Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۴ماهشه وهشت کیلو داره وخیلی دسشویی میکنه وقتی غذا نمیخوره هم دسشویی میکنه وخیلی بی اشتهایی است آیا شاید عفونت روده میشه داشته باشه
- حساسیت غذایی
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمشه یک سال پیش فکر کنم سیر تو غذاش بود بدنش کهیر زد اما زیاد اذیت نشد الان هم نمیدونم از هندونه یا چی بود باز بدنش و صورتش همه قرمز شده و کهیر زده چشماش و پاهاش هم یه کم ورم داشت بدنش حرارت داره بتامتازون زدیم خوب شد دوباره اونجوری شد بیحاله چکار کنم؟من خودم سلیاک دارم تست سلیاک از بچم نگرفتم به نظر شما میتونه سلیاک باشه؟نگرانم
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- قطره آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تا پایان دو سالگی باید روزی چند قطره آ د به کودک بدیم؟ ممنون
- با سلام برای کودک ۷ساله و ۲۳ کیلو وزن چه میزان شربت و هرچند ساعت بدم ؟
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- سلام و عرض خسته نبتشید دخترم ۶سال و سه ماهشه گلوش درد مبکنه و تب داره دکتر بردم امپول بتامتازون نوشت براش ، زدیم میخواسام ببینم مشکلی نداره ؟ تو رشد دخترم تاثیر منغی نمیزاره
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- لاغر بودن پسر هفت ساله
سلام دکتر
پسر هفت ساله دارم که خیلی لاغره. زیر چشماش گود شده و رنگشم زرده و بد غذاست. تازگی داره دندونای اصلیشم در میاد که خیلی گریه میکنه و میگه درد دارم.
به نظرتون برای اینکه اشتهاش بهتر بشه چه کار کنم؟ شربت اشتها خوبی بهم معرفی میکنین براش تهیه کنم؟
- لعاب خاکشیر
سلام آقای دکتر لعاب خاکشیر رو میشه به کودک۸ماهه داد؟
- انفولانزا. کودک 4 ساله
سلام. خسته نباشید. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما تب داشت و بدن درد و دل درد آنتی بیوتیک دادین و تب بر. سه شنبه آوردم.. ولی هر روز که از خواب بیدار مشه گریه میکنه که دلم درد میکنه. کمر و دست... الان دل درد مونده که زیاد نیست ب اینکه آنتی بیوتیک میخوره شکمش زیاد کار نمیکنه جمعه مجبور شدیم دوباره ببریم درمانگاه براش کیمو بلاک برا معده نوشت نمیدونم بدم یا نه. سرفه هاش تازه شروع شده. کتوتیفن داده 4 سی سی میخوره همش خوابه. و برای شکم کار بکنه لاکتو لوز . حالا بدم اینا رو و لاکتولوز رو برا اینکه رودش کار کنه چه مقدار باید بدم وزنش 16 کیلو بود. ممنون
- پسرم ده سال دارد و قسمت قهوه ای سینه راستش درد دارد علتش چیست
- سرفه
سلام دختر ۲ سال و نیم چند روزه چند دفعه روز سرفه می کنه خیلی کم از لاک و پودر بچه که استفاده کرده اینجوری شده البته عرق هم می کنه از گرما یه سرفه میکنه در کل تو روز ۴ یا ۵ بار سرفه می کنه علائم دیگه ای هم نداره از چی می تونه باشه
- شیرخشک اچ آ
سلام آقای دکتر به جای شیرخشک پپتی که کودک استفراغ میکنه میشه نان اچ آ داد؟؟ یا آپتامیل اچ آ؟
- آبسه
سلام کپسول مفنامیک اسید برای کودک ۸ ساله چه مقدار است؟
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرم تقریبا دوماهی خس خس سینه داشت همه نوع آنتی بیوتیک و داروی حساسیت بهش دادیم خوب نشد شیر خشک اپتامیل میخورد با شیر مادر دکتر براش شیر خشک اپتامیل اچ آ تجویز کردن خس خس سینش خوب شده ولی مدفوعش سفت شده بود و موقع دفع زور میزد خیلی شیر خودمم دیگه نمیخوره چیکار کنم سینه بگیره 🥲🥲💔 داروی ننوتادین وفاموتدین هم میخوره با قطره آهن و مولتی ویتامین امروز یکم تب داره میخواستم قطره استامینوفن پاراکید بدم تداخل دارویی ندارع با داروهاش؟؟ سفتی مدفوعش از داروهای میتونه باشع؟ یا از شیرخشکش؟؟چیکار کنم سینه هم بگیره ؟
- بالا آوردن دارو
سلام آقای دکتر اگه نوزادم امپرازول رو۲۰ دقیقه بعد خوردن بالا آورد دوباره باید بخوره؟ممنون از پاسخگویی تون
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس

