Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اطلاعات دارویی
با سلام ایا شربت گریمیچر و قطره دایمیتیکن را میشه به صورت همزمان استفاده کرد؟
- شربت
سلاماقای دکتر دخترم هشت ماهشه شربت اموکسی سیلین هر هشت ساعت چقد بهش بدم؟؟
- نفخ
سلام اقای دکتر دخترم شش ماهشه نفخ داره خیلی بی قراری میکنه یه دفعه تب کرد و اسهال شد امکانش هست از نفخ باشه؟ برا نفخ چه دارویی بدم بهش؟ ممنون
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید
- وزن نگرفتن نوزاد
با سلام دختز من چند روزه دیگه ۳ ماهه میشه.وزن زمان تولدش ۲۷۶۰ بوده.یک ماهگی ۴ کیلو و دو ماهگی ۴۷۵۰ بود. و الان ۵۲۰۰ هستش.بعد از واکسن دو ماهگیش ۴ روز شیر نخورد و کلا توی یک ماهه گذشته به سختی شیر میخوره و اصلا مثل قبل نیست و انگار اشتهایی نداره.حتی چند بار سعی کردم برای اینکه گرسنه نمونه شیر خشک بدم ولی از اون هم نخورد.دکتر بردم گفت مشکلی نداره و ازمایش ادرار هم مشکلی نشون نداده. واقعا باید چیکار کنم که وزن گیری اش مثل قبل بشه.۴۰۰ گرم برای یک ماه خیلی کم هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بیقراری
بچم توجیش کردن مشکل داره باید ابروبدنش بریزم تاجیش کنه همش گریه میکنه دلیلش چیه
- اسهال
با سلام ، پسرم شیر خشک میخوره، ۱۲۰ سی سی میخوره مشکلی نداره ولی اگه ۱۵۰ سی سی بدم شکمش کار میکنه، آزمایش مدفوعدهم خوب بوده، طوری نیس؟ نه ماهه کامل داره
- ناف نوزاد
سلام .من یک نوزاد پسر دارم الان روز هفتم تولدش هست.هنوز نافش نیفتاده یه کمی هم تورم شبیه به عفونت هم داره .البته دو مرتبه الکل سفید زدیم بهتر شده.آیا این تورم طبیعی است یا نیاز به ویزیت متخصص داره.ممنون
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماهه ی من دو روزه که مدفوعش خمیری هست. علتش چی هست؟
- استفاده نکردن بالشت
سلام آقاي دکتر دخترم 10ماهشه از 2ماهگي به بعد عادت داره روي تشک و بدون بالشت ميخوابه يعني اگه ميذاشتمش روي بالشت تو خواب خودش رو سر ميده و از بالشت مياره پايين روي تشک.اشکالي ندارد روي تشک بخوابد براي گردنش مشکلي پيش نمياد؟؟
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- سوختگیپا
م سن دخترم سه ماه نیم به مدت ۶ روز هست که وسط پاش وجوش ریز زده و زیاد قرمز شده اول مولفیکس استفاده میکردم یک ماه هست که مای بیبی استفاده میکنم حدس زدم که شاید از دیاپر باشه باز مولفیکس استفاده میکنم کرم هایی که استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشته:زینک اکساید -سودوکرم-کانولا بفرمایید چکار کنم و چه کرمی استفاده کنم؟
- کم کاری تیرویید
دخترم ده روزگی تیروییدس46 بود الان ک یک ماهه هس 2 شده باید تا کی قرص بخوره بعد تیرویید روی وزنش هم تاثیر داره تیروییدش کم کاره
- خلط گلو
سلام روز بخیر آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید از هفته پیش سه شنبه دارم بچه ام را پیش دو تا دکتر بردم اما هر دو میگن گوش و گلویش عفونت ندارد و داروی خاصی نمی دهند اما آقای دکتر بینی اش کیپ است اما آبریزش بینی ندارد و خلط توی گلو دارد خیلی بی تاب و بیقرار است موقع شیر خوردن همش ناله میکند انگار درد داشته باشد تو رو خدا کمکم کنید من امیدم اول به خدا بعد به شماست کرمانی هستم و دسترسی به شما ندارم خواهش میکنم کمکم کنید راستی دخترم یکسال و دوازده روز دارد
- درمان یبوست نوزاد دو ماهه
سلام. وقت بخیر. نوزاد دوماهه دختر دارم پنج روزه مدفوع نکرده. بارقبل هم سر پنج روز مدفوع کرد. الانم تقریبا پنج روزه. و بیقراری میکنه. بنظر شما چکار باید بونم. باتشکر از شما
- سلام برای یبوست نوزادسه ماهه چکارکنیم
سلام وقت بخیر پسر من الان دوروزه رفته تو۴ماه والان ۱۰روزی میشه مدفوع نکرده فقط دوسه بار که ازشیاف گلیسیرین استفاده کردم مدفوع کردن وازشیر خودم تغذیه میکنه فقط موقع خواب شب ۳۰سی سی بایک پیمانه سر خالی شیرخشک نان میدم ،واصلا احساس مدفوع بهش دست نمیده و هیچ اذیت نمیشه نمیشه وردی نداره ،قبل ازاین خیلی موقع مدفوع زورمیزد وپاهاش جمع میکرد پروری سه مرتبه مدفوع داشت.وزنش هم ۷کیلوهست
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام من بچه ام الان پنج روزه ک سرما خورده و سرفه های خیلی شدید داره ک نمیتونه بخوابه و استفراغ میکنه بردمش پیش دکتر اطفال یه قطره بینی داد و یه شربت برا تقویت سیستم ایمنی بدنش و یه شربتی ک چرک خشک کن هست ولی اصلا فایده نداره باید چ کنم
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
نوزادم یک ماه ونیم هستش از نافش از زمان افتادن بند ناف همیشه مقدار کمی مایع زرد رنگی میومد روزی یک تا دوقطره بعد از یک ماه ونیم چند قطره خون اومد متخصص کودکان بردم گفت که باید ناف رو بسوزونیم وگرنه عفونت به داخل بدنش میره و ناف رو سوزوندالان نگرانم که سوزاندن ناف مشکلی نداشته باشه

