Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت به
سلام اقای دکتر. نوزاد من چهل روزه هست تو شش روزگی با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت به پروتیینگاوی داده شد. سوال من این هست چند مدت بعد نیاز به بررسی مجدد برای اطمینان از این حساسیت هست؟ یا اینکه یه بار که تشخیص داده شد کافیه؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- دولیکوسفالی
با سلام. اقای دکتر شکل سر نوزادم دولیکوسفالیه. آیا با رشد نوزاد فرم سر نرمال میشه؟
- معرفی دکتر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .میخواستم تا قبل اینکه خودتون تشریف بیارید مطب یه دکتر که مورد تایید خودتون باشه معرفی میکنید پسرم حضوری ببرم .چون بیمار خودتون هست نمیدونم کجا ببرم بهتره .
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- علایم سرماخوردگی در نوزاد
سلام نوزاد سه هفته ای من علائم سرماخوردگی شامل گرفتگی بینی، سرفه و خس خس سینه دارد. حتی صدای گریه اش تعییر کرده انگار گلو درد دارد.چه باید بکنم؟
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- چشم
باسلام دخترم سه ماهه ام بالای چشم چپش چندروزه قرمزه البته ازبدوتولدش یه نقطه ی قرمزبالای چشمش بودالان زیادشده وگاهی چشمش اب میزنه چیکارکنم
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر. میشه قطره آدزیر رو با غذای بچه مخلوط کنیم بهش بدیم؟ چون طعمشو دوست نداره میریزه بیرون
- زردی
باسلام خدمت اقای دکتر نوزاد من در چهارروزگی زردی گرفت و بستری شد،و پس از چهار روز با زردی 9مرخص گردید،کلیه ازمایشات. مربوط به کبد و حساست به باقالی انجام شد که خوشبختانه موردی نبود،از نظر گروه خونی نیز هرسه Oمثبت هستیم پس از چند روز با دستگاه در مطب فوق تخصص اطفال زردی چک شد که 10بود،اما همچنان صورت و چشمان نوزادم کمی زرد هست،مخصوصا هنگام ظهر ایا بازهم زردی چک شود،تا کی احتمال برگشت وجود دارد ممنون از شما
- لرزيدن نوزاد
سلام دختر من شش ماهش امروز يك بار در خواب باي چند ثانيه پاش لرزيد شب هم وقتي ازخواب بيدار شد كل بدنش يكم لرزيد خيلي نگرانم ميشه راهنمايي كنيد
- امپول4ماهگی
سلام آقای دکترمن چندروزپیش آمپول 4ماعگی دخترم روزدم امروزصبح اندازه سرسوزنی ازش تشرح زردماننداومدجاشم قرمزشده ولی نه تب نه کم اشتهایی نهدردهیچی نداره
- اسهال
سلام.پسرم رادمهر کیا که تحت نظر شماست روز یکشنبه به دلیل اسهال پدی لاکت رو شروع کردیم.امروز تقریبا اسهال برطرف شده وبه دفع ۳ بار در روز رسید. اما از عصر دمای بدن 36.8تا ۳۷ درجه شده.ایا باید سفکسیم رو شروع کنم یا مجدد بیاریمش مطب؟۷ ماهه وزن ۹.۵
- قرص لووتیروکسین
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکان داره که یه نوزاد با کم کاری خفیف تیروئید با یک ماه حوردن قرص لووتیروکسین تیروییدش نرمال بشه و قرصشرا قطع کنن؟یا حتما باید مدت طولانی قرص بخوره؟
- دوز چرک خشکن ۲۲۸ برای نوزاد ۱۲ ماهه
بچم آبریزش بینی داره وتازه دندوناش جوانه زده بیرون ولی آبریزش بینی شدید سرش وبدنش گرمه رفتم داروخانه براش اموکسی کلاو ۲۲۸ولوراتادین دادن میخوام بدونم چقدر بهش بدم
- سلام
سلام وقت بخیر کودک من کمبود انزیم یا همون فاویسم داره قطره آ.د براش خوبه بدیم یا نه
- بیقراری کودک
سلام نوزاد۱۰ ماه دارم.چندشب خیلی توخواب بیقرارهست.هرنیم ساعت بیدارمیشه باگریه وخیلی پاهاش به زمین میکوبه توخواب
- سرفه خشک نوزاد
با سلام نوزادم دو سه روزه که سرفه های خشک میکنه و صدای سرفه هاش خیلی بلند و غیره طبیعی هست و همش استفراغ میکنه و دماغشم بند شده دلیلش چیه چکار کنم
- پشت سرصاف
سلام خسته نباشید پسرم چهارماهشه پشت سرش صاف شده بااینکه به اطراف هم میخوابونمش وروی شکم.چیکاربایدبکنم ایابزرگ بشه درست میشه یاهمینجوری میمونه.یه کلاه های طبی هست که برای فرم دهی سر نوزاد ایا تاثیرگزاره؟استفاده کنیم یانه
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست

