Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- سرماخوردگی
سلام پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دماغش خیلی فینگ فینگ صدامیخوره و سرفه چه شربتهایی بهش بدم آقای دکتر؟ روزی چند سی سی
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر بهراد محبوبی مریض شماست همون که لوزه داره. ماه قبل چهارشنبه سوری پیش شما بود مریض بود. الان گرفتگی بینی داره با گلو درد . میشه راهنمایی کنید . فعلا دارم بهش قرص کوریزان نصف میدم . اسپری رستانکس برای گرفتگی بینی خوبه یانه. چه دارویی براش تجویز میکنید ممنون میشم . چون لوزه داره گرفتگی بینی اش طولانی میشه قبلا تا چرک خشککن نمیخورد خوب نمیشد . ممنون میشم راهنمایی کنید.
- خون دماغ شدن
دخترم ۶ سالشه و دربیشتر در تابستان خون دماغ میشه و معمولا ۱۰ دقیقه طول میکشه تا خوب بشه
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.
- خوردن دست
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5ماهه دادم تازگیا خیلی بچم دستش بخصوص شصتش رو میخوره میخواستم بپرسم مشکلی نداره؟چه جوری ترکش بدم ؟
- واکسیناسیون
سلام می خواستم بدونم واکسیناسیون کودک داخل مطب انجام میدید
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- بچم ۸ماهشه چهار
بچم ۸ماهشه چهار دست و پا نمیره چیکارکنم
- کبودی لثه
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ ماهه ام ۸تا دندون داره و الان یکی از دندون های آسیا ی بالا روش ورم کرده و شدیدا کبود و سیاه شده خطرناکه؟ چی کار باید بکنم ؟ الان یک ماهه این طوریه
- جوش
سلام خسته نباشید آقای دکتر چند وقته یه چیزی حالت جوش روی دست دخترم دراومده که از بین نمیره زگیل نیس و اینکه دخترمم پنج سالشه ممنون میشم کمکم کنین اگه بشه عکس دستشو براتون بفرستم دسترسی به دکتر ندارم خیلی ناراحتم
- الرژی تنفسی
سلام اقای دکتر دختر من ۱۰ سالشه و الرژی تنفسی داره دکتر براش اسپری های پودری و سالبتامول تجویز میکنه هر دفعه.میخواستم بدونم مصرف چندین ماه از این اسپری ها روی رشد و بلوغش مشکلی پیش نمیاره.و اینکه برای رفع گرفتگی بینی بهترین دارو چیست.ممنونم
- تغذیه
سلام آقای دکتر،
پسر من 15ماهشه. اشتهاش خیلی کمه، خیلی کم غذا میخوره. وقتیم که میخوره به زورمن. وزنشم کمه. اینم بگم که بیرون رویش یک مدته زیاد شده. مثلا روزی 3 یا 4 بار بیرون روی داره.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین - تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- سلام فارمنتین ۴۵۷ برای وزن ۱۴ کیلوگرم سه سال ونیم
- کپسول سفیکسم ۲۰۰
- درد گوش
سلام دکتر دوهفته میشه بچه ۴ ساله ام سرما خورد شربت آموکسی ۲۵۰ مصرف کرد وبعد ۶ .۷ روز تموم شد و الان خلط داره وهنوزمیگه گوشم دردداره وکیپه البته خودم هم اینجور شدم سرما خوردم حالا چکارش کنم چه دارویی مصرف کنم ؟
- سلام پسر من ۱ سالشه اصلا غذا نمیخوره هرکاری میکنم ولی نمیخوره وزنش پایینه
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟

