Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف پا
سلام دخترم ۶سالشه کف پاش زرده میخاستم بدونم ربطی ب کمخونی نداره؟
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- میزان مصرف سفکسیم
دکتر برای پسر یک ساله و چهار ماه به وزن ۱۰ کیلوگرم به علت عفونت روده سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده اند میزان مصرف ان چقدر است؟
- فاصله
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 7 ماهه است. غذای کمکی را باید بلافاصله بعد از شیر بهش بدم یا فاصله داشته باشه؟ چقدر باید فاصله داشته باشه؟ ممنون
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- قطره
سلام، دخترم دو روز ديگه بايد واكسن دوماهگيشو بزنه شما براش قطره استامينفون نوشتين از روز قبل يعني از فردا بخوره كه پس فردا واكسن بزنه يادم رفت بايد چند قطره و هر چند ساعت يكبار بخوره؟ مقدار و قطره و زمان بنديش رو ميگين؟
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد
- مدفوع نوزاد
دفعات مدفوع نوزاد ۵۷ روزه در طول شبانه روز چندبار باید باشد؟ نوزادم روزانه فقط یکبار دفع دارد
- اطلاعات دارویی
سلام دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم یه قاشق مرباخوری چند میلی لیتر شربت میشه
- مونته لوکاست
با سلام. دکتر به پسرم قرص جویدنی مونته لوکاست ۵ میلی گرمی تجویز کرده ،خودم میتونم ازش به خاطر سرفه هایم استفاده کنم،چه مقدار ؟
- دخترم ۶ ماهس سرفه های خشک میکنه ۳ روزه امروز بد تر شده چی بهش بدم تورو خدا جوااب بدین
- ادرار
با سلام نوزاد نه ماهه چند دقیقه یکبار ادرار میکنه چون در روز نمیخوام پوشکش کنم ممنونم و اینکه گاهی زیاد ادرار دارن گاهی کم معمولی یا مشکل دارند و اینکه نوزادان مثل بزرگترها در اثر کم ابی رنگ ادرارشون تغییر میکنه مرسی
- دانه های ریز دور دهان و چشم
سلام نوزاد من نه ماهشو تموم کرده رفته تو دو ماه الان دوروزه دوره دهنش و یکوچلو زیر چشمش دونه ریخته دونه ها طوری هستن ک از دور معلومه قرمزه ولی دونه ها مشخص نیستن این موضوع جدیه یا ن ممکنه ب چیزی حساسیت داشته باشه
- من
سلام دکتر خست نباشین من پسرم دو سال داره مریض شده تب آب ریزش بینی وسرف شدید میکن واس این شربت سفکسیم خوبه؟و چقد باید بدم؟
- یبوست کودکان ۳ساله
سلام من دخترم ۳سالش هست حدودا چند ماه هست که دچار یبوست شده اوایل ۲روز طول میکشید ولی الان دوهفته هست یبوستش ۴روز یا ۷روزه شده دکتر هم بردمش شربتPEGبهش داده الان ۶روز هست دارم بهش میدم ولی اثری نداشته میترسه دستشویی کنه همش میگه دلم درد میکنه نمیدونم باید چکار کنم تو رو خدا کمکم کنید
- قطره پاراکید
سلام به کودک ۱۸ ماهه باوزن ۹کیلو چه اندازه پاراکید بدهم لطفا ازروی قطره چکان هم بگیدکه چه اندازه باشه؟؟
- تب و اسهال
سلام میشه برای تب و اسهال از چرک خشکن استفاده کرد
- موی کودک
سلام ببخشید دختر من دو سالشه موهای اصلا رشد ن میکنه میتونم روغن زیتون غیر خوراکی مالشی برای موهای استفاده کنم ضرر نداره مالشی
- واکسن ۶ماهگی
سلام خسته نباشی.امروز واکسن ۶ماهگی دخترمو زدم بهداشت گفت دوبرابر وزنش بهش قطره بدم۷ونیم وزنشه.گفتن ۱۵قطره..منم ازداروخونه قطره استامینوفن پاراکید خریدم ۱۵قطره دادم مشکلی که نداره..؟؟
- مقدار مصرف زیترومکس ۳۰۰
پسرم۹ساله هست و۳۸کیلو وزن مقدار مصرف زیترومکس رو لطفا بفرمایید

