Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام وخسته نباشیدجناب دکتردخترم بیست وهشتوماهشه...الان دوسه هفتست که خیییلی بدخواب شدقبلاهاخیلی خوب میخوابیداماالان مثلاازصبح که بیدارشدتاااده شب نمیخوابه بعدکه یه دوساعت خوابیددوباره بیدارمیشه تاپنج شیش صبح ودوباره مثااتانه میخوابه...یعنی کلاتوبیست وچهارساعت پنج شیش ساعت هم نمیخوابه...آیااین نشون ازمشکلی میتونه باشه
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- قطره ویتان
سلام اقای دکترپسرم 9ماه هستش داروخانه بهم قطره ی ویتان دادن آیا جایگزین آهن هست؟ اگربایدآهن بدم چ آهنی توصیه میکنین وچندقطره ......؟ قطره ی ویتان وآهن خوبه باهم بدم هرکدوم چندقطره ؟؟؟ ممنون میشم جوابگو باشین
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین رو هرچند ساعت چند سی سی به بچه چهارونیم ساله بدیم مرسی
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- زردی دست وپا
سلام دکتر خسته نباشید پسرم هفت ساله هستش یک مدتی هست دست وپاش خیلی زرده تواین وعضیت هم نخواستیم بریم دکتر ولی این مدت آب هویج نارنگی زیاد مصرف کردیم کرونا خفیف گرفتیم یه مدت هم بی اشتهای داشت وحالت تهوع الانم یک دوره میناجویس وراسیپ مصرف کرده ولی زردی دست وپاش کم نشده ممنونم دکتر
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- شربت کلارژین کیدز
سلام خسته نباشید شربت کلارژین کیدز برا کودک ۵ ساله با وزن ۱۵ هر ۸ ساعت چند سی سی؟؟
- طریقه مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودکان زیر ۲ سال
سلام پسرم ۲۳ ماهشه و ۱۳ کیلو وزنشه و میخوام شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش مصرف کنم فقط نمیدونم چند سی سی و روزی چند بار باید بهش بدم؟
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- آفت
با سلام و احترام کنار لپ دخترم که یکسال و نیم داره یه کوچولو باد کرده شبیه آفت باید چیکار کنم؟
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- خارش واژن
با سلام دختر ۷ ساله ای دارم که حدود ۱ ماهی است بعضی مواقع واژنش شروع به خارش میکند اما موقع ادرار کردن سوزش ندارد میخواستم بدونم چکار باید بکنم با تشکر از شما
- اسهال
سلام پسرم ٤٠روزشه يك هفته اسهال شد شيرخشك آال ١١٠دادم بهش خوب شد دوباره همون شيرنان قبلب رو دادم فورا اسهال شد ميخواستم بدونم شيرخشك آال١١٠را تا چندماه ميتونم بدم ؟
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی به کودک ۱۲ کیلویی باید داد؟
پسر من ۲۶ ماهه با وزن ۱۲ کیلو هست میخواستم بپرسم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی و هر چند ساعت یکبار باید مصرف کند؟ ممنون
- درد مفاصل پا
سلام بچه من شش ونیم سالشه ودوسه روزه کووید گرفته داروهای ایبوپروفن وسفیکسیم دکتر داده اما از دیشبه که پاهاش درد داره ونمیتونه درست راه بره علتش چی می تونه باشه و چه راهکاری داره.سپاس
- یبوست
دخترم 3 سالشه اسهال داشت بردمش دکتربعد تجویز دارو الان حدود یک هفته هست شکمش کار نکرده چکار باید کنم

