Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوراک بچه
سلام خسته نباشید نوزاد من ۴ماهه هستش اوایل خیلی خوب شیر خشک میخورد ولی الان پستونک میخوره ولی شیر خشک سخت میخوره راه حل چیست
- سوراخ کردن گوش
سلام عیدتون مبارک دیشب گوش دخترم را سوراخ کردم نوزاد پنج ماهه است. میخواستم ببینم چند وقت گوشواره باید تو گوشش باشه و کی در بیارم پماد چشمی کافیه بهش بزنم
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام خسته نباشید من میتونم نوزاد6ماهه خودمو بزارم برنامه کودک ببینه.؟
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتردخترپنج ماهه دارم دوروژه سرفه مبکنه و خیلی گریه میکنه دکترم بردم فایدی نداشت میشه راهنمایی کنید
- دارو در شیردهی
سلام. خسته نباشید. من پسر هشت ماهه دارم. شیر ما ر میخوره و به پروتئین گاوی آلرژی داره. چند روز پیش مریض شدم و دکتر رفتم به من کلیدینیوم سی دادن. الان دو روزه پسرم خیلی نق میزنه و بهونه میگیره. ممکنه بخاطر دارویی که من مصرف میکنم باشه؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام آقای دکتر .پسرم ۵ ماهشه زیاد سرفه میکنه ..دماغشم به شدت کیپ شده ..چه شربتی برای سرفه بهش بدم
- حساسیت داروئی
قطره مولتی به غذای دخترم اضافه شده خیلی لکه های قرمز داره حساسبته؟ چکار کنم
- سوپ
سلام. خسته نباشید. میشه سوپ نوزاد رو امروز بپزیم. و در یخچال نگهداری کنیم و فردا هم بهش بدیم؟ یا حتما باید هر روز تازه پخته بشه؟
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید سری قبل هم پرسیدم دختر سه ماه و نیمشه سینه اش شیر جمع شده نمیره بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- بسته بودن مجاری اشک
سلام آقای دکتر من دخترم پنج ماه و ده روزشه واز بدو تولد الان چشم چپ روزا اشک میاد و شبا هم عفونت میکنه چرک میکنه چند بارم بردم پیش دکتر و خوب نشده چیکار باید کنم ؟؟و قطره باکتی ماید رو چند روز باید استفاده کنم ؟؟؟حدود ده روزه دارم قطره باکتی ماید میریزم تو چشمش
- شیرخشک
سلام..پسر من ۳ ماهشه و وزنش ۶ کیلو هست و شیرخشک ببلاک ای آر رو بهش میدم ..این شیرخشک خیلی غلیظه ..میتونم پیمانه ی کمتری استفاده کنم که رقیق باشه یا نه طبق دستورات روی شیرخشک عمل کنم؟؟ممنون
- دانه های قرمز
سلام. نوزاد ۵ ماهه دارم. گردنشو با دستمال مرطوب پاک کردم. بعد یکی دو روز متوجه شدم دانه های ریز قرمز کمرنگ و برجسته زده رو گردنش. یعنی به دستمال مرطوب آلرژی داشته؟ الان چکار کنم خوب شه؟
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک ۸ کیلویی
سلام فرزندم ۸ کیلو هست چقدر دارو بهش بدم
- نگرفتن سینه مادر
باسلام نوزادیک ماه وبیست روزه ای دارم که چندروزه فقط درخواب سینه میگیره وخس خس سینه وخلط وگاهی موقع سرفه داره گرفتگی بینی هم دارد که دکترگفت سرمانخورده ایااین هامیتونه علایم کولیک باشه بعد ادرارش هم وقتی شیرخودم رامیخوره کم شده سه روزهم دفع مدفوع نداشته شیرخشک هم بهش میدم چون روزاصلا سینه نمیگیره البته قبلش میخورد ممنون جوابم رابدید
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم
- یبوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر..من پسرم ۱۰روز شکمش کار نکردبردمش دکتربهم شیاف گلیسیرین داد یکساعت بعدازاستفاده شکمش کار کرد،باز الان ۶روزه شکمش کار نکرده بردم یه دکتردیگ بهم بی بی کر داد گفت ۵سی سی هر۱۲ساعت..به نظرشما زیاد نیست خیلی؟؟؟؟ علتشم میگن تغذیه مادره چون شیرخودمو میدم خیلی کلافه ام اقای دکترتوروخدا راهنماییم کنید
- نان اچ ا۲
سلام دکتر شیر خشک نان اچ ا ۲ پیدا نمیشه گیگوز و نان ساده و بیومل ۱ رو با ببلاک ای ار قبلا چک کرده بودم بهش نمسازند یا یبوست و یا اسهال میگرفتبه نظرتون اگه پیدا نشد چ شیری بگیرم به جای این شیر ک آهن بالایی داشته باشه چون فاویسم داره برام آهن ش خیلی مهمه
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- بی اشتهایی کودک ۱۲ ماهه
دخترم ۱۱ماه و ۲۰ روزه اس بعد یک بیماری سخت نیم کیلو کاهش وزن و بی اشتهایی شدیدی دارد از داروخانه شربت سیمو آپتا براش گرفتم نوشته ۲سال به بالا می تونم یکسالگی بدم این شربت رو ؟اشتها آور خوب برای یکسالگی چی هست ؟لیکو زینک یک ماه استفاده کردم اثری نداشت ...

