Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس یینه نوزاد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم هشت ماهشه سینش خس خس میکنه صداش گرفته از چه دارویی استفاده کنم میشه لطفا راهنمابیم کنید ممنونم
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
سلام وعرض ادب: میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه باوزن ۱۱ کیلو چقدر است؟؟
- غذای کمکی
سلام ،میتونیم واسه نوزاد 8 ماهه ،با گوشت چرخکرده ( گاو یا گوساله ) سوپ تهیه کنیم ؟؟ مرسی
- شیر خشک
ببخشید منظورم از سوال این بود که الان برای درست کردن غذاهاش از چه شیری استفاده کنم؟شیرگاو یا همون شیرخشک بازم؟ممنون از پاسختان
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس
- مصرف شربت medicareبرای بچه ی ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دکتر دخترم براش شربت medicareوقرص فولیک اسیدتجویزکرده میخاستم بدونم شربت روهمزمان باشیردادن بدم مشکلی نداره؟ودوم اینکه آیا قرص براش عوارضی نداره ؟ممنون میشم پاسخ بدید.
- مصرف شربت سیتروزین
دوز مصرف شربت سیتروزین
- معرفی
سلام آقای دکتر شما کی تشریف میارین مطب ؟ و اینکه دکتر مغز و اعصاب کودکان بجز خانم بیدآبادی چه کسی رو معرفی میکنید؟ پسرم بیمارستان بستری شد و دکترش خانم بید آبادی بودن ولی نوبت دادن و مطبشون خیلی شلوغ بود
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- درآوردن دندان
سلام خدمت استاد گرامی کودک 8ماهه دارم الان حدود دوماهه دو دندان پایینیش در اومده ولی دو دندان بالاش در نیامده لثه هاش قرمز وورم کردنه بی قرار هم شده میتوان حداقل فاصله مدت زمان در اومدن این دندون چقد هست
- سلام پسر من ده ماهه است اسهال شدید داره به طوری که دریک ساعت ۴تا۵بار اسهال میشه چکارش کنم
- اسهال
سلام دوقلوهام یک سال ویک ماه دارن درهفته ۴روزاسهالن طوری که پاهاشون میسوزه اذیتن قطره وپودرپدی لاکتم جوابگونیس چندباری دکتربردم خوب شدن ولی بعدچندروزبازاسهال شدن حتی شیرخشکشونم عوض کردم الانم که دندون درمیارن نگرانم لطفاراهنماییم کنین ممنون
- مولتی ویتامین
سلام دختر ۶ ماهشه و مولتی ویتامین زیتوکید رو نمیخوره. میشه لطفا یه مولتی ویتامین خوش طعم بهم معرفی کنید که حاوی زینک باشه و تمام نیاز های نوزاد رو طبق استاندارد های ایرانی برطرف کنه؟
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام من به دخترم ۱۸روزشه شیرخودمومیدم ،بعضی وقتا زورمیزنه خودش پیچ میده حتی وقتی پی پی داره هم این طوریه درصورتی که روزی ۶،۷باراسهال زردداره،،۵روزه شربت کولیکز وپدی لاکت میخوره
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر پسر ۱۰ماهه دارم قطره آهن adzoferبهش میدم متأسفانه اصلا دوست نداره به محض خوردن بالا میاره با توجه به اینکه فاویسم هست میشه لطف کنید قطره آهن دیگه ای پیشنهاد بدین
- قطره سدیم کلراید
سلام اقای دکتر قطره ی بینی سدیم کلراید رو نوزاد شش ماهه ی فاویسمی ، میتونه استفاده کنه؟
- کولیک
با سلام. کولیک در نوزادان در چه سنی اتفاق می افته؟ با تشکر
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- وقفه در نفس کشیدن
سلام بزرگوار خسته نباشید اقای دکتر خداخیرتون بده من همسرم مصرف میکنه شیره و فقط به بچه ام دود میدیم شبا ۲۰ دود....بعضی شبا تو خواب یهو بچه نفسش انگاری بند اومده میپره از خواب شدید نفسش بند میاد؟گفتم ازشمابپرسم دلیلش چیه؟و چکار بایدکرد؟؟؟😭درضمن بچم ۱۰ ماهشه

