Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- شربت مولتی میناجویس
سلام دکتر خسته نباشید من قبلا برای دخترم شربت مولتی ویتان میدادم ولی الان نایاب شده وشربت مینا جویس رو جایگزبن کردم آیا مشکلی نداره واین شربت مناسبه براش واینکه روزی چند سی سی باید بخوره ؟؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟
- پماد ویکس برای فاویسمی ضرر دارد
پسرم 7 ساله هست و فاوویسم سرفه میکنه ویکس براش ضرر داره استفاده کنم؟
- درمورددانه های ریز بعدازتب
سلام دختر۶سالهام بعدازدوروزتب واحساس دلدرد شدید فقط روی شکم وپشت دانهای ریز درآورده است این دانها از پایین گردن تا آلت تناسلی هست. والان هیچ مشکلی نداره .من بهش فقط شربت استانین فن دادم
- عفونت و التهاب چشم
سلام وقت بخیر.دختر ۹ماه ام از دیروز چشم چپ دچار ترشحات عفونی و التهاب گردیده است.
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- غده لنفاوی
سلام عرض ادب خترم 8ساله دارم که نزدیک چهار سال هست غده لنفاوی دو طرف گلوش متورمه آزمایش و سونو بردم که چیز خاصی نشون نداده ولی خیلی نگرانم الان نظر شما خواستم دونم
- سلام دکتر پسرم گوش چپ عفونت کرده سفیکسیم 100دکترداده هر12ساعت 3سی سی ولی تاثیری نداره هر12ساعت 5سی سی بدم ایرادی نداره باتشکر
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسر دوساله ام از امروز گلودرد داره جوری که خوردن غذا براش سخته وکمی هم تب داره ولی سرفه وآبریزش نداره به نظر شما برای گلودردش چه شربتی خوبه
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد
- سلام خسته نباشید.کودک من نه ماهه است و4روزی میشه تب کرده آزمایش هم گرفتن میگن که عفونت داره وتوی سلولش هم مشاهده شده علت چیست وچه باید بکنیم الان هم دربیمارستان بستری است
- نحوه دادن دارو
سلام پسرم سرما خورده ۷سالشه سینه اش خلط داره قرص سفکسیم ۲۰۰چطوری بخوره
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- کرونا و فاویسم
با سلام ببخشید میخواستم بدونم بیماری کرونا در فاویسم ها خطرناک تره؟واینکه اگه واکسنی برای کرونا ساخته بشه فاویسمی ها هم میتونن استفاده کنن؟؟

