Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایا به کودک ۵ سال باز شربت مولتی ویتامین باید داد چون بعد هر ظربه ناخون پاش میشه کنه میخواستم بدانم ایا کبود ویتامین داره
- وجود خون در مدفوع کودک ۴ ساله
دو ماهی میشه تو مدفوع دخترم بیشتر اوقات مدفوع قرمز روشن وجود داره سه سال و دوماهه هست
- دارو
شربت آموکسی سیلین ۲۵۰ برای نوزاد سه ماههچند سی سی بدم
- قرص سفکسیم برای پسر ۷ساله
سلام پسرم ۷سالشه ۳۷ کیلو هست ۱هفته پیش تب داشت و خیلی کم سرفه و دکتر آزینرومایسین براش نوشت ولی تبش شدتش کمتر شده اما سرفه هاش شدیدتر شده و مرتب باید تب بر بدم میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ بدم مقدارش چقدر باید باشه
- راه نرفتن
سلام جناب دکتر.راه نرفتن بچه دوساله 😭😭😭😭😭
- عفونت چشم
سلام ببخشید سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتی ماید وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی ماید هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.امشب من یادم رفت و قطره باکتی ماید را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- فرزندم ۶ساله هست گلودرددارد وعفونت کرده وبسیار سرفه میکند آمپول بتا متا زون اشکالی ندارد؟
- نفخ شیرخوار ۴ ماهه
با سلام پسرم ۴ ماهشه ولی هنوز نفخ و دلپیچه داره. مدفوعش هم یکبار در روز و مخاطی است. چرا هنوز این نفخ و دلپیچه شدید ادامه داره؟
- من دخترم سه ماهشه تب کرده چیکارکنم تبش بیاد پایین
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- افتادن از بالاي نرده تخت
كودك يك ساله از بالاي نرده تخت حدود يك متر ارتفاع افتاد بعد دو روز دست چپشو ديگه بالا نمياره چه اقدامي بايد كرد
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ۳ماهو نیم دارم که قبلا یکی دوبار شکمش کار میکرده اما الان من ۷ یا ۸بار پوشکشو عوض میکنم ایا طبیعیه و رنگش از سبز به زرد تبدیل شد
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- زمان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. آقای دکتر من نوزاد یک ماهه دارم که شیرخشک نان میخورد و شیر خودم هم میخورد. اقای دکتر گاهی که شیر خشک میدم خب شیر توی سینه میمونه. یعنی شیر ساعت ها توی سینم میمونه. ميشه لطفا بفرماييد كه شير مادر توي سينه تا چند ساعت قابل خوردن هست برای نوزاد. یعنی تا چند ساعت اگه توی سینه بمونه باید بدوشم و دور بریزم و ندم به نوزادم؟ همش میترسم شیری که چند ساعت مونده توی سینم رو بدم به نوزادم، خراب شده باشه لطفا کمک کنید تا بتونم این استرس را حل کنم . یک دنیا سپاسگزارم از وقتی که برای ما مادرها میگذارید.
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- درباره تب کودک 8 ماهه
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید من یه پسر ۹ماهه دارم که الان حدود یک ماه هست که مدام دوست داره سرش را به جایی بکوبه،بعضی وقتا به زمین به دیوار .... چند روزه یدونه دندون پایین و دوتا هم بالا دراورده،تا حالا دندون درنیاورده بود میخوام بدونم این کوبیدن سر ممکنه برای در دندون درآوردن باشه یا دلیل دیگه ای داره؟چکار باید بکنم
- چشم پزشکی کودک
سلام بچه من دو سالشه و نارس به دنیا اومده بود و ازمایش r o p داد که خوشبختانه مشکلی نبود. و چک شش ماهگی هم مشکلی نبود میخواستم بدونم نوبت بعدی که باید برم پیش چشم پزشک اطفال چه زمانی هست؟
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما

