Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت
سلام دخترم سه روزتبکرده2سال و9ماهشه هیچ علایم سرماخوردگی نداره ممکنه دندون دربیاره باید چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید.ممنون
- دندان دراوردن
سلام نوزاد من هم چهارماهه نشده اما همش دستش رومیخوره یا هرچی بهش بدی .ممکنه زمان دندون درآوردنش باشه؟چطور مطمبن بشم؟ میتونم بهش دندان گیر بدم؟
- خارش گوش
سلام آقای دکتر پسر ۹ ساله من با وزن ۵۵ کیلو حالت خشکی و خارش گوش زیادی دارد و دائم دستش روی گوشش هست ،تقریبا هر یکی دو ماه به مدت چند روز اینطوری میشه ولی چون مشکل تپش قلب دارد نمیتوانم هر دارویی بدهم میشه راهنماییم کنید و بفرمائید چه دارویی استفاده کنم و چه مقدار؟
- فاویسم
سلام پسرم فاویسم داره قطره مواتی ویتامین و آهن میتونم بهش بدم
- سلام خوبی شربت آموکسی سلین برای نوزاد یک ماهه خوبه بدم؟
شربت آموکسی سلین برای نوزاد یه ماهه خوبه بدم؟
- شیر خشک
سلام پسرم 7 ماهشه شیر خودم خشک شد و الان فقط شیر خشک میخوره. ببلاک استفاده کردیم از اول الان احساس میکنیم سیر نمیشه هرچقد میخوره. شیر خشک جایگزین ک مقوی تر باشه هست؟
- راه نرفتن کودکم
سلام خسته نباشی من پسرم یک سالشه ولی هنوز نه دندون دراورده نه راه میره تازه دیواررومیگیره وایمیسه باید چیکارکنم
- زردی نوزاد
با سلام و احترام نوزاد من دختر هستش و در روز سوم تولدش زردی اون روی ۱۲/۷ بود و به مدت سه روز زیر نور خوابید و قطره بیلی... همزمان مصرف میکرد و بعد زردی اون اومد روی ۸/۶ دوباره چند روز بعد اومد روی ۱۱ دوباره متخصص به اون قرص فنو... داد تا سه روز ، دوباره زردی اومد روی ۹ حالا در ۱۷ روزیگیش دوباره زردی روی ۱۰/۶ اومده. البته گروه خونی مادر oمنفی و نوزاد Aمثبت هستش و وزن نوزاد در تولددوکیلو و هفتصد بوده و الان سه کیلو و دویست و پنجاه هستش. خواستم ببینم الان زردی روی ۱۰/۶هستش و با شرایط بالا مشکلی نیست ونیاز به مصرف دارویی نیست.
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- استفراغ
سلام کودک ۹ماهه دارم امشب بعداز اینکه زرده تخم مرغ بهش دادم آخر شب استفراغ کرد بعدش شیر خودم بهش دادم بازم بالا آورد در ضمن از روز قبل هم روی کام بچه مقدارکمی برفک دیدم علت بالا آوردنش چیه احتمال داره تخم مرغ باعث استفراغش شده باشه باید چیکارکنم؟
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر دخترم نه ماهشه ٥ روزي ميشه سرماخورده روز اول بردمش دكتر شربت سفكسيم ١٠٠ و اسپري بيني و استامينوفن داه همچنان استفاده ميكنه چون گلوش چرك داره و از ديروز اسهال ميره سبز رنگه واز طرفي دندوناشم جاش سفيد شده تا الان ٤ تا دندون درآورده واي اسهال نرفته ودو روز هم ميشه كه بي اشتها شده زماني كه دندون درمياره يك عفته غذا نميخوره حالا بايد چكار كنم اسهالش بخاطر چيه؟؟با تشكر فراوان
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- جوش زدن پای نوزاد
باسلام دختر پنج ماه داره تازه کمکی شروع کردم جند روز روی ناحیه تناسلیش جوش زده و قرمز چی بزنم روش پماد زینک زدم اصلا بهتر نشده
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- ابریش دماغ اصسه کردن نمیتواند شیر بخورد
- یبوست
سلام پسرم ۴۰ روزشه هر دهشت روزشکمش کار می کنه ودل پیچه داره خیلی گریه وبی قراری می کنه،دکتر بردمش بهش شربت وقطره داده ولی هنوز همنطوره چیکار کنم؟
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و احترام آقای دکتر دخترم دوسال و دوماهش داره میشه ولی همچنان شیر مادر میخوره و به شدت وابسته است بهترین روش گرفتنش از شیر چه راهی است

