Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام خسته نباشیدقطره دایمتیکون. برای رفلاکس نوزاد5ماهه مفیده؟طریقه مصرفشوتوضیح دهیدممنون
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- سلام وعلیکم اقای دکترنوزاد ۷ماههدا دارم اسهال دارد ایاشربت ازیت
- پماد بتامتازون
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر دخترم یبوست داشتند دکتر بهشون پماد بتامتازون دادند برای چرب کردن مقعد .خواستم راهنماییم کنید که .عوارضی ندارد و میتونم استفاده کنم.باسپاس
- اسهال اسیدی کودک یکساله
سلام دختر ۱۴ماهه ام ی هفته پیش گلودرد و تب شدید داشت بردمش دکتر بهش شربت کوریزان و سرماخوردگی و اموکسی کولاو داد گلو دردش خوب شد ولی با شربت اموکسی کولاو اسهال شد دکتر براش قرص فولیک اسید و شربت میکسچر و دی سیکلومین تجویز کرد ولی بازم اسهالش اسیدیه خوب نشده و اپتامیل ۳ مصرف میکنه
- درمورددانه های ریز بعدازتب
سلام دختر۶سالهام بعدازدوروزتب واحساس دلدرد شدید فقط روی شکم وپشت دانهای ریز درآورده است این دانها از پایین گردن تا آلت تناسلی هست. والان هیچ مشکلی نداره .من بهش فقط شربت استانین فن دادم
- دفع نوزاد
سلام اقای دکتر وبا تشکر که به سوالات جواب میدین. در راستای سوال قبلیم که گفتم دفع نوزاد سی روزه ی من همراه با صداهای شدید هست و فرمودین ممکنه نفخ داشته باشه. بله نوزاد من دچار نفخ هست و خیلی همبیقراره. دکتر براش پدی لاکت و کولیف داده ولی تاثیری تو صدای موقع دفعش نداشته. صدا اونقدر زیاده وحالت انفجاری که منگاهی نگران خراش برداشتن مقعدش میشم . برای نفخش چه درمانی رو پیشنهاد میکنین؟
- معرفی شربت براکودکان
سلام وقت بخیر.پسرم۱۲ساله اس کم خوراک وخیلی لاغره.خواستم اگه میشه شربتی که هم ویتامینای بدنش روتامین کنه وهم چاق کننده باشه ضرری نداشته باشه به بنده معرفی کنین ممنونمیشم
- تب کودک
بچم8ماهشه دوروزه تب داره براش استامینوفن وشیاف استفاده کردم تبش اومدپایین ولی بی حال شدودست وپاش یخ زدن بردم بیمارستان سرم زدن خوب شدولی ازوقتی اوردمش درجه بدنش بین35تا36هست اشکال نداره؟
- خون درمدفوع
من بچه ام ۵۰روزه کمی درمدفوع هاش دیدن ایا خطرناک هست
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- صحبت کردن کودک
سلام اقای دکتر،پسرم یکسال و هفت ماه داره ،،فقط ۴ کلمه میگه ،،هر چی باهاش حرف میزنم ( کارمیکنم) اشتیاقی نشون نمیده ،،نگرانم چیکار کنم به حرف بیاد؟؟ مرسی
- چرک گلو
سلام وقت بخیر. پسرم 5سالشه 25کیلو هستش. گلوش چرک داره. ی شربت آزیترمایسین 200خریدم. دیشب ساعت 7 یک قاشق غذاخوری دادم نوبت بعدش کی میشه ک بدم
- تعداد دفعات دفع
سلام بچه من 19 ماهه است . و اینکه شکمش سه چهار بار در روز کار میکنه البته اصلا اسهالی نیست ولی معمولا تا غذا میخوره مدت کوتاهی بعد دفع مدفوع صورت میگیره . میخواستم بدونم مشکلی وجود داره؟ و کاری باید انجام بدیم؟
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم رو اذرماه وقتی ۳۴ روزه بود ختنه کردم. الان زیر آلتش انگار گوشت اضافه ست.من خیلی نکرانم میشه کاری کرد ؟
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- چوش سر سفید چرکی رویه نوک سینهکودک چهارساله مدتی یک سالی هست متوجه شدم جوش سفید رویه نوک سینه دخترم هست و بعضی مواقعه که دست میزنیم تخلیه میشه ایا خطر ناک هست
- زمان
سلام جناب اقای دمتر. وقت شریف شما بخیر ، نوزاد دو ماه و نیمه دارم. پزشکش شما هستید. اقای دکتر سر نوک آلت تناسلی پسرم کمی قرمز شده. چیکار باید بکنم؟ آیا پمادی باید بزنم یا خیر. علتش چیست. میشه لطفا شنا نظرتون رو بفرمایید. متشکرم

