Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتربرای پسر یک ساله ام که اسهال شده بود و وزنش کمه و کم اشتهاس،،،زینک سولفات روزی 2سی سی تجویز کرده،،،سوالم اینه تاکی باید مصرف کنم؟ایا بازم میتونم خودم بخرمش؟یا باید فاصله بدم؟مقدار دوزش باید کم بشه یا نه؟ممنون ازشما
- لرزش ناگهانی نوزاد
بخشید من پسرم از ۱سالگی به بعدموقع دراوردن دندون های تخت و اسیا و...تب میکنه و همزمان ک تب میکنه گاهی میلرزه و احساس ترس هم میکنه یهو میلرزه و میترسه بدجورولی تامیلرزه دستشو میگیرم وایمیسه یعنی ادانه دارنیستش میخاستم بدونم مشکل چیه الان توی ۲۰ماهگی هستش
- سرماخوردگی
شربت سرفه باریجبرای نوزاد سه ماهه تجویز شده آیا دادن آن به نوزاد ضرر دارد
- دولیکوسفالی
سلامراقای دکتر خسته نباشید تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم همه ذوق و اشتیاقم ب ناراحتی و استرس تبدیل شده الان هفته 38هستم و سونو 36هفته گفتن گ سر بچه دولیکوسفال است یعنی باریک و کشیده ایاداین شکل طبیعی نیست زشته ممکنه بچمو مسخره کنن بعد از تولد تخت بخوابونی صاف میشه اصلا این سر چ جوریه تو رو ب خدا کمکم کنید جوابمو بدین
- بی قراری نوزاد در 8 ماهگی به دنبال تب
سلام، دختر من 8 ماهشه سه روز پشت سر هم تب داشت که به زور تبو پایین میاوردم بجز تب علایم دیگه نداشت ولی از اونموقه همش گریه میکنه دائم گریه نمیدونم چشه مجاش درد میکنه بخاطر دنددناش نیست دکتر؟
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- هیدروسل دو طرفه در جنین
سلام. خسته نباشید.من هفته 38 بارداری هستم. سونوگرافی نوشته هیدروسل دوطرفه در جنین مشاهده شد. خواستم ببینم این بیماری که مربوط به اب اطراف بیضه هاست خطرناکه؟ آیا نیاز به عمل داره؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
از کجا بفهمیم نوزاد مشکل پیش فعالی داره دخترم خیلی تحرک داره
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- سرما
دختر ۱۰ماهه ام سرماخورده و بعد از دو روز بینی و پشت حلق گرفتگی داره و شبها خواب درست نداره قطره سدیم کلرید هم مصرف میشه ولی گرفتگی بدی داره
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- مصرف عسل برای نوزاد
سلام آقای دکترمن عسل طبیعی خوردم و بعد حواسم نبودبزاق دانم ب آبهای نوزادان خورد آیا خطرناک است؟
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر دختری داری پنج ماه و بیست روزه دارم چشم چپش فقط صبح ها چرک میکند و سرفه های خشک میکند باید چکار کنم
- دلپیچه داره سکسه هم میکنه دلش زیاددردمیکنه شبانمتونه بخوابه صدامیده شکمش.زیرپاشم خیلی دیرمیاداذیت میشه
دلپیچه دلدردداره سکسه هم میکنه زیرپاش خیلیذسخت میادشباهم نمتونه بخوابه شکمشم خیلی صدامیده
- نوزاد ما 18 روزش بند نافش نیفتاده ایا ایرادی دارع

