Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- عفونت
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- قطره پاراکید
سلام فرق قطره پاراکید با شربت اون چیه پسر من ۲ سالشه دکتر شربت براش تجویز کرده
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- واکسن 18 ماهگی
با سلام... واکسن 12 ماهگی پسرم چون سرما خورده بود تقریبا 1 ماه دیرتر زده شد الان واکسن 18 ماهگی هم باید یک ماه دیرتر بزنم یا همون 18 ماهگی؟؟ با تشکر
- شیردهی
سلام من بچه ام هفت ماهشه خودم بهش شیر میدم به شددت لاغر شدم میشه از قرص چاقی میوه ای گین اپاستفاده کنم برای بچه ضرر نداره
- غده لنفاوی
سلام اقای دکتر.پسرم واکسن یک سالگی رو که زد یه هفته بعدش غده لنفاوی گردنش ورم کرد .الان 9 ماه میگذره که تغییری نکرده و نرفته .غده تقریبا اندازه یه لوبیا هس و زیر دست متحرکه.یه طرف هست .چکار باید بکنم .نگرانم.ممنون
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- سفت كردن پاها
عرض سلام و درود و تحيت. عارضم كه دختر 15 ماهه اي دارم كه در حين بازيگوشي و رفتارهاي عادي ناگهان بر روي شكم دراز مي كشه و جفت پاهاي خود را سفت و محكم مي كنه و فشار زيادي به پاهايش وارد مي كنه. انگار كه داره به صورت افقي پرواز مي كنه. چندبار در طول روز اين كار رو انجام مي ده. لطفا راهنمايي بفرماييد. تشكر و امتنان
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام پسرم ۹ماهشه آبریزش بینی وگرفتگی صدا داره چکارکنم خوب بشه
- قطره استامینوفن
سلام من به کودکم قطره پاراکید دادم که به مدت 2 ماه باز شده آیا مشکل خاصی دارد
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- سلام دکتر دختر من یک سال ودوماهش هست۱۵کیلو هست خیلی سرفه میکنه وخلط داره ایامیتونم نصف قرص مونته لوکاست رادرشیرخشک حل کنم بهش بدم بخوره؟؟
- تعداد دفعات زیاد مدفوع
سلام آقای دکتر.پسر ۳ساله من دو هفته است روزی ۴بار دفع مدفوع داره.وزنش ۱۴ونیم هست قبلا روز ی یکبار بود.الان کم اشتهایی هم شده.لطفا راهنمایی بفرمایید
- تغدیه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهش هست ۱۲ روز خیلی بی میل بی اشتها به غذا شده تف میکنه از دهانش میریزه بیرون نمیخوره علتش چیه؟ چیکار کنم تف نکنه؟
- شیرخشک ای آر
سلام آقای دکتر بچم ۹ماه س هنوز رفلاکس داره، بهتر شده نسبت ب قبل ولی خب کامل نه.شیر مادر میخوره ولی شیرخشک کمکی هم میدم شیرم کمه شیرخشک ای آر براش مناسبه؟از نظر ویتامین های مورد نیاز بدنش میپرسم. خیلی خیلی ممونم
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده سرما زده به چشم سمت راست
از چشمش ترشحات چرکی خارج میشه چه داریی بایو مصرف کنه

