Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره زینک سولفات
آقای دکتر دختر ۸ماهه بی اشتها شده میتونم کنار مولتی بی بی جویس قطره زینک سولفات بدم ؟ چقدر بدم روزانه ؟
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- فاویسم
- شربت سفکسیم
سلامخسته نباشین دخترم ۲ سالشه ۱۵ کیلویه خواستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی بهش بدم
- آلرژی
باسلام اقای دکتر ما مسافرت بودیم پسرم دوسالشه اومدیم از مسافرت پسرم کل بدنش ریخته بیرون جوش های خیلی خیلی ریز قرمز کل صورت وسینه وکشاله رانش وروی پلک وزیر پلک وپیشانی وچندتا هم روی لبش زده از قبلش هم سرما خرده بود بردیم دکتر فقط سیتیرزین و برای سرما خردگیش ازیترو داد الان دو بار سیتیرزین دادم از بین نرفته این قرمزی ها و اصلا هم نمیخوابه فقط تو خواب گریه میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- تغییر رنگ پوست
آقای دکتر گفتین ک تیره شدن پوست ربطی به شیرنداره کمبود ویتامین هستش؟ایا کمبود چه ویتامینی وباید.چی بهش بدم من هرروز بهش شیر وموزو وکلی میوه میدم غذا.هم خوب میخوره میشه یکم بیشتر توضیح بدید لطفاً😑😑
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- ملاج نوزاد
سلام خوبید ببخشید پسرم 46 روزشه دیشب بالا آورد بعدش ملاج جلو سرش خالی شد از دیشب تا حالا بهش شیر دادم بازم خالیه مشکلی داره هروقت می خوابونمش پره ولی بلندش که میکنم خالیه
- نوه ام دیروز بدنیا آمده گریه نمی کنه و بیشتر خوابه البته شیر می خوره هنوز بیمارستان هستن .آیا جای نگرانی دارد
- بادام
سلام ببخشید دخترم ده ماهشه و به شیر حساسیت داره میشه بگید بادام رو با چی مخلوط کنم بهش بدم؟؟
- تب ادامه دار
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه و ۱۵ کیلو داره تقریبا ۱۵ روزه سرماخورده و نوسان تب داره مدام برمیگرده یک دوره آنتی بیوتیک آموکسی کلاو و یک دوره آزیترماسین ۲۰۰ مصرف کرده اما همچنان سرفه های خلط دار داره از اسپری های سالبتامول و فلوسالمکس هم استفاده کرده شما چه دستور میفرمایید
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- سرفه
سلام دکتر خسته نباشید پسرم دهدروزه سرما خورده اما چهار روزه سرفه های شدید پشت سرهم داره ونفس کشیدن براش سخت میشه موقع سرفه کردن گاهی هم خلط بالامیاره پسرم 2/5 هست
- سلام آقای دکتر کی مطب باز میشه
- سیتریزین
سلام اقای دکتر بچه 20 ماهه که 10.500 وزن داره شربت سیتریزین رو چه جوری بدم ؟ روزی 3 سی سی کافیه؟
- کم اشتهایی و وزن نگرفتن کودک سه ساله
پسرم خیلی کم غذا شده و اصلا وزن نمیاره خیلی تحرک داره یک لحظه اروم نمیگیره براش شربت کیندر مولتی گرفتم ایا تاثیر داره؟
- مسکن نوافن برای شیردهی
سلام من دندونمو کشیدم خیلی درد دارم دخترم ۱۸ ماهشه ولی شیر خودمو میخوره میخاستم بپرسم اگه کپسول نوافن بخورم ضرر دارد واسه دخترم ؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
برای بچه ۹ سال و ۲۶ کیلو وزن چه مقدار بدیم؟
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید

