Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی
سلام ولا من دیگه خسته شدم پسرم ده ماهشه ویبوست شدید داره پیش دکتر بردم گفت الرژی گوارشی داره نمیدونم بهم ربطی دارن یا نه
- وزن نوزاد
سلام.ببخشید دکتر دخترم نه ماه دارد با وزن تولد ۲۹۰۰الان هفت کیلو است. آیا به خاطر کمبود وزنش اگر زینک بخورد خوب است؟شیر خودم راهم می خورد برای وزن گیری بهتر چه به او بدهم؟می توانم شیر خشک یا سرلاک هم بدهم؟
- لرز درحمام
سلام خسته نباشید ، پسرم ۵ ماهه هستش هربار میبرم حموم تا داخل وان اب میزارم لرز میگیره خودش و سفت میکنه ، اون لرزشش طبیعیه؟ اولش اونجوری میشه بعضا قطع میشه بعضا بیشتر خودش و سفت میکنه و لرزششم بیشتر میشه دستاش اینا میلرزن
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام آقای دکترببخشیدپسرمن ۵ماه ونیمه بردم پیش متخصص اطفال براش آزمایش چکاب نوشت حالاتوجوابدهیش گفته تیروئیدش لب مرزه اقای دکتربه نظرشمابچه من تیروئید داره
- حساسیت
سوال آقای دکتر، نوزاد چهل روزه من به سفیکسیم حساسیت نشون داده...نوشتید باید آزمایش شود...عذر میخام آزمایش چی؟ میشه توضیح بدین؟ تشکر
- چشم
سلام وقت بخیر..پسرمن یک سال وسه ماهش هست یه چیزی داخل چشمش کرده الان زیراون سیاهی چشمش روی سفیدی یه لخته خون ایجادشده چیکارکنم ممنون میشم راهنمایم کنین نگرانم
- نوزادم دو روز تب کرده بعد او تمام بدنش کهیر زده علتش چیه؟
نوزادمکهیر زده
- حالت تهوع واستفراغ
سلام.دخترم 4ماهش امروز تموم شد شیرکم میخوره شیرمادرمیخوره روزی دوبارم شیرخشک کمکی مخصوص نوزادان رفلاکسی میدم دکتر براافزایش اشتهاش زینک داده که داخل بروشورش نوشته ایجاد حالت تهوع واستفراغ ازعوارض مصرفشه،خواستم ببینم برای دخترم که رفلاکس داره بد نیست مصرف زینک؟خودزینک باعث نمیشه بیشترحالت تهوع بگیره
- بزرگتر بودن نیمی از بدن
نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
- اسهال
سلام من اسهال گرفتم خودم ب نوزاد دو ماهم شیر میدم دخترم درست شبیه ب من اسهال گرفت ایا من ب نوزادم نباید شیر بدم ؟؟؟؟ بدون تب و استفراغ وزن تولد ۳.۸۴۰ الانم ک دوماهشه ۵.۳۰۰ با هربار شیر خوردن من بلافاصله بعد شیر خوردن میزارمش پایین با گاز معده خالی میکنه اسهال ابکی درست مثل خودم
- اگزمای نوزاد د
دخترم ازیکماهگی صورتش اگزماداره هیدروکورتیزمون میزنم خوب مشه یکم دوباره برمیگرده چکارکنم توروخداراهماییم کنید خیلی نگرانم
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
برای درمان سرما خوردگی نوزاد از چی استفاده کنم؟ شیر مادر بخور آب و اسپری بینی کافیه یا از دارو استفاده کنم؟
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- قطره آدوکید
سلام و خسته تباشید نوزادم 20 روزشه آقای دکتر قطره آدوکید دوم را دادم شروع میکنم بدم بازم باید براش بخرم؟تا چندماهگی؟
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد دختر یک ماهه ای دارم که با وزن ۳۴۰۰ به دنیا امد ولی در پایان یک ماهگی فقط ۶۰۰ گرم وزن گرفته . چکار کنم که بیشتر وزن بگیرد با تشکر
- سلام دختر من سه ماه و بیست روزشه سه روزه مدفوع نکرده فقط باد شکم داره چکار کنم ؟ گریه و اینا نمیکنه اصلا
سلام
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد
- یوبست
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من مریض شما هست الان یکماهشه الان سه روز هست مدفوعش خیلی کمه به صورت دانه ای هست و خیلی هم زور میزنه و گریه میکنه .من باید چیکار کنم اقای دکتر.ممنونم
- دندان
سلام دخترم داره دندون در میاره خیلی داره اذیت میشه برا تسکین خارش لثش شما چی پیشنهاد میکنید
- کار نکردن شکم
با سلام وخسته نباشید
دکتر پسره من 2 ماه ونیم هست. از زمانی که واکسن دوماهگیش را زدیم دو روز به خاطر تبش پرستار گفته بود شربت استامینوفن بدهید وماهم دادیم. از اون روز متاسفانه پسره من از هر 3 روز یکبار به دستشویی مدفوع میره ولی ادرار میکنه.
میخواستم بپرسم چطور میتونم کاری کنم که مثل قبلنا هروز 3. 4 بار دستشویی بره و روده هاش خوب کار کنه.
ممنون میشم راهنماییم کنین.

