Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه شبانه دختر ۲ و نیم ماهه
با سلام . دختري 2.5 ماهه دارم که شبها از ساعت 10 به شدت حدود يک ربع گريه ميکند و بعد از تا 2 بعد از نيمه شب بيقرار است و شير نميخورد با خوردن شربت گريپ ميکسچر کمي بهتر است اما هر شب اين موضوع تکرار ميشود. لطفا راهنمايي کنيد. ممنون
- گوش درد
داروی مناسب برای گوش درد نوزاد ۵ ماهه
- مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد چهارماه مضراست
دخترم چهارماه است سرماداره آبریزش بینی نداره فقط سرفه میکنه گلوش چرکیه بردم دکتر آموکسی سیلین داده باکتوتیفن میترسم براش زود باشه ضررداشته باشه مقدارش چقدر بایدبدم
- دندان در اوردن نوزاد
با سلام پسر یازده ماهه ای دارم که در شش ماهگی دو تا دندان پایین دراورد اما دندان بالا هنوز در نیومده وفقط همون دو دندون پایین داره الان داره کم کم راه میره وهمه مراحل رشدش خوب بوده علت چی میتونه باشه ممنون از لطفتون
- تغذیه
با سلام اقای دکتر در قسمت تغذیه ی نوزاد فرمودید از ده ماهی پورهی میوه را میتوان به نوزاد داد میتوانید لطف کنید و طرز تهیه ی یک پوره را به من یاد بدهید ممنون از لطف شما
- جوش
سلام روی نوک یکی از سینه های نوزادم دانه سفیده شبیه جوش هست کناره سینشم یه چیزی شبیه زگیل سفید هست خسلی کوچک هست بنطرتون از شیره
- شيرخوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر بچه اي كه ٥ ماهست و تو خواب فقط شير ميخوره چقدر زمان ميبره اين عادتش رو ترك كنه ؟در حين شيردهي كه بيدار ميشه خيلي براش عجيبه كه داشته شيرميخورده و ميخنده ديگه نميخوره ،چون واقعا اذيت ميشم شير مادر هيچوقت جاي غذاي كمكي رو نميگيره چند وقتش شد ميتونه شيرپاستوريزه داد
- زور زدن نوزادان
سلام نوزادم۴۸ روزشه کش وقوس شدید داره وخیلی زور میزنه؟دلیلش چی میتونه باشه؟
- لرزش پای نوزاد
بعد واکسن دوماهگی هردوپا ولی همزمان نیست هرچند روزی یکی از پاها برای چند ثانیه شروع به لرزش میکنند وچند روز دیگه موعد واکسن 4ماهگیه چکار کنم میترسم بدتر شه ویا این حالت براش بمونه
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟
- ویتامین د
با سلام ، پسر نه ماهه ام اسهاله، دکترش گفته هفته ای یک قرص ویتامین د ۵۰۰۰۰ بدم... به نظرتون بهش بدم؟ طوری نمیشه؟ چهار هفته ...هر هفته یه قرص
- مدفوع ابکی وزرد رنگ.بی اشتهایی
سلام خسته نباشید.دخترم دوماهشه الان دوروزه در حد دوسه بار مدفوع میکنه زرد رنگ و ابکیه و گاهی بویی بد میده.کمی هم بی اشتها شده به زور شیر میخوره. شیر خودمم سیرش نمیکنه گاهی شیر خشک میخوره اونم به زور.از روز اول که بدنیا اومد سرفه و عطسه داشت الان یکم بیشتر شده گاهی هم انگار یه چیزی تو دهنش مزه مزه میکنه.دکتر زیاد بردم جوابی نگرفتم ممنون میشم کمکم کنید.
- کودک
دختری شش ماهه دارم که چند روز قبل وقتی پوشاکشو عوص کردم در ادرارش لکه خون ولی خون خالص نبود مثل عفونت بود از همون روز کم اشتها شده و فقط شیر خودمو میخوره عذای کمکی مثل فری و سرلاک قبلا میخورد ولی الان نمیخوره واینکه ادرارش و مدفوعش و دهانش بوی بدی میده علتش چیه ؟؟
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- نفخ نوزاد
سلام و خسته نباشید امروز اومدم مطب حدمتتون برای نوزادم شربت نفخ و یه قطره هم بابت بینی دادین میخواستم بپرسم شربت دل درد رو شبها بدم خواب اوره؟و اینکه اگه بچه شکمش موقع شیر خوردن صدا بخوره اشکالی نداره؟در ضمن اون قطره بینی رو همینطوری شدوع کنم به ریختن تا 15 روز یا نه یه بار بریزم کافیه یا اینکه فعلا نریزم؟
- دگزا برای کودک ۱۰ ماهه
سلام و عرض ادب دگزا برای کودک ۱۰ ماهه ضرری ندارد؟دکتر تجویز کرده و تزریق شده ولی خیلی نگرانم ممنون میشم از پاسختون
- سرماخوردگی
تا چند دقیقه بعد مصرف آزیترومایسین نوزاد۲ماهه میشه شیر بدیم بهش؟متشکر
- علت گریه نوزاد۳ماهه ونخوابیدن آن
دفع گاز شدید گریه زیاد ویوبوست نوزاد دفع مدفوع هر۲ روز یه بار

