Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
مقدار مصرف شربت سفیکسیم برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۶ کیلو . دکترش فقط نوشته هر ۱۲ ساعت مقدارش رو نمیدونم .
- پرده بکارت
سلام اقای دکتر دختر من پنج سالشه امروز نمیدونم چیکار کرده دست زده با اندام خصوصیش و گریه که الان نانازم پاره شده بعد خودم نگاه کردم دیدم کمی دورش خونیه که وقتی شستم خوب شد دیگه هم چیزی نبود میشه که زخم کرده باشه چیکارکنم من
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- ویروس جدید و مخاط زرد
سلام آقای دکتر مجبور شدم از شما سوالم رو بپرسم هر چی دکتر میرم فایده نداره . همش سرما میخورم ماهی دو بار نمیدونم آیا درسته که ویروس جدید اومده که قویه یا شایعه س میخام باردار بشم اما سرماخوردگی اجازه نمیده علائم اینهاست آبریزش بینی بیرنگ و مخاط بینی زرد رنگ بدن درد و ضعف و دارو هم فقط قرص سرماخوردگی و گایافنزین میخورم آیا آنتی بیوتیک لازمه یا نه .لطف کنید جواب بدید تا خیالم راحت بشه
- احساس گرمی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م ۴ سالشه همش قفسه سینه نشون میده میگه گرمم خیلی اذیت مشه یبوست دارد هر دکتری میبرم سر در نمیارن میشه راهنمایم کنین ممنون میشم فقط یه دکتره گفت از معدش میتونه باشه
- مقدار دارو
سلام آیا میشه قرص مونته لوکاست رو یکبار صبح یکبار شب به بچه داد؟دکتر فقط یکبار شب نوشته ولی طول روز هم خیلی سرفه میکنه
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- مصرف دارو
سفالکسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله تجویز میشه؟
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه
- مصرف شربت کو اموکسی کلاو
سلام روز بخیر پسر من حدود یک هفته است که سرفه میکنه و سرفه اش قطع نمیشه ،شربت پلارژین کیدز بهش دادم ۱۰ سالشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم بهتر نیست
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه؟
ساعت و مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه چقدره ؟
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- شربت ايمون اکتيو اکوفارم
سلام آقاي دکتر من بچم سينه پهلو شده ميخوام براش يه مولتي ويتامين خوب مصرف کنم در دوره نقاهت بيماريش مي گويند شربت ايمون اکتيو اکوفارم خيلي خوبه درسته؟؟؟ميشود از اين شربت هم الان که عفونت داره و هم هميشه بهش بدم؟؟13ماهشه
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- سفکسیم
دکتر به پسر ۱۷ماهم سفکسیم ۱۰۰داده هردوازده ساعت سه سی سی چون عفونت بدنش زیاد بود توی آزمایش ....فقط قید نشده چند روز بین ۵ یا ۷ شک دارم...

