Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- دخترم خیلی سرفه میکنه بهش تئوفیلیین جی دادم براش خطرناکه؟
- سردی
سلام اقای دکتر دخترم 20 ماهشه چندروزپیش سرماخوردوتب هم داشت الان حالش خوبه.ولی بدنش که دست میزنم سرده .
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- پابیرون
با سلام من بچم صبح پابیرون گرفته و پابیرونش زرد رنگه و دونه های سبز توش چیکار کنم دستشا مدام تو دهنشه واب دهن خیلی داره اشتهاشم کم شده چیکار کنم
- مدت زمان مصرف فارمنتین۶۴۳
عرض سلام و ادب،دکتر ایمونولوژیست و فوق گوارش اطفال به دلیل عفونت مکرر سینوس برای دختر ۶ ساله ام با وزن۱۷ کیلوگرم فارمنتین۶۴۳ به میزان ۷/۵ سی سی روزی دوبارو مترونیدازول ۲/۵ سی سی تجویز کردن،ولی مشکل سینوزیت،ابریزش ،سردرد و سرفه های شدید شبانه از بین نرفت،به نظرتون همچنان ادامه بدم؟به مدت یکماه تجویز شد که حدود بیست روزش رو گذروندیم،چه آنتی بیوتیکی میشه جایگزین کرد؟
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم ده روز دیگه سه سالش میشه فقط چند تا کلمه حرف میزنه ،شوهرمم دیر به حرف اومد، ایا من میتونم از پوشک بگیرمش؟؟ درحد ۶تا کلمه میگه ،، ممنونم
- معده
سلام دکترخسته نباشیدپسرم پنج ساله هست معده اش کارنمیکنه مدفوعش سفت هست هرچی میدم خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی بفرماییدلطفا
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- دوز مصرفی دارو
پسرم گلوش چرکیه و سرفه میکنه ازیترومایسین میخاهم بدم دوزشو چقدر بدم
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- سرماخوردگی کودک
بچه من دوونیم سالشه. سرماخوردگی شدید داره عطسه سرفه آبریزش بینی داره چشمشم فک کنم عفونت کرده. استامینوفن و دیفن هدرامین دارم بش میدم هر 8ساعت برا عفونتش میتونم از قرص مترونیدازول استفاده کنم؟
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- سلام اقای دکتردخترمن دوسالشه وزنش ۱۰کیلویه میگن وزنش کمه غذاهم خیلی کم میخوره شما چی توصیه میکنید
سلا
- مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش

