با سلام
پسر من ۲ ماه و ۱۸ روزه است. یک ماهگی اینا ب پسرم شیر خشک هرچقد میگرفتم خوب میخورد شده بود ۹۰تا بدم ۳پیمانه ولی الان کم میخوره شیر خشک الان گیگوز میدم یک کودک در شرایط پسرمن ک وارد ۳ماه شده در ۲۴ ساعت چند پیمانه شیر خشک بخورد طبیعی هس الان در ۲۴ ساعت ب پسرم ۱۷ پیمانه میدهم ک رو شیر خشک نوشته ۳۰ تا من چیکار کنم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد 4ماهه
دیروز قرص پنتوپرازول خوردم,از عصر دیروز نوزاد ۳ماهه دارم که دفع اسهالی داره,امروز سه بار دفع داشته,دیروز عصر دوبار,,,از عوارض پنتوپرازول هست؟چیکار کنم؟تا کی اسهالش ادامه داره؟
- واکسن
سلام وقتتون بخیر..سوال من این فرزندم واکسن یکسالگی داره باید امروز میزدم اما به علت آلودگی هوا بهداشت تعطیل بود ..گفتم ببینم چند روز تاخیر مشکلی ندارد
- نوزاد
علت ساییدگی پای نوزاد به هم چیست
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- گریه شدید
سلام دکتر.پسر بنده 40 روزشه.از اول تولدش.یا خوابه یا گریه میکنه.روی زمین و توی بغل دائم گریه میکنه.انواع داروی کولیک رو بهش دادیم ولی تأثیر نداشت.حتی دکتر رانیتیدین براش تجویز کرد.باز هم تأثیری نداشت.دائما گریه های شدید داره و ما مستأصل شدیم.هیچ جوره ساکت نمیشه.
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- عرق كردن سر
سلام آقاي دكتر دخترم زمانيكه شير ميخوره سرش خيس عرق ميشه بخاطر چيه؟نرماله؟
- سر و صدای تنفسی
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 ماهشه. چند روز پیش برای چکاپ آورده بودیمش مطب که براش آزمایش خون و ادرار نوشتید. جواب آزمایشش هنوز آماده نشده ولی از دیروز احساس کردم ی صدای خس خسی ازش میاد، انگار که از دماغش نفس میخواد بکشه این صدا میاد. به نظرتون نیازی هست الان بیاریمش یا بزاریم وقتی جواب آزمایش اومد بیاریمش؟ ممنونم که وقت میزارید و جواب میدید.
- سرما خوردگی نوزاد یازده ماهه
سلام خسته نباشید پسرم یازده ماه و پانزده روزشه میتونم بهش شربت پلارژین بدم
- قورت دادن هسته هلو
سلام دخترم تقریبا یازده ماه هست هسته هلو قورت داده هیچ مشکل تنفسی نداره اما دفع نکردن این می تونه مشکل ساز باشه اصلا گوارش نوزاد امکان دفع هسته هلو رو داره؟ یا نیاز به جراحی هست؟ لطفا جواب بدید ممنونم
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم
- ضربه به سر نوزاد و تورم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من داداشم از دستم افتاد حدود یک منر خورد زمین یک سال و سه ماهشه بردیمش دکتر گفتن چیزیش نیست بعد یک هفته یک ورم روی یکی از قسمتای سرش فک کنم قسمت لوب اهیانه باشه ورم کرده بعد وقتی دست به سر میزنی چون ورم کرده احساس میکنی انگار یکم جمجمش داخل رفته بعد فرداش بادش یکم کم ترشد و انگار جمجمش تو رفتگی نداره یا کم که فک کنم با اینکه بادش بخوابه درست میشه به نظرتون مشکلی نداره اخه میترسم این ضربه باعث تیدروسفالی شده باشه ممنون از پاسخ گوییتون
- کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
درمان سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
- دفع زیاد نوزاد
سلام کودک من 2 ماه و 10 روز سن دارد و در روز 5 بار دفع دارد آزمایشات کامل و سونوگرافی انجام دادیم هیچ بیماری ندارد ولی اصلا تا الان وزن نگرفته آیا میتونم بهش شربت زینک بدم؟؟
- سرفه نوزاد ۴ماهه
سلام وقت بخیر دختر چهارماهه ام سرفه خلطی داره دکتربردمش گفتن دارویی نداره باید صبرکنم تا کم کم خوبه بشه..آیا واقعا دارویی نداره..خیلی بی قرار وکولیک شدید هم دارد
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۲۰روزشه سرما خورده.ایا دارویی هست من بهش بدم ک زودتر خوب بشه.سرفه میزنه
- سکسکه
سلام. آیا بیش از حد خوردن نوزاد یک الی دوماهه باعث سکسکه اش میشه؟

