Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بند امدن نفس
یک لحظه بدنش خشک میشه ودیگه نفس نمیکشه ودستاش بی حرکت خشک میشه
- بی قراری بچه 7 ماهه
سلام خسته نباشید من پسرم 7 ماهشه ی مدتی خیلی بی قراره مدفوع سبز تیره داره لثه هاش خیلی خارش داره و قرمز شده سفیده دندوناش زیر لثش دیده می شه ولی تا حالا جوانه نزده بی اشتها شده به زور شیر خشک یا فرنی می خورد خوابشم کم شده هی گریه می کنه مجبور می شم استامینفون پاراکید بهش بدم هر روز دو بار پاراکید می خورد مصرف هر روز پاراکید برای بچم ظرر داره یا نه ممنونم با تشکر
- سلام دخترم سه ماهشه نوک سینش جوش سفیدزده علتش چیه ودرمانش چیه؟باتشکر
- حمام کودک
سلام دکترجان ببخشید پسرم یک سال و سه ماه هست چندروز سرما خورده میشه ببرمش حمام
- گل انداختن لپ
سلام لپ های نوزاد ۴ونیم ماهم گل انداخته خیلی پررنگ نیست سما چپ بیشتره از چی هست چی بزنم؟ شیر خودم شیرخشک و فرنی میخوره
- سرفه نوزاد
سلام پسرم 20 روزه از داداشش سرما خوردگی گرفته سرفه های خشک میکنه و بینیش بسته
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزاد دوماهه دارم سه روز بعد از واکسن ۲ماهگی به مدت ۵روز هست که مدفوع نکرده هم شیر مادر میخوره و در روز ۲بار شیر خشک میخوره اصلا هم اذیت نشده گریه هم نمیکنه چکار باید انجام بدم آیا این اتفاق طبیعی هست؟
- سلام نوزاد من ۲۳ روزش سرما خورده دوتا پاش میلرزه چرا بخاطر سرما خوردگی
سلام نوزاد من ۲۳ روزه است سرما خورده دوتا پاش میلرزه این لرزش بخاطر سرما خوردگی
- سلام به کودک ۱۸ماهه که دوازده وهشتصد وزنشه چه مقدار سفکسیم با چه دوزی بدم ممنون
- دادن گوشت گاو به شیر خوار
در چند ماهگی میشو گوشت گاو به نوزادان داد
- عرق کردن سر
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهش هست در ناحیه سر و گردن زیاد عرق میکنه میتونه نشانه کمبود ویتامین دی باشه باید چیکار کنم
- واکسن شش ماهگی
سلام آقا دکترچندروز پیش دخترمه واکسن شش ماهگی زده حالاپاشودیدم دست میزنی زیرپوست اندازه یه فندق شده چکارکنم توروخداراهنمایم کنید
- سرماخردگی
سلام اقای دکترسال نو مبارک اقای دکتر پسرم هشت ماهشه بیشتر از ده روزه که ابریزش بینی ودیگه هیچ علایمی نداره حالت کش داره گاهی سبز و زرد پلارژین میدم دو روزه انگار تاثیری نداره شبا موقع خواب اذیت میشه وشیرنمیتونه بخوره به نظرتون انتی بیوتیک لازم داره اگه بله چه انتی بیوتیکی ممنون میشم راهنمایی کنید
- قد
برای رشد قدی کودک ۹ ساله میتوان از قرص استو کینون استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
عفونت گوش
- ناشنوایی
ببخشید ما نوزاد ۲۰ روزه ای داریم گفتن ک ۸۰ درصد شنوایی نداره الان باید چ کار کنیم آیا درمان داره
- نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر روزتون بخیر. نوزاد دوماهه دارم شیر مادر ميخوره گفتید لبنیات بهتره مصرف نکنم فعلا.میخواستم بدونم میوه های این فصل هم نباید مصرف کنم ؟طالبی خربزه یا هلو کلا تا کی نباید میوه های خام مصرف کرد ؟
- دارو
سلام بنده پسر سه ساله دارم که سرفه خشک داره سفیکسیم۱۰۰ وایورامی شربت بهش دادم اما درست نشده میخواستم راهنمایی کنید چه آمپولی تزریق کنم تا سرفه خوب بشه
- باسلام چند سی سی دارو به بچه بدهم
کودک ۳ ساله با ۱۵ کیلو وزن سه روزه تب داره میخام بهش سوسپلنسیون آزیترو مایسن ۲۰۰بدهم

