Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- زردی پای کودک
دختری ۶ ساله دارم نزدیک یک ماه همش سرما خورده است دکتر بردم نیگه ویروس خیلی سرفه می کنه تا دیشب دیدم پاهاش بیش از حد زرد شده دلیلش چیه ؟
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- واکسن یک ساله نیمکی
سلام آیا شربت زینک برای واکسن یک ساله نیمی خوردن اشکال ندارد
- ناخن قاشقی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه.تازگیا ناخن پای اون قاشقی شده،علتش چیه؟ممنون
- سلام اقای دکتر
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ساله با وزن ۳۷ کیلو ،التهاب گلو و تب
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت پاکتریایی
سلام وقتتون بخیر.خسته نباشید اقای دکتر عزیز.پسر من تو ازمایش خونش رنج pct 0.291 هست و یه مقدار جزئی باکتری تو ادرارش دیده شده پزشکش قبل اومدن نتیجه ازمایش بهش زاکسیم ۱۰۰ تجویز کردن ایا خطرناک نییت عفونته؟و باهمین دارو برطرف میشه؟
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- سلام وقت بخیر
سلام خسته نباشید دخترم ۳ سالشه سینوس سمت راستش خیلی عفونت شدید داشت ک بچشم زد ۸ روز بستری بود ۵ روزم سفالکسین ۲۵۰ خورد حالا دکترو بزاش فامنتین ۶۳۴ نوشته دخترم غذا نمیخوره اینم میدم بعد ۴۰ دقیقه بالا میاره درکنارش چی بدم معدش اذیت نشه وایا با این برطرف میشه یا عمل باید بشه
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام به بچه سه ساله با ۱۴/۵ وزن چقدر ازیترومایسین ۲۰۰ باید بدم
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- سرماخوردگی کودک یک سال نیم
سرماخوردگی تب لز
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۲ساله ونیمه
سلام پسرم علائم تب وسرفه وابریزش بینی و بیحالی رو داره،پزشک داروخانه شربت ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده خواستم میزان مصرفش رو بدونم؟وزنش ۱۱ونیم کیلو هست،۳روزه که مبتلا شده و تب میکنه و جدیدا سرفه هاش بیشتر شده
- سلام اقای دکتردخترمن دوسالشه وزنش ۱۰کیلویه میگن وزنش کمه غذاهم خیلی کم میخوره شما چی توصیه میکنید
سلا

