با سلام
پسر من ۲ ماه و ۱۸ روزه است. یک ماهگی اینا ب پسرم شیر خشک هرچقد میگرفتم خوب میخورد شده بود ۹۰تا بدم ۳پیمانه ولی الان کم میخوره شیر خشک الان گیگوز میدم یک کودک در شرایط پسرمن ک وارد ۳ماه شده در ۲۴ ساعت چند پیمانه شیر خشک بخورد طبیعی هس الان در ۲۴ ساعت ب پسرم ۱۷ پیمانه میدهم ک رو شیر خشک نوشته ۳۰ تا من چیکار کنم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داروهای هفت ماهگی
سلام . خداقوت داروهای مورد نیاز نوزاد هفت ماهه چیست؟
- غلت زدن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم 9ماهشه در خواب خیلی غلت میزنه وصورتش وبینیشو چنگ میزنه ،علتش چی میتونه باشه
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام روزتون بخیر توی نتیجه تست غربالگری متابولیک نوزاد نوشته metabolic screening has normal pattern یعنی غربالگری نرماله؟
- یبوست
سلام نوزاد دوونیم ماهه شکمش خیلی دیرکارمیکنه بادشکمم داره بومیده ایاشربت نی نی لاکس خوبه چی بدم کارکنه
- اسهال نوزاد دوماهه
- حساسیت نوزاد
سلام آقای دکتر دوماه پسرم شیر اپتامیل پپتی میخوره علائم حساسیتش برطرف شده تا کی این شیرو باید ادامه بدم؟ طی دوماه فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده میشه به جاش شیر گلدن گات بدم؟ ممنونم
- دلپیچه نوزاد
سلام خسته نباشیدگاهی هم نوزادم نمیتونه دستشویی کنه خیلی زورمیزنه تایکمی پی پی کنه علت ش رو میخاستم بدونم
- کم اشتهایی نوزاد ۷ماهه
وقت بخیر پزشک گرامی نوزاد من اشتهای خیلی کمی داره در طول شبانه روز تقریبا ۳۰۰ میل شیر میخوره وزنش هم خیلی پایینه احساس میکنم سوء تغذیه داره بهش شیر خشک میدم شما چه نوع مکمل یا شربتی رو پیشنهاد میدید تا وزنگیری عالی داشته باشه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهشه و مینوره و به دلیل شیوع بیماری دسترسی به پزشک ندارم. میشه لطف کنید بگید قطره آهن چه مارکی بهش بدم که هم ایرانی باشه و آهن مورد نیازش رو تامین کنه و هم طعم خوبی داشته باشه؟ چند قطره بدم؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دخترم ۶ماهشه و ۷ونیم کیلو وزنشه الان سه روزه آبریزش و سرفه داره پزشک گفت سرماخوردگی هست و آزیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده میخواستم میزان صحیح دارویی که بهش باید داده بشه رو لطف کنید
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- قرص
سلام آقای دکتر آیا قرص ال دی مادر بخورد برای نوزاد ضرری دارد؟؟وزنش را کم میکند؟
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد هشتاد روزه روزی پنج بار مدفوع میکند ایا طبیعی است؟
- شیر خشک
سلام دخترم ۶ ماهشه تا الان شرخشک اال ۱۱۰ فقط بهش میدادم که فقط اال بهش میسازه الان گیر نمیاد جاش چی بدم
- عوارض قرص دگزامتازون
نوزاد2ماه ونیمه دارم سرفه وخس خس آبریزش بینی داره دکتربراش قرص دگزامتازون نوشته ایاعوارضی داره نوزادم پسرهست
- وزن کم
نوزادی 5ماهه دارم ماه پیش بردم واسه واکسن وزنش 5500 بود وزن تولدش 2900بود چقد کمبود وزن دارد چکار کنم وزنش نرمال بشه علت کم وزنیش چی میتونه باشه
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- قطره
با سلام، اگر وزن نوزاد چهارماهه من دوبرابر وزن بدو تولدش باشه ایا از همین چهارماهگی، قطره آهن رو شروع کنم یا صبر کنم تا شش ماهگی؟ بین قطره خارجی و اورانیوم رو توصیه میکنید؟ آیا مولتی ویتامین بدهم یا همان قطره های ADکه بهداشت میدهد؟؟ با تشکر و سپاس از وقت شما
- سفالوهماتوم
باسلام پیرو دوماهشه او ن موقع که به دنیا اومد دو طرف سرش ورم کرد جوری که شیار سر معلوم بود بعداز دوماه سمت راستش تقریبا خوب شده اما سمت چپ سفت شده و بلندتر از سمت راسته میخواستم بپرسم باید چکار کنم خیلی نگران فرزندم هستم آیا میره یا میمونه

