Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرارت
سلام دکتر دخترم ۱۵ماهشه بدنش حرارت داره و پاهاش کف روی کف پاش ولی تب نداره ازچیه؟
- قطره شیر افزا و فاویسم
با سلام دختر من فاویسمه متیونم قطره شیر افزا بخورم
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهش هست و امروز آبریزش بینی ،سرفه و عطسه و در خواب گرفتگی بینی با خلط داره،دارو چی بهش بدم؟
- اشتها کم
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ ماهشه خیلی کم اشتها شیر نمیخوره حتی شیر خشک دیگه گرفتیم بازم نخورد سرلاک نمیخوره غذای کمکی خیلی کم میخوره توآزمایش خون این موارد پایین بوده NEU,MON, MCV,HCT, چیکار باید بکنم
- سلام خسته نباشید من دخترم کلاس اول هست وقتی پرتقال یا نارنگی می خوره زیر پاهاش زرد می شده لطفا راهنمایی کنید نیازه ببرم دکتر
- وزنگیری
با سلام و عرض ادب
دخترم سه ماه و سیزده روزه است.وزن تولد 3010 با قد 50 سانت و در یک ماهگی 4300 و قد 54 سانت، در دو ماهگی 6 کیلو با قد 60 سانت و در سه ماهگی 7800 با قد 66 سانت میباشد.با توجه به وزن گیری زیاد نوزاد ایا دخترم مشکلی دارد؟لطفا مرا راهنمایی بفرماید باید یررسی خاصی انجام دهم(من و پدرش هر دو اضافه وزن داریم) - مشکوک به تشنج
دکتر نوار مغز گرفته سنوی سر و آزمایش همه خوبن ولی قرص فنوبار بیتال۱۵ نوشته بخوره می خواستم بدونم عوارضی براش نداره
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- تب ولرز
پسرم ۷ سال سن داده تب ولرز زیادی داره میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ هر دوازده سالت بدم
- سلام پسرم فاویسم دارد و 17 ساله دارد واکس کرونا می تواند بزند عوارض و ضرر ندارد لطفا راهنمایی کنید
- کودک یک سال و ۴ ماهه دارم و اکنون نیز باردارم …ایا میتونم شیر دادن به کودکم رو به خاطر بارداریم قطع کنم و شیر خشک به او بدم؟
قطع شیر کودک یک سال و ۴ ماهه به واسطه بارداری مجددا آیا جایز است؟ شیر خشک میشه جایگزینش کنم؟ چه مارکی؟
- رنگ سبز تیره مدفوع وآبکی
کودک من الان۱ماه هست که شیر نان۱میخوره ولی از روزی که این شیر رو شروع کردم شکمش روزی ۱بار یا ۱روز درمیان که کار میکند به رنگ سبز تیره وآب خالی به همراه کمی دانه های زرد رنگ است وقت شیر خوردن بیقراری میکند وبه نصبت قبل کم تر شیر میخورد ولی وزن گیری خوبی دارد وحال ظاهری اوخوب است وبازی میکند وسروحال است
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- دادن شربت زینکیت
دادن شربت زینکیت بجایه قطره ب نوزاو پنج ماهه اشکال دارد یانه ؟
- سلام آقای دکتر دختر من سه سالشه همش تو خواب ملچ ملوچ میکنه انگار داره شیر میخوره
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- رفلاكس و آلرژي
بإسلام دخترم ٣ماه و ١٥روزشه از بدو تولد تو خواب ناله ميكردي سرشو اينور و اونور ميكرد يك ماهگي دكتربامعاينه ي دهان گفت رفلاكس داره براش رانيتيدين تجويزكرد دخترم نخورد يك ماه امپرازول باماست دادم ٣٠عدد.بدليل كم بودن شيرم شيرخشك ببلاك اي آر دادم تا ٣ماهگي خوب شيرميخورد همراه شير خودم.چندهفته پيش يك هفته يبوست شديد گرفت همراه با درد و گريه و تحريك مقعدي.رو صورتش هم ي لكه ي قرمز بودكه دكتر تسخيص الرژي حساسيت پروتين گاوي داد و شيرخشك ببلاك اچ آ تجويزكرد كه مدفوع اسهالي ميره باشيرخشك و بوي بسيار بد.و ناله هاش دوباره شروع شده بالا مياره و معدش بوي ترشيدگي ميده صبح و شب يه سي سي رانيتيدين ميدم فايده نداره، ب نظر من شيرخشك رفلاكس واسش خيلي خوب بود چون بدون خوردن دارو رفلاكسش خوب شده بود فقط يبوست داشت داروي بي بي كر و پدي لاكت هم ميدم بهش شما چه شيرخشكي تجويز ميكنيد من دخترم بالا اوردنش در روز يك باره با بوي ترشيدگي وناليدن و بي قراري ميخوام ببلاك آر اي بدم ميترسم باز يبوست كنه ميشه ببلاك اي آر رو به نوزادي كه هم الرژي داره هم رفلاكس داد؟
- پا نگرفتن نوزاد
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت
کودک من شش ماهه است گردن میگیره غلت میزنه اشیا را با دست میگیره دستشو بطرف اشیا دراز میکنه مادرش رو می شناسه میخنده غریبی مسکنه تعقیب بینایی داره قد و وزن و دور سرش خوبه،
ولی هنوز خوب پا نمیگیره
بنظر شما چیکار کنم و آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟؟دارویی برای بهبود وجود داره؟ (در ضمن موقع تولد خفگی نداشته.نارس نبوده.اکسیژن نگرفته.ازدواج فامیلی نداشتیم.از نظر بیماریهای تورچ سالمه.غربالگری تیروئید هم نرمال بوده) - سلام خسته نباشید دختردوسال دارد دیروز تب کرده ۱۳کیلو وزن سفکسیم باید چند سی سی بهش بدم
- اگزمای دراماتیت
پسرم ازدو سه ماهگی دچار اگزما شده والان که پنج سالش هنوز خوب نشده بلکه شدیدتر هم شده چکار کنم

