Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی پوست
سلام دخترم ۵۰ روزش هست پوست صورتش قرمز و زبر شده چی براش استفاده کنم بهتر شه ؟
- سلام دکتر پسرم ۳۶ هفته بدنیا امده الان کف پاش کبود میشه . شیر که میخوره خوب میشه در اثر چی کبود میشه
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام میشه یک مکمل خوب برای نوزاد سه ماهه معرفی کنید
- کمبود وزن
- شیر خشک
سلام آقای دکتر. خدا خیرتون بده که به سوالات ما جواب میدین. دختر ۲ ماهه ای دارم که به خاطر آلرژی ۲ روزه شیر خودمو قطع کردم و بهش شیر خشک ببلاک HA میدم. مشکل اینجاست که هر ۲ ساعت فقط یک پیمانه شیر میخوره و بیشتر قبول نمیکنه یا کمی بالا میاره. آیا این میزان به تدریج زیاد میشه یا باید شیر خشکشو عوض کنم؟ احساس میکنم نفخ داره معده اش با باد پُر میشه و شیر رو به سختی هضم میکنه. آیا شیر خشکی هست که هضمش راحت تر باشه و نفخ کمتری داشته باشه یا اینکه باید همچنان صبر کنم تا مقدارش کم کم زیاد بشه؟
- شیرخشک
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه اویل بهش اپتامیل میدادم ۲۰ روزی هست نان میدم امکانش هست ک از دو شیرخشک همزمان استفاده کرد؟ برای وزن گیری خوب چه شیرخشکی بهتر هست؟ ممنون
- پاسخ بهسلام پسر من زود به زود سرما میخوره ۷سالشه سفیسکیم پودری دیگه موجود نیست میشه قرص سفیسکیم بهش بدم
- سلام اقای دکتر پسرمن۵ماهشع اسهال شدید شده دوروزم تب داشت خوب شد ولی اسهالش خوب نمیشه اذیت میشع گریع میکنه دست ب لثه پاینش زدم دیدم دندونش زده بیرون چیکاکنم
- نگرفتن سینه مادر
باسلام نوزادیک ماه وبیست روزه ای دارم که چندروزه فقط درخواب سینه میگیره وخس خس سینه وخلط وگاهی موقع سرفه داره گرفتگی بینی هم دارد که دکترگفت سرمانخورده ایااین هامیتونه علایم کولیک باشه بعد ادرارش هم وقتی شیرخودم رامیخوره کم شده سه روزهم دفع مدفوع نداشته شیرخشک هم بهش میدم چون روزاصلا سینه نمیگیره البته قبلش میخورد ممنون جوابم رابدید
- سلام ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده قطره آهن رو شروع کردم میخواستم ببینم قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه چند قطره باید داد
ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده مسخواستم ببینم چه قطره آهنی خوب هستش واینکه قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه از این قطره چند تا باید بدهیم
- آفت دهان نوزاد ۳ ماه
سلام اقاى دکتر خسته نباشيد. نوزاد 3 ماهه من دهنش آفت زده بود کل دهنش پر شده بود قطره نيستات هر 8 ساعت ميدادم بهش پنجمين روز ديدم فقط يه دونه مونده ديگه قطره ندادم از فرداش بازم دهنش پر شده. چى کار کنم بازم از قطره بدم؟
- وجود خون کم رنگ در ادرار نوزاد چهار روزه دختر
- مقدارشیرخشک
سلام اقای دکتر پسرم ۴ماهو ۱۰روزس شیرخشک میخوره بیشتر و روی قوطی نوشته ۲۱۰ تا ایا من هرروز باید ۲۱۰تا بدهم یا نه هروعده ۲۱۰تا بدهم چطور بدم
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- سلام الان چهارروزه که ازوقت ولکسن شش ماهگی پسرم گذشته وبخاطر سرماخوردگی نزدن آیاعوارضی داره؟؟؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن رئ درسته میگن وقتی وزن نوزاد دئ برابر تولدش شد باید شروع کرد دخترم با وزن 3400متولد شد الان 3ماهه ست و 7900 اگه باید شروع کنم چ قطره ای و چ میزان
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم ۲۸ماهست شمادکترش هستید ممنون میشم برای سرماخوردگی داروی بگین وزنش ۱۳کیلوهست چه داروی خوبه بگیرم شماکه نیستین بیارم پیش شما ممنون
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماهشه اشکال نداره شیرخشک رابا شیر خودم مخلوط کنم وبدم متشکرم.
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره

