Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۶ سالشه چند روزه سرفه داره پدی کاف و کتوفن و پلارژین دادم
هنوز سرفه دارهمی خواستم قبلا دکتر بهش سفکسیم داده بود که مصرف نکرده بودم یه دارو دیگر خورد الان سفکسیم ۱۰۰ منزل دارم می خوام بدم وزنش ۲۵ کیلو روزانه ۵ سی سی بدمبا تشکر
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشد،اقای دکتر پسرم دو سال داره،اسهال داشت ماه پیش بردم دکتر پدی لاکت داد،روزی ۶ قطره،دکتر گفت اسهالش خوب شد بازم پدی لاکت رو ادامه بدید اما نپرسیدم تا کی؟؟الان یک ماه و سه روزه من دارم پدی لاکت رو میدم حالا دوشنبه و سه شنبه به زور و با گریه مدفوع کرد که خیلی سفت بود،از دیروز یعنی چهارشنبه زور میزنم خیلی اما نمیتونه مدفوع کنه،ایا بازم باید پدی لاکت روزی ۶ قطره بدم یا قطع کنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- غذا
سلام اقای دکتر سرفه بچم مونده ایا میتونه کوبیده بخوره یانه
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- اسهال و تب و دلدرد
سلام
پسرم سه سالشه. یه هفته ای هست مدفوع هاش بد بو هستن و هر بار دسشویی میره اسهاله. الان امروز تب هم کرده دلش هم میگیره. درد داره، چی بهش بدم بخوره؟
تشکر - قطره آذووفر
سلام آقای دکتر پسر چهل و هفت روزه ام رو قطره آذوفر دکتر داده بهش میدم شکم درد شدید میشه و اصلا نمیخوابه چه قطره ایی میتونم بجاش بدم حالت تهوع هم میگیره ممنون
- تب بالا ۳۸
سلام پسرم ۴ سالشه تب کرده وهیچ علایمی نداره تبش به ۳۹ ،۲ رسیده ماه قبل هم همین طور ۴روز تب داشت الان هم دوباره تب کرده ایا مشکل خاصی داره که تب میکنه
- قرص استامینفوند۳۲۵
سلام برای کودک ۳ ساله با وزن ۲۱ کیلو می شه از قرص استامینوفن ۳۲۵ استفاده کرد ؟
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- سرماخوردگی
سلام برای گلودرد وتب چه آنتی بیوتیکی میشه به کودک ۷سال با وزن ۱۷ کیلو دادایا قرص سفیکسیم ۴۰۰ رو نصف کنم بدم مشکلی نداره
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟
- شقاق مقعد
سلام دخترم دچار شقاق مقعد شده دکتر بهش پودر پیدرولاکس داده تا سقاقش خوب بشه این دارو عوارضی واسه آینده ندارم.ممنون
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- سلام خدمت شما دکتر عزیز.دخترم ۳ساله و ۴ ماهشه به خاطر دندون درد تب کرده از داروخانه شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادن و گف که هر ۸ ساعت ۷ سی سی بدم .وزن ۱۳ کیلو.ایا این مقدار زیاد نیس ؟؟؟؟؟
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- تبودلدرد
سلامخستهنباشید،دخترم۴سالشهحدودششماهههرچند وقتیکبارحالتدلدردبااسفراغ میگیرهیکیدوروزهمتبداره،میبرمدکترمعمولاشربتدیسیکلومینبامتوکلوپرامیدودایمیتیکون باامپولتببروضدتهوعیااگهادامهپیداکنهسفکسیم۱۰۰بهشمیدن،خوبمیشهدبارهبعدازچندوقتبرمیگردهحالتاولشالنهمدبارهیهشبتبداشتواسهالواستفراغودلدردچهداروییشماتجویزمیکنید؟
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- سلام وقت بخیر

