Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص سرماخوردگی در شیردهی
ببخشید آقای دکتر دوباره مزاحم شدم. مصرف قرص سرماخوردگی هم در شیردهی مشکلی نداره؟ چون پسرم دوماهه که بود بهش استامینوفن دادم بعد از واکسن یکم زرد شد. یبارم خودم خوردم یکم زرد شد. الان سه ماهشه.
- مشت کردن دست
سلام و عرض ادب . دختر من ۳ ماه و ۲۲ روزشه ولی هنوز دستاش مشته به سمت بالا کنار سر. دستاشو نمیاره جلو بدنش . فقط دوبار دستاشو خورد . یه بارم دستاشو میبافت به هم . دیگه تکرار نکرده . خیلی هم سفت میکنه خودشو و دستاشو
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام پسرم از ماه های اول صورتش دونه زد و توی مدفوعش رگه های خونی بود دکترش گفت ببلاک Ha بهش بدم الان ۶ماهشه با هر دردسری که بود از هر شهر یه دونه گیر میوردم تا گرسنه نمونه الان دیگه واقعا گیر نمیارم چطدر بفهمم خوب شده با جابگزینی هست برای اون شیرخشک؟بچم لب به هیچ فرنی یا سوپ ... نمیزنه
- تعریق کف پای نوزاد
سلام من پسرم ۵ ماهشه کف پاهاش عرق میکنی گاهی هم کف دستاش علتش چیه
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه
لطفا در رابطه علت ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه توضیح بدید.
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- زردی
سلام برای زردی نوزاد سه روزه چی خوبه
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- تیرگی بند انگشت نوزاد
سلام نوزاد دوماه دارم بند اخر انگشتش قسمت پایین ناخنش رنگش تیره از پوست دستش علتش چیه
- بالابودن انزیم کبدی
سلام نوزاددختر40روزه دارم که روزپنجم زردی 11/8داشت و به 9رسید ودوباره رفت بالا و 10/5شد وچندروزبهش قطره بیلی ناستردادم که تازه عددزردی به 7/23رسیده و فاویسم داره ودر ازمایش قبلی SGPT35بود و SGOT52بودو کل صورتش و گوشس پرازجوش شده بود که روی جوش گوشهاش پوست پوست زردشده بود که گفتندبه پروتین گاوی حساسیت داره ودارم براش پمادمیزنم و تازه بهترشده چهارروزبعد که ازمایش دادم انزیم کبدی SGPT53.0هستو SGOTشده59که گفتنداین ایتم کم شده و الان SGPTبالاست دکتردوباره برای هفت روزدیگه ازمایش مجددنوشته وگفتندمیتونه بخاطرالرژی و بیماری فاویسم باشه این بالابودن وگفتندکه دیگه قطره بیلی ناسترندم الان این بالابودن به نظرشمادلیلش چیه واینکه میترسم قطره بیلی نتسترندم ودوباره زردی بره بالابه نظرشماچکارکنم با تشکر
- نفخ
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر ایا واسه نوزاد ۱۴ روز میشه قطره کولیک استفاده کرد درصورت استفاده دستور را بفرمایید
- کودک
سلام خدمت آقای دکتر پسرم در سن 36هفته اورژانسی بدلیل مسمومیت باردا ری دنیاامدو هشت روز بستری بودبخاطرریه نارس الان ده ماه وبیست روزه است میشینه وحالت چهادست وپامیمونه امادرنهایت سینه خیز میره واز پله بالا میره دست ازمبل میگیذه بلندمیسه وچندتا گام بر میداره اماخودش مستقل نمیتونه بمونه بچه باهوشیه توپ بازی میکنه دست میزنه میرقصه دد ببه میگه به اسمش واکنش میده واسم اعضای خانوادم میگم بهشون نگاه میکنه آیااینکه نمیتونه مستقل وایسه جای نگرانی داره
- سلام نوک سینه راست پسرم که یازده ماهشه خون میاد
- دیرنشستن کودک
نوزاد هفت و نیم ماهه دارم که نمینشیند سینه خیز می رود ودور سر موقع تولد سیو شش بود حالا چهل و سه در هفت ماهگی اش بود من در هفته هفده بارداری ابله مرعان گرفتم به طرف صدا بر می گردد و قدش هفتاد و دو و وزنش هفت کیلو و هفتصد گرم است و می علتد ایا در تاخیر رشد مبتلا شده البته حالت نشسته به خود میگیرد ایا در راه رفتن و حرف زدن مشکل خواهد داشت
- ناف نوزاد
با سلام بعد از ۲۲ روز هنوز ناف نوزاد نیفتاده است.
- شربت اشتها راسیپ
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ماهگی کل شیر خشک نخورد قبلا خیلی عالی میخورد بعد موقع خواب میدادم و بعد هم کلا دیگه نخورد تو خواب میدادم متوجه میشد و نمیخورد دکتر بردم شربت زینک داد تاثیری نداشت تا الان که ۶ماهش شده خودم سرخود از داروخانه شربت راسیپ خریدم هر شب یه سیاسی میدم خیلی اشتهارش خوب شده هم شیر میخوره هم غذا کمکی به نظر شما ضرر نداره؟ این شربت عصبی و پیش فعال و شرور تر میکنه بچه رو ؟
- مالیدن صورت
پسر دو ماهم می چرخه وصورت رو به بالش میمالد وسرشار رو هم تکون میده
- بیقراری نوزاد
سلام روزتون بخیر آقای دکترنوزادمن ۴ماهه هست قبلاً شیرخشک آپتامیل بهش میدادم چندروزه ک شیر خشک بچمو عوض کردم وبهش نان. میدم از وقتی عوضش کردم شبا تا صبح بیقراری میکنه ونمیخابه .ممکنه بخاطر شیرخشک باشه البته اینم بگم که دوباره آپتامیل شروع کردم ولی همچنان بیقراره
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه

