم یا آزمایش رو تکرار کنم؟ کمی قسمت آلت تناسلیش قرمز هست ولی سوزش نداره.
- آبریزش بینی و آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر. الان شش روز هست که پسرم ابریزش بینی داره و سرفه میکنه. دو روز اول هم تب داشت. یک روزش هم اسهال داشت. چشماش هم یکم پف کرده و زیر چشمش قرمزه. شربت پلارژین میدم فقط سرفه میکنه سینه اش صدا میده. سه سالشه ۱۲/۵ وزنش میتونم انتی بیوتیک بدم؟
- الرژی
با سلام خدمت آقای دکتر . پسرم ۷ ساله است چون لوزه سوم داره موقع سرماخوردگی به شدت سرفه میکنه که یه شب اونقدر سرفه کرد که پیش دکتر عمومی بردیم و فرمودند که الرژی شدید هم داره و گفتن قرص نیوتادین ۵ و ایروکاست ۵ تا عید مصرف کنه روزی یه عدد گفت چون تو محیط مدرسه توی جمع بدتر میشه . سوالم این بود که حتی روزهایی که سرفه و حالت سرماخورگی نداره هم میتونم از ابن دو تا دارو استفاده کنم و اینکه پسرم به این داروها که عادت نمیکنه؟ پیشنهاد شما را مبخواستم بدونم . ممنون از وقتی که برای همه بیماران میزارید. تشکر فراوان
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- استفراغ صبحگاهی
باسلام وخسته نباشی دخترم چهارسالشه چندوقت یکبارصبح دچارتهوع واستفراغ میشه تاحالا 4باربراش اتفاق افتاده معمولاتاقبل ساعت 7صبح هم خوب میشه دلیلش چی میتونه باشه
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- شربت بروفن
سلام. گفته میشود شربت بروفن نباید با معده خالی مصرف شود. در صورتی که کودک ۱۸ماهه تنها شیر خورده باشد میتوان شربت بروفن برای تب بالا ک با استامینوفن پایین نیامده استفاده کرد؟
- تب دخترم
سلام وقتتون بخیر،دخترم ۸ سالشه ۲۲ کیلو وزنش،تبش بالاست ساعت ۸ شربت استامینوفن دادم ولی پایین نمیاد،سردردم هست چی بدم بهش تبش بیاد پایین؟
- سفتریاکسون
سلام وقت شما بخیر پسر دوساله من به علت عفونت گوش چهارروز بیمارستان بستری بود و سفتریاکسون تزریقی گرفت ترخیص شدیم لازم دوباره آنتی بیوتیک خوراکی بدم ممنون
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰
سلام. پزشک به دلیل تب و سرفه برای پسر شش ساله ام که ۲۲ کیلو وزن دارد سفیکسیم ۱۰۰ داده هر دوازده ساعت اما مقدار تعیین نشده .میخواستم بدونم چه مقدار باید به ایشون بدم.متشکرم
- نوه ام دیروز بدنیا آمده گریه نمی کنه و بیشتر خوابه البته شیر می خوره هنوز بیمارستان هستن .آیا جای نگرانی دارد
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره

