Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت هیدروکسی زین
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم تمام دماغش رو میخارونه و زخم کرده دکتر پوست بردم گفته اگزما داره هیدروکسی زین داده میخوام بدونم روزی چندبار چقدر بخوره؟
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- دانه های پوستی
سلام دخترم 10روز بعد از واکسن یک سالگی بدنش دون دون قرمز زده نه تب داره نه علائم سرماخوردگی الان بعد از یک هفته هنوز خوب نشده
- گوش درد
سلام خوب هستین بچم گوشش درده چهارماهشه خیلی بی ارومه چی خوبه؟
- سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام ببشخشید پسرم 5 سالشه تقریبا" 4 روزه غذا که میخوره بعد از 20 الی 25 دقیقه مدفوع سبز میکنه،مدفوعش عادیه دل پیچه و دل درد هم نداره محبت کنید راهنمایی کنید
- آپتامیل پپتی
سلام کودک 3 ماهه ام بخاطر وزن کم و حساسیت به پروتئین گاوی دکتر شیرخشک آپتامیل پپتی بهش داده ولی الان 3 روزه که بهش میدم گاهی به شدت بیقراری و گریه میکنه و کمی هم مدفوعش آبکی شده آیا این علامت نساختن شیرخشک بهش است؟؟؟
- اسهال دختر ۱۰ ساله
دخترم ۱۰ ساله هست میتونم بهش قرص یدویکیل بهش بدم
- شیرخشک
با سلام خدمت پزشک محترم
به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟ - رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- قطره ادزیز
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم که قطره ادزیر براش گرفتم خواستم بدونم که چه موقع باید بدم یعنی شب بهش بدم یادرطول روز هم میتونم بهش بدم ممنونم از شما
- سلام دخترم ۳ماھشہ امروزمتوجہ یک غدہ اندازہ نخودپشت سرش شدم کہ زیردست حرکت میکنہ چیہ جای نگرانی ھست
- سرفه
سلام آقای دکتر. روز بخیر.دخترم مرداد ۴ساله میشه باوزن ۱۴کیلو از چهارشنبه عطسه و آبریزش و سرفه داشت شبها ۳سی سی آزیترومایسین۲۰۰به مدت ۵شب و غروبهاپودر ایروکاست و شبی ۳ سی سی سیتریزین و اسپری سالبوتامول و فلوهیل استفاده کرده الان سرفه خلط دار داره میخواستم از حضورتون بپرسم آیا باید زمان بدم خوب بشه یا اینکه معاینه شود؟ممنون از لطف شما
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- مترو ماکس
با عرض سلام وخسته نباشید آیا شربت مترو ماکس125 درکودک یک ساله که مبتلا به انگل هیستولیکا شده ایجاد اسهال میکند
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
سلام بچه ام اول استفراغ داشت الان هم اسهال چه داروی براش خوبه
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید به شیرخوار ی که ۷ماهو ۲۵روزه اس میشه موز داد؟؟؟؟
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- مدفوع نوزاد
نـوزادم ازروزای تولدتاالان که سه ماه ونیم هست هفته یک بارمدفوع میکنه مشکل خاصی نداره وزن هنگام تولد ۳۸۰۰گرم هست الان وزنش نزدیک شش کیلو هست آیا طبیعی هست؟
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم

