Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف شیاف برای تب
پسرم۲/۵ ساله تب ۳۸ درجه داشته ودکتر بهش شیاف ۳۲۵ داده که گفت ۲سومشو استفاده کنم هر ۶ ساعت این دوز درسته؟
- مولتی ویتامین
سلام من برای اشتهای پسرم بهش زینک سولفات میدم لازم هست کنارش مولتی ویتامین بدن یا نه مثه مولتی ویتامین کیندر
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- ریفلاکس
سلام خسته نباشید دخترم شیر بالا میاورد رفتم دکتر بهش شیر خشک ببلاک AR داد و شربت امپرازول الان ریفلاکسش بهتره ولی با هر بار خوردن شیر بعدش مدفوع ميکنه تقریبا روزی ۶ بار این عادیه؟
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای ۵ سال با وزن ۱۸ کیلو
- گردن نگرفتن نوزاد
با سلام آقای دکتر پسرم دو روزه رفته تو پنج ماهگی ولی هنوز کامل گردن نگرفته چند ماهگی کامل گردن میگیره؟استفاده از تاب و گهواره برا مغز نوزاد ضرر داره ؟؟؟؟
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- مدفوع کرمی
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه مدفوش ب رنگ کرمی بود هیچ غذاکمکی هم نمیخوره فقط شیرخشک میخواستم بپرسم خطرناک؟
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک دو ساله
- ادرار نکردن نوزاد
با سلام منن نوزادی دارم ۷ روزه که در حال درمان زردی او هستم الان دو روز ادرار نمیکنه؟ ولی مدفوع کردنش خوبه خواستم بدونم این برای نوزاد مشکلی نداره
- تغذیه
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا میتوان از حریره ی بادام که مثلا امروز ساعت دوازده ی ظهر تهیه شده است از باقیمانده ی آن که در یخچال نگهداری شده برای فردای آن روز ساعت دوازده استفاده کنیم در ضمن نوزا و هشت ماهه است با تشکر
- شربت یا قطره
سلام ببخشید جواب شما برای من ارسال نشد برای نوزاد ۵ ماهه با شش کیلو و نیم وزن که دچاره ریفلاکس است، چقدر باید شربت یا قطره امپرازول بدهم؟
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- سلام دکتر بهم گفته لبنیات نخورم چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره تا چن وقت باید رعایت کنم
- سرماخوردگی
سلام.نوزاددوماهه دارم سرفه خشک میکنه شربت دیفن هیدرامین چقدربهش بدم آیاضرری نداره؟
- ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
- بی اشتهایی نوزاد۱۱ماهه
- مشکلات کولیکی
سلام پسر من 45 روزشه خیلی کش و قوس میده خودشو و اینکه زور زیاد میزنه گریه نمیکنه ها صدای خرخر هم میده مشکل چیه
- علت کوچکی دور سر
دخترم سی هفت هفته و سه روز به دنیا اومده بدو تولد دور سر 34زدن و الان سه ماه و نیمه است دور سر سی و هشت و نیمه سونو دادم مشکل نداشته گردن گرفته از پشت به شکم علت میزنم لبخند میزنه سعی میکنه اشیارو بگیره جسم در حال حرکت هم دنبال میکنه راهنمایی بفرمایید لطفاراهنمایی کنید

