Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نیستات
سلام دکتر دخترم یکسال و سه ماهشه دهانش برفک زده چقد نیستاتین بزنم واسش و چندساعتی و تاوچند روز؟؟
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- دوز داروی مصرفی
سلام وقتتون بخیر، پسرم ۷ساله ست و ۱۷ کیلوه ترشحات بینش سبز رنگ و غلیظ بود و گاهی تک سرفه خشک داشت.دکتر داروی فارمنتین ۶۴۳ و نئوتادین تجویز کردن ولی دوز مصرفی رو ننوشتن اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید ،ممنون.
- جراحی و واکسن یکسالگی
سلام پسرم ۲۷ خرداد عمل جراحی بیضه نزول نکرده داره و ۵تیر هم واکسن یکسالگی. میخواستم ببینم نزدیکی این دو مشکلی نداره.؟
- تیروئید
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه سالشه اردیبهشت آزمایش تیروئید داد لب مرز بود بنظرتون چیکار کنم؟
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- مقدار مصرف شربت ازیترو۲۰۰
دخترم ۱۰ کیلو هست امروز دکتر گفت ۵ سیسی ازیترو ۲۰۰ بده روزانه .زیاد نیست ؟ تا یک ماه پیش که میگفت ۳ سی سی . نکنه حواسش نبوده
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین
- سوزش ادرار
دخترم سه سالش هس وقتی ادارار میکنه میگه سوزش دارم چه شربتی چه مقدار بدم ۱۵ کیلو هس؟
- شیرخشک
سلام دختر۴۰ روزه م،آلرژی و رفلاکس داره شیرخشک اچ آ میخورد، دکتر برا رفلاکس شیرخشک ای آر تجویز کرده،با توجه به آلرژی داره این شیرخشک مناسبه؟ خودمم رژیم رو رعایت میکنم. ممنونم
- ذخیره آهن
سلام دکتر خداقوت پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم و مینور هست ازمایش داد پزشک میگه ذخیره آهنش خوبه دیگه نیاز به قطره فروزومال ۱۵نداره به نظرشما قطع کنم؟
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر دخترم دوساله و سه ماهشه به خاطر نوع لایف استایل من و همسرم که بیشتر شبا تا دیر وقت بیدار بودیم دخترم اصلا خواب مناسبی نداره مخصوصا از یک ماه پیش که از شیر گرفتمش خوابش اصلا تنظیم نمیشه مثلا اگه زود بخوابه یازده یا دوازده دو شب بیدار میشه و دیگه تا هشت صبح بیداره و بعضی شبا هم مثل الان پنج صبح میخوابه من دیگه کم آوردم شما چه راهکاری رو برای تنظیم خوابش پیشنهاد میکنید
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- خواب کودک ده ماهه
سلام خسته نباشین پسرم ۱۰ ماهشه بعضی مواقع موقعی ک دارم میخوابونمش و روی صورتش پارچه انداختم ک راحتتر بخوابه،دست میزنه یا میخنده و حرف میزنه این طبیعیه دکتر؟ممنون میشم جواب بدین
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- من دکترنرفتم چشم پسرم چرک میده بنظرتون از داروخونه بگیرم استفاده کنم

