Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود وزن و قد پسر ۴ساله
سلام آقای دکتر.پسرم ۴سالشه قد ۹۸وزن ۱۵.خیلی ریزس.پیش هردکتری هم رفتیم گفتن مشکلی نداره ولی پیش همسناش واقعا ریزه اس.اشتهاش خوبه ولی تکرر مدفوع داره.روزی ۳یا۴بار.کم خونی داره که بهش آهن میدم.راسیپ و لیکو آپ هم میدم برتی رشد و وزن گیرس
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 7سالشه وسط پاهاش میسوزه بردمش دکتر معاینه اش کرد گفت عفونت داره ازمایشاتش هم نشون داده عفونت ادراری داره وسط پاهاش قرمز کرده باید چه کار کنم ؟
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- تداخل دارویی
سلام دخترم 6 سالشه 11 شب بهش کتوتیفن دادم 6 صبح دیفین هیدرامین توروخدا بگیر خطرناکه
- لاغری
سلاممنپسرمباوزن۳کیلووباقد۵۰وتو۹ماهگیبدنیااومد.الان۱۲ماهشه۹کیلوعهباقد۷۸شیرخودمروهممیخورهخیلیلاغرهانواعغذاهاروهمبهشمیدمولیهیچتغیرینمیکنهدیگهخستهشدمازدستشیکمبدغذاهمهست.وخیلیهم شیطونه.حرفمیزنه۶تادندوندارهراهمیرهتوروخدایهراهینشونمبدهازدستاینمردمکههمشمیگنبچتمشکلیدارهخستهشدم..ممنون
- شیرخشک
سلام آیا دادن شیرخشک شماره ۱ به کودک یکسال به بالا اشتباه است؟ به دلیل کمیاب شدن شیر خشک در این چن وقت به پسر ۱ سالم دادم و بعد چن وقت اسهال شد
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من یک سالو یک ماهشه دوسه روز پیش سرماخورده بود ابریزش بینی و سرفه داشت سیتریزین و سرماخوردگی کودکان دادم از دیروزم شربت نیوتادین هر۱۲ساعت ی ق مرباخوری میدم بعد ازاین شربت احساس میکنم سرفه هاش بیشتر شده لازمه ببرم دکتر یا اثرات شربتع
- واکسن و عفونت ادراری
با سلام روز شنبه(دو روز پیش) واکس یکسالگی دخترم رو زدم. امروز با توجه به بوی ادرار دخترم به عفونت ادراری مشکوک شدم. آیا با توجه به تزریق واکسن جواب کشت ادرار درست خواهد بود؟ و همچنین در صورت مثبت بودن جواب آزمایش مصرف انتی بیوتیک تداخلی با دوره ی واکسن یکسالگی نداره؟ و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- خوردن دارو درشیردهی
سلام خسته نباشین آیا خوردن قرص xovit در شیر دهی اشکالی نداره؟ برای بچه ضرر نداره؟؟
- گرفتگی بینی
سلام دکتر گرامی پسر ۵ ساله ای دارم که تند تند دچار گرفتگی بینی می شه و خیلی هم دیر خوب میشه هفته پیش بینی ش گرفت با شربت سرما خوردگی کمی بهتر شد بعد دوباره با یه باد کوچیک تشدید شد الان با عطسه و آبریزش همراهه پزشک عمومی براش بتامتازون زد و دیفن هیدرامین کامپاند داد اما من نمیدم سادشو دارم میدم اما خوب نمیشه شبا خیلی اذیت میشه
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- آیاقدووزن دخترم خوب است
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که وزنش ده کیلووقدش هفتادوپنج است وزن تولدش سه کیلوونیم وقدش پنجاه ودوآیااین قدووزن خوبه بدوتولدمشکل قلبی هم داشت که وقتی نه ماهش بودعمل کردوکامل خوب شد
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم

